• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. BadLife

Feedback Feedbacktopic fortgevecht competitie: het vervolg

Ik ben voor, dit klinkt zo slecht nog niet. Beter dan hoe t nu is iig.
  2. BadLife

Feedback Feedbacktopic fortgevecht competitie: het vervolg

Dus als ik het goed begrijp; hebben de teams die in de poule van slechts 3 teams zitten een grotere kans om door te gaan dan wanneer je in een poule van 4 teams zit? Aangezien van beide poules de nummer 1 en 2 naar de 'finale poule' gaan. Of ik begrijp mss iets verkeerd of ik maak nu minder...
  3. BadLife

Kies een naam voor de nieuwe wereld!

Jaa eindelijk een nieuwe wereld! Zin in.
  4. BadLife

Feedback Speedy Gonzales

Lordwasa?
  5. BadLife

The West Wereldrecords discussietopic

Wanneer worden records geüpdatet? Inmiddels een nieuwe: Hoogste schade in een duel: 6.347 (BadLife, Fairbanks) https://prnt.sc/lm85zu
  6. BadLife

Hoogste schade in een duel: 6.181 (BadLife, Fairbanks) https://prnt.sc/lk5b98
  7. BadLife

De argumenten die hier aangehaald worden door @Lordwasa geldt voor heel veel record. Elke nieuw account heeft het makkelijker om records met gemiddelde hoger te halen dan de huidige recordhouder. Meerdere records worden gecontroleerd via westforts. We gaan toch zeker ook niet stoppen met het...
  8. BadLife

Nieuwe migratieroutes (september 2018)

https://forum.the-west.nl/index.php?threads/nieuwe-migratieroutes.33571/#post-660609 Het is mogelijk om het te doen zoals de community het voorstelt, hopelijk kan dat nu weer gebeuren.
  9. BadLife

Nieuwe migratieroutes (september 2018)

Misschien is het inderdaad maar beter om te reageren in plaats van op de "leuk" knop te drukken. Zoals mijn medespelers al hebben aangegeven is de huidige keuze geen slimme zet. Ikzelf heb enkel een actief account op Fairbanks en als je naar de activiteit van de wereld kijkt wat betreft de...
  10. BadLife

Verzoek openen migratieroutes

Jaa eindelijk eens een goed idee! Het wordt tijd dat er weer een migratie tot stand komt bij de komst van een nieuwe wereld. Ook al zit niemand te wachten op de nieuwe wereld, is het misschien wel leuk om dit te compenseren met een migratie beschikbaar voor meerdere werelden tegelijk. Ik doel...
  11. BadLife

Poll: het volgende fortgevechtevenement

Dus doen we gewoon 150. Als je het verschil wilt maken kan dat door middel van opdrachten met ap/vp (:
  12. BadLife

Is het een ander voorwerp wanneer je het upgrade? Lijkt mij niet, maar als dit altijd zo is gegaan is dat natuurlijk geen probleem.
  13. BadLife

Start wereld Huachuca

Gefeliciteerd met de wereldnaam Huachuca. Lekker lastige naam en verfrissend. JorDes, bedankt voor het inzenden!
  14. BadLife

Arbeidsrapport: Kerk uitbouwen Meeste ervaring bij het bouwen van de kerk in 15min: 1199 ep. BadLife, Fairbanks
  15. BadLife

[ Verzoek ] migratie naar andere The West servers

Ik persoonlijk zie liever eerst migraties tussen de werelden Ari, Dako, El do, Fair en Grace dan dat we naar een andere server vertrekken.
  16. BadLife

Discussietopic oktoberfest 2018

Bali wapenset is van 2/3 jaar terug, niet waar? Dit is overbodig dat t er in staat
  17. BadLife

Wat is je discussie hier dan? Enige wat ik zie zijn verwijten die gemaakt worden naar mensen die hier blijkbaar geen verdere inspraak op hebben. Hoe had je verwachten dat ze hier over kunnen discussiëren? Daarnaast is het een discussietopic voor de community om over (nieuwe) wereldrecords te...
  18. BadLife

Start wereld Huachuca

Ik heb geen verstand van The West gerelateerde namen, maar er moeten vast meerdere inzendingen zijn geweest die goed waren.
  19. BadLife

Start wereld Huachuca

Het stemmen is begonnen zo te zien. Jullie geven ons maar twee opties uit de vele ingezonden namen? Waar is dat goed voor? Er zijn er toch wel meer die aan de spelregels voldoen?
  20. BadLife

Start wereld Huachuca

Ook best, al zie ik dat niet zo snel gebeuren. Maar ik vind t goed.