• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. hannes123

EasterEggs?

Ook al lang eens tegengekomen, vroeger. :P
  2. hannes123

Forum veranderd?

Er zijn inderdaad veranderingen toegepast. Het lettertype op de beginpagina lijkt anders. Verder zijn ook de belangrijke onderwerpen afgescheiden door een gele strook. Misschien zijn er nog wel dingen, maar dit viel mij als eerste op. :)
  3. hannes123

Duelinstellingen veranderen

'Ik zou graag willen'. Ja, ofc... Dan moet je wel een browsergame (van InnoGames) spelen...
  4. hannes123

Het Grote Hai en GoodBai Topic

Ja, dat kan ook. Was een ruwe schatting :)
  5. hannes123

Premium

Ingame staat ook overal duidelijk vermeld wat de bonussen precies doen dacht ik.
  6. hannes123

Komen er nog hoge level quests ???

@masterblaster: Er wordt blijkbaar meer gedacht aan de lage levels dan aan de iets langer spelende spelers. Akkoord, zij moeten hun weg vinden. En ik ben het ook met je eens dat ze het in het begin niet te moeilijk moeten hebben zodat ze blijven spelen. Een speler die al jaren speelt vind ik...
  7. hannes123

Het Grote Hai en GoodBai Topic

Voor de geïnteresseerden: ik kap ermee. Na een viertal jaar -schat ik- is de lol er voor mij wel vanaf. Ik ben al een tijdje geleden gestopt, dus meld ik 't nu maar even. Bedankje gaat uit naar iedereen van W1, in het bijzonder de mensen met wie ik contact heb gehad. Ook naar de spelers van op...
  8. hannes123

mobiele aankoop

Blijkbaar is typen ook niet simpel voor jou ... Kom op zeg, antwoord eens normaal... :D
  9. hannes123

Nieuwe forummod

Heel veel succes, Harres! Je zal het vast goed gaan doen. Jammer dat er al gelijk kritiek gegeven wordt op iemand die zich nog niet heeft kunnen bewijzen.
  10. hannes123

Marktplaats

Er is een bericht verzonden naar je. ;)
  11. hannes123

Fair

Klopt. Je krijgt enorm weinig muntjes in verhouding met de gestorte producten. De beste tactiek is gewoon één product van elk te storten. Je krijgt namelijk elke keer sowieso één muntje.
  12. hannes123

Marktplaats

Een mes is een craftitem van de smid. Mocht je er nog nodig hebben dan wil ik er voor je maken. Telegrafeer mij ingame maar onder dezelfde naam.
  13. hannes123

Weten wanneer

Geen slecht idee. Pas het snel nog even aan met richtlijnen :)
  14. hannes123

Levels na 120

Dit is zeker geen slecht idee! Ziet er knap uit! Zo kan je toch nog iets na 120 met de xp die je krijgt.
  15. hannes123

Craften: Algemeen

Ach, moet wel lukken hoor Tanais. Mocht iemand op Arizona het recept 'Modern harnas maken' in zijn bezit hebben én hij wenst dit te verkopen, dan mag die mij altijd 'ns contacteren! Proficiat trouwens mat met het bereiken van level 600 :)
  16. hannes123

Craften: Algemeen

Ach, het gaat erg vlot van 200 naar pakweg 500. Nadien wordt het, zeker als smid, moeilijker. Gewoon wegens de zeldzaamheid van twee recepten. 'k Weet niet hoe het bij de andere beroepen is. :) Op dit moment ben ik 528 @ Arizona.
  17. hannes123

zoeken in prestaties

Simpel en klein maar goed!
  18. hannes123

BBQ tang vinden

Weeral geldklopperij helaas. Hier ga ik geen 500 muntjes/nuggets aan besteden.
  19. hannes123

Discussietopic: CW - "Let it shoot!"

Jij zegt als één iemand iets zegt dat dat dan ook zo is. Voor zover ik weet is dit ook al niet de eerste keer dat je zegt 'je lult uit je nek' ; 'je snapt er niks van' ; ... . Probeer het werk van een ander eens te accepteren en zeg niet meteen dat deze wedstrijd een 'dikke fail' is.
  20. hannes123

Discussietopic: CW - "Let it shoot!"

Akkoord, er moeten nog wedstrijden komen op andere werelden om het eerlijk te houden. Op elke wereld om het zo eerlijk mogelijk te houden, maar wordt dat niet moeilijk dan? Ze hebben één van de actievere werelden eruit gekozen. Of gewoon de oudste, weet ik veel. Je kan er maar één houden per...