• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. opdracht (schilderij vinden)

Hoe kan ik een schilderij vinden bij de opdracht de geschiedenis van the west? https://nl8.the-west.nl/game.php#
  2. naam veranderen

Ik wil van mijn (inlog) naam af, kan ik mijn naam veranderen?
  3. The west city

Wie wil er in mijn stad The west City? de stad is onervaren maar als jullie komen wordt de stad ervaren :P stuur een telegram op Arizona als je in de stad wil ;)
  4. Grappige telegrammen Colorado

Kom maar op met de grappige telegrammen!:laugh:
  5. ?

Ik heb een vriend uitgenodigd en die zit nou op level 4 maar ik krijg niks. hoe kan dat:unsure:
  6. karakter

kun je van karakterklasse veranderen? :huh:
  7. halloween

Waar is de spookstad van halloween?
  8. ??

hoe hack je the west??
  9. heilige rots

wat moet je bij de heilige rots doen?
  10. nachtset

hoe krijg je het nachtset op the west?:huh:
  11. jeugdteam

ik wil al lang game-mod worden maar ik ben te jong kan er nu een jeugdteam komen? Een team voor mensen onder de 18 jaar. En zoja dan zou ik me meteen willen Soliciteren als In Game-mod Alvast bedankt
  12. opdracht

waar kan ik sigaren vinden???
  13. een paar ideeen

ik wil graag dat er een anti pest comite en helpdeskmedewerkers komen ik hoop dat jullie het leuk vinden
  14. co w1

ik bied me aan als co op w1 ik heb op w1 level 32(bijna 33) wie? zet een bericht hieronder of stuur een pm op het forum;):rolleyes:
  15. vraag (hoe opnieuw beginnen)

hoe kun je opnieuw beginnen?:confused:
  16. galerij der helden

weet iemand hoe je in de galerij der helden komt??:confused:
  17. verjaardag

misschien kun je als je jarig bent een bericht krijgen bijvoorbeeld dit: Beste boss1996 gefeliciteerd met uw verjaardag Het The West Team o.i.d.
  18. nieuwjaar

misschien kun je als het nieuwjaar wordt een nieuwe moderator uitkiezen of een nieuwe gamemoderator:bolhoed:
  19. sheriff

hoe kan ik sheriff worden?
  20. leden gezoccht voor eastcity

eastcity zoekt leden Interesse? stuur me een mededeling:D