• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback wedstrijd 15de verjaardag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst stond er bij de hints "Het kortste artikel is gepubliceerd op dinsdag". Dat is later aangepast naar donderdag. Als je voor die wijziging de hints had gevolgd kom je uit op "200 speed server Dinsdag" & " 400 mannen Dag Donderdag", wat de meesten zo te zien ook gedaan hebben.
Gelukkig hebben ze dat meegenomen met het nakijken en wel goed geteld.
Vreemd dat die van mij niet goed is gekeurd dan, ik had hem aangepast.
 
Vreemd dat die van mij niet goed is gekeurd dan, ik had hem aangepast.
Je inzending mocht je in principe niet aanpassen. Maar als dat de reden was, kan je denk ik vragen of ze je niet alsnog de beloning kunnen geven. Bij het nakijken zagen ze wellicht alleen dat je je bericht nog had aangepast 4 dagen later, niet dat je het had aangepast specifiek omdat de vraag tussendoor was veranderd en daardoor ook het "correcte antwoord".
 
waarom is die thread na het verlopen van 24 uur niet op slot gegooit?

het probleem is dat inno de puzzels heeft bedacht en alle threads heeft gepost
en de slaafjes op diverse comms het werk af hebben mogen maken zonder enig woord op voorhand
en gelijk een korte deadline kregen, die later bleek ook verlengd te zijn
al met al een typisch inno fak-up
 
Eens. Schijnt dat ik hem 3 keer heb aangepast, beetje raar allemaal. Tw is al niet een heel favoriete game. Zo jaag je nog meer mensen weg
 
Eens. Schijnt dat ik hem 3 keer heb aangepast, beetje raar allemaal. Tw is al niet een heel favoriete game. Zo jaag je nog meer mensen weg
puzzel is 1x aangepast
jij past 3x aan? iets wat eigenlijk al niet mocht, en dan ook nog vanwege fout antwoord?
en dan ligt het aan inno/mods?
ik geef graag inno ergens de schuld van, maar hier kan ik dat niet echt vinden

zoals ik eerder al zei, ik had liever deelname prijzen gehad
iemand met een degelijk antwoord ook als die fout was een prijs
maar dat moet het team wel weer kunnen verantwoorden bij inno helaas
 
Dit heeft niets met wegjagen te maken. Er kan best per situatie gekeken worden of we spelers tegemoet kunnen komen in dingen, maar als in de regels staat dat je niet aan mag passen en je doet dit 3x (verspreid over 3 dagen) kunnen we geen uitzondering maken natuurlijk.
Als hij niet aan was aangepast, hoefden we hem niet te veranderen.
 
Maar wat ik lees heb je het 3x aangepast, de vraag is blijkbaar 1x aangepast. Dat zouden dus alsnog 2 aanpassingen teveel zijn? Waar komen die dan vandaan?
Ik had eerst alleen de 200 en 400 omgedraaid. Ik snapte er helemaal niks meer van. Later zag ik dat het dan alsnog niet klopte met wat er achter moest komen. En heb hem alsnog goed aangepast, verwarrend. En niet slim geweest.
 

Lily of the Valley

Teamleden
Forummoderator
Het is inderdaad niet handig dat de vraag was aangepast halverwege, maar dat is ook de reden waarom ook uiteindelijk beide antwoorden goedgekeurd zijn. Dus wijzigen had niet nodig geweest, maar dat wist je natuurlijk niet vantevoren. Ik snap de verwarring en begrijp ook dat mensen na het aanpassen van de vraag, hun antwoord hebben aangepast. Ook dit hebben we goedgerekend. Maar nogmaals, dit kunnen we niet doen als het om 3x gaat. Je hebt dus 4x een inzending gedaan (geen enkele wijziging was binnen 5 minuten) waarvan de eerste 3 antwoorden fout waren (of je nou naar de aangepaste vraag kijkt of de originele). Er zijn meer mensen die helaas een stuk van het set zijn misgelopen (om watvoor reden dan ook). Superjammer natuurlijk, maar dan kunnen we hier gewoon geen uitzondering in maken.
 
tijdens een wedstrijd moet je ook geen opdrachten/vragen veranderen/aanpassen, maar gewoon melden dat deze niet klopt.
voorkom je een hoop gezeur en gezeik mee
 
Het is inderdaad niet handig dat de vraag was aangepast halverwege, maar dat is ook de reden waarom ook uiteindelijk beide antwoorden goedgekeurd zijn. Dus wijzigen had niet nodig geweest, maar dat wist je natuurlijk niet vantevoren. Ik snap de verwarring en begrijp ook dat mensen na het aanpassen van de vraag, hun antwoord hebben aangepast. Ook dit hebben we goedgerekend. Maar nogmaals, dit kunnen we niet doen als het om 3x gaat. Je hebt dus 4x een inzending gedaan (geen enkele wijziging was binnen 5 minuten) waarvan de eerste 3 antwoorden fout waren (of je nou naar de aangepaste vraag kijkt of de originele). Er zijn meer mensen die helaas een stuk van het set zijn misgelopen (om watvoor reden dan ook). Superjammer natuurlijk, maar dan kunnen we hier gewoon geen uitzondering in maken.
Het word steeds vaker, haha.maar niet kunnen en niet willen zit een heel verschil!
 
Laatst bewerkt:
Wat een vervelende toestand. Hopelijk kan er in ieder geval in het vervolg duidelijkheid komen over dergelijke tussentijdse wijzigingen. Tussendoor vragen/hints wijzigen is in ieder geval niet de bedoeling, maar dat zal ook daar een vergissing geweest zijn denk ik. Misschien is dan nu een zekere mate van coulance bij die vraag op zijn plaats of wenselijk (?) - en dan uiteraard voor iedereen daar. Het zou immers ook jammer zijn als mensen afhaken omdat ze nu teleurgesteld zijn.
 
Laatst bewerkt:
jeez blijft dit doorgaan?
dacht trouwens dat je al gestopt was? want zo actief was je niet eens
:cool:

als iedereen even goed leest?
nillie heeft voor en na de aanpassing fout geantwoord en aangepast
dus voor de verandering van de puzzel had ze haar post al aangepast
de hele puzzel verandering is gewoon een rookgordijn
zelfs na de aanpassing heeft ze fout geantwoord en opnieuw aangepast
dus fout op fout op fout op fout
als je dat goedkeurd? gelijk iedereen maar een complete set geven
iets wat inno op zeker niet goedkeurd
als ik kijk naar de antwoorden???
hebben ze zat coulance toegepast op de antwoorden
 
Laatst bewerkt:
jeez blijft dit doorgaan?
dacht trouwens dat je al gestopt was? want zo actief was je niet eens
:cool:

als iedereen even goed leest?
nillie heeft voor en na de aanpassing fout geantwoord en aangepast
dus voor de verandering van de puzzel had ze haar post al aangepast
de hele puzzel verandering is gewoon een rookgordijn
zelfs na de aanpassing heeft ze fout geantwoord en opnieuw aangepast
dus fout op fout op fout op fout
als je dat goedkeurd? gelijk iedereen maar een complete set geven
iets wat inno op zeker niet goedkeurd
als ik kijk naar de antwoorden???
hebben ze zat coulance toegepast op de antwoorden

jeez blijft dit doorgaan?
dacht trouwens dat je al gestopt was? want zo actief was je niet eens
:cool:

als iedereen even goed leest?
nillie heeft voor en na de aanpassing fout geantwoord en aangepast
dus voor de verandering van de puzzel had ze haar post al aangepast
de hele puzzel verandering is gewoon een rookgordijn
zelfs na de aanpassing heeft ze fout geantwoord en opnieuw aangepast
dus fout op fout op fout op fout
als je dat goedkeurd? gelijk iedereen maar een complete set geven
iets wat inno op zeker niet goedkeurd
als ik kijk naar de antwoorden???
hebben ze zat coulance toegepast op de antwoorden
Niet relevant of ik veel of weinig speel. En wat jij er van vind, boeit ook niemand iets!
 
@Nillie Boem Je hebt zo te zien ook al een gratis ezel gekregen (met coulance lijkt me), ongeacht dat je te dom bent om tot 10 te kunnen tellen...
Wil je die ezel dan ook even inleveren au.b.? Lijkt me wel zo eerlijk :)
Groetjes!
 
@Nillie Boem Je hebt zo te zien ook al een gratis ezel gekregen (met coulance lijkt me), ongeacht dat je te dom bent om tot 10 te kunnen tellen...
Wil je die ezel dan ook even inleveren au.b.? Lijkt me wel zo eerlijk :)
Groetjes!
Wiskunde, daar ging het idd fout op school. Wel lief dat je me eerst dom noemt. En dan toch nog de groetjes doet. Groetjes terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan