• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

ff los van wat het mag kosten, kunnen de delen van de Hawaïaanse set niet eens los in de shop komen? (Zoals Deputy chef, voetbal en brandweer nu ook los te koop zijn.) Opzich wel leuk dat je wat extraatjes krijgt als je een kist met de delen koopt, maar als je maar een of een paar kledingstukken wilt, ga je dat niet gauw doen.
 
Ironisch dat juist jij commentaar hebt op de spelling/grammatica van iemand anders. Rick I draagt iig iets bij aan tw calc, dat is meer dan de meeste spelers doen :)
foute shit ja
slechte vertalingen en foute info
kan je beter niets bijdragen
waarom ironisch? bied ik me eigen ergens aan om vertaler te spelen?
opmerking mist elke denkbare plank
 
"Op dit moment staat de update naar versie 2.203 gepland voor dinsdag 4 juli."

Dit moet vgm dinsdag 1 augustus zijn (morgen dus)
 
Uit de nieuwe update:

'Duel Terugdraai Drankje

Dit drankje laat jou en jouw vrienden vergeten wie je bent op de prairie aangezien je duel ervaring hiermee wordt verwijderd. Je lijkt hiermee op een nieuwkomer op de prairie.
Dit drankje verlaagt jouw duel level naar je karakter level. De komende weken, tot 30-11-2023 12:00 uur, zal Maria één gratis drankje aan iedereen aanbieden. Daarna zal het voorwerp aan de shop worden toegevoegd. Het voorwerp kan één keer in de 180 dagen worden gebruikt.'

Dit is wel interessant! Dit betekent dus dat een speler met bijvoorbeeld level 180 en duellevel 250 dit drankje kan gebruiken en daarmee teruggaat naar duellevel 180, zodat er weer wat dueltargets zijn. Zo worden duels weer wat gestimuleerd, omdat er simpelweg mensen beschikbaar zijn. Goed nieuws dus denk ik (behalve voor arme bouwers).

Ik ben ook benieuwd naar de prijs voor zo'n drankje. In de huidige verkoop bevinden zich natuurlijk het Mysterieuze drankje (vrij prijzig en gebruikt volgens mij bijna niemand; verlaagd duelervaring met 10%) en de compleet nutteloze Yagé (verlaagd duellevel met 1, maar pas bruikbaar op duellevel 450 en dat is niemand denk ik). Dat betekent volgens mij in ieder geval dat die twee helemaal onnuttig zijn geworden nu deze ervoor in de plaats gekomen is.

1692002080619.png1692002124353.png
 
Daarnaast lijkt het mij overigens niet dat prestaties als onderstaande vervallen of weer behaald moeten worden, maar dat weet ik niet.
1692002491269.png
 
zodra je je eigen laat zakken blijft je prestatie staan die behaald is maar moet je wel weer opnieuw stijgen totdat je de laatste (450) prestatie hebt
duel 450.png

anders zouden er heel wat prestaties vervallen door items die niet meer in invent zitten of andere acties die verlaagd zijn
zoals de 50M banggeld onder andere
 
Dus... die duelupdate. Een interessante wending die ik niet zag aankomen, ik word nu dus 20 duellevels omhoog gefarmt binnen 2 weken omdat twee hoge duellisten expres tegen mij verliezen voor een prestatie (ik noem geen namen Mastadont en Mathiver). Dus nu word ik hoger in duelleren doordat men expres verliest tegen mij, terwijl ze heel hoog op de ranking staan = veel XP. Ondertussen al wel bijna 100 duels gehad.

Misschien iets om over na te denken!
 
Bovenaan