• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback wedstrijd 15de verjaardag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het dus maar ingeleverd door de afbeelding te uploaden naar Imgur https://imgur.com/ en vervolgens die "Afbeelding uploaden op URL" optie met de .png link die ik van imgur kreeg.

Heb dit ook gedaan, maar imgur gaat blijkbaar vanaf morgen beginnen met anonieme uploads te verwijderen.
Heeft iemand enig idee of die eerste ronde al nagekeken is ondertussen, of zou dat allemaal op het einde gebeuren, maar dan mogelijk met een hoop niet meer werkende doolhof beelden?
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Heb dit ook gedaan, maar imgur gaat blijkbaar vanaf morgen beginnen met anonieme uploads te verwijderen.
Heeft iemand enig idee of die eerste ronde al nagekeken is ondertussen, of zou dat allemaal op het einde gebeuren, maar dan mogelijk met een hoop niet meer werkende doolhof beelden?
Het nakijken wordt aan het eind van de wedstrijd gedaan. De mensen bij InnoGames zullen dit uitvoeren.
 
Ik vond het echt weer een waardeloze wedstrijd, in het begin al moeite met het plaatsen van plaatjes.
Echt paar draken van vragen en dan blijkt dat je achteraf ook nog door een klein lullig foutje weer opgescheept zit met een incomplete set.
Alle moeite dus weer voor niks geweest, zo klaar mee.....
Stop AUB met deze bullshit wedstrijden en doe het liever gewoon ingame met een zootje opdrachten.
 
Ik vond het echt weer een waardeloze wedstrijd, in het begin al moeite met het plaatsen van plaatjes.
Echt paar draken van vragen en dan blijkt dat je achteraf ook nog door een klein lullig foutje weer opgescheept zit met een incomplete set.
Alle moeite dus weer voor niks geweest, zo klaar mee.....
Stop AUB met deze bullshit wedstrijden en doe het liever gewoon ingame met een zootje opdrachten.

Hoewel het - met af en toe inderdaad de nodige moeite en irritatie (lees: het plaatsen van de afbeelding bij opdracht 1 en de diverse vertaal/lay-out fouten in latere opdrachten) - verder gelukkig over het algemeen goed te doen was, ben ik het ook wel eens met het gegeven dat sommige regels niet helder/noodzakelijk waren, zoals de regel dat men slechts binnen 5 minuten een antwoord mag wijzigen. Dat is iets om mee te nemen een volgende keer.
 
Van mij hoef een wedstrijd in deze opzet NOOIT MEER! terug te keren. Bewust ervoor gekozen om dit over te slaan ik had liever een ingame opdrachtje gezien dat iedereen deze set had kunnen pakken. Het feit alleen al hoe de opdrachten in elkaar zijn gezet en dat je maar 24 uur de tijd heb om te antwoorden :huh: leuk voor de mensen die de eerste dagen hebben moeten missen omdat ze er tussenuit waren op vakantie ofzo. Maarja veel commentaar gehoord in ingame chats maar die schijnheilen (behalve carrera die durft wel z'n mening uit te spreken) durven niet te reageren hier... bang dat ze hun beloning verliezen, hopelijk komt dit over 5 jaar niet weer terug als The West 20 jaar bestaat maja hopelijk bestaat dit spel niet meer met inno's huidige beleid!
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het echt weer een waardeloze wedstrijd, in het begin al moeite met het plaatsen van plaatjes.
Echt paar draken van vragen en dan blijkt dat je achteraf ook nog door een klein lullig foutje weer opgescheept zit met een incomplete set.
Alle moeite dus weer voor niks geweest, zo klaar mee.....
Stop AUB met deze bullshit wedstrijden en doe het liever gewoon ingame met een zootje opdrachten.
https://forum.the-west.nl/index.php?threads/ronde-xi.36831/post-742482 ;)
 
Van mij hoef een wedstrijd in deze opzet NOOIT MEER! terug te keren. Bewust ervoor gekozen om dit over te slaan ik had liever een ingame opdrachtje gezien dat iedereen deze set had kunnen pakken. Het feit alleen al hoe de opdrachten in elkaar zijn gezet en dat je maar 24 uur de tijd heb om te antwoorden :huh: leuk voor de mensen die de eerste dagen hebben moeten missen omdat ze er tussenuit waren op vakantie ofzo. Maarja veel commentaar gehoord in ingame chats maar die schijnheilen (behalve carrera die durft wel z'n mening uit te spreken) durven niet te reageren hier... bang dat ze hun beloning verliezen, hopelijk komt dit over 5 jaar niet weer terug als The West 20 jaar bestaat maja hopelijk bestaat dit spel niet meer met inno's huidige beleid!
Even normaal doen hoor. "bang dat ze hun beloning verliezen", dramaqueen. We leven niet in Rusland x.x

De opdrachten waren wel prima (op een paar na). Dat er binnen 24 uur gereageerd moest worden kan voor sommige mensen wel lastig zijn natuurlijk. Bovendien had ik zelf liever iets gezien als "bij minimaal 80% van de antwoorden goed wordt de gehele set ontvangen door de speler" en dan voor 100% van de vragen goed een extra beloning van 100 munten ofzo. Daarmee is ook het euvel weggenomen dat een dag missen niet zo erg is.
 
Even normaal doen hoor. "bang dat ze hun beloning verliezen", dramaqueen. We leven niet in Rusland x.x

De opdrachten waren wel prima (op een paar na). Dat er binnen 24 uur gereageerd moest worden kan voor sommige mensen wel lastig zijn natuurlijk. Bovendien had ik zelf liever iets gezien als "bij minimaal 80% van de antwoorden goed wordt de gehele set ontvangen door de speler" en dan voor 100% van de vragen goed een extra beloning van 100 munten ofzo. Daarmee is ook het euvel weggenomen dat een dag missen niet zo erg is.
Feit dat jij eigen meteen keihard aangevallen voelt over ' bang dat ze hun beloning verliezen ' zegt meer over jou als over mij ;) en dramaqueen :Ddus omdat ik een andere mening heb die afwijk van jou moet ik normaal doen? beetje zielig dit van jou jellie had een normaler antwoord verwacht van jou.
 
Feit dat jij eigen meteen keihard aangevallen voelt over ' bang dat ze hun beloning verliezen ' zegt meer over jou als over mij ;) en dramaqueen :Ddus omdat ik een andere mening heb die afwijk van jou moet ik normaal doen? beetje zielig dit van jou jellie had een normaler antwoord verwacht van jou.
Idiote opmerkingen kan je meteen afschieten als ze nergens op zijn gebaseerd. In plaats van je onzin een "andere mening" noemen, zeg maar eens op basis van wat je denkt dat beloningen worden ingetrokken als je kritiek hebt of wie dat volgens jou dan denkt? Dat soort opmerkingen in je reactie verweven krijg je alleen maar dat je de rest van je punten zwart maakt en mag je best op worden aangesproken.

Jammer inderdaad dat ze er voor gekozen hebben om 11 losse vragen te maken en daarvoor los te belonen. Zo'n 80%-regel van @jellebie34 was dan beter geweest. Een ander alternatief wat zou kunnen is wat extra bonus vragen maken zodat je een foutje kan compenseren met een andere vraag. (Bijv 15 vragen maken, bij 1 vraag goed krijg je de hoed, bij 2 de hoed en ketting etc., en dan bij minimaal 11 vragen goed dus de hele set).

Alles ingame doen zou jammer zijn, ze mogen volgens mij best af en toe ook iets organiseren op het forum. Zeker als de organisatie niet zelf ingame opdrachten kan maken en het dus een keuze is tussen een forumevent of niks.
 
er wordt nog een feedback gevraagd? Dus geven mensen dat en dat kan zowel positief of negatief zijn...
Ja, dat heeft altijd voordeel voor de toekomst (althans: voor zover wij kunnen bijdragen. Wat er dan mee gebeurt, is niet aan ons).
Het niet mogen wijzigen van je antwoorden is ingesteld zodat het eerlijk blijft voor iedereen. Of is het niemand opgevallen dat er paar mensen "84" hebben veranderd in "24"? :p
Dat ben ik in zijn algemeenheid wel eens, maar achteraf is daar kennelijk soepel op nagekeken/niet echt naar gekeken. Dat vind ik op zich ook niet erg, maar dan kan een dergelijke regel er beter niet zijn om vooraf 'stress' te voorkomen. Daarnaast is het ook maar de vraag of het echt werkt; je kan antwoorden van anderen immers niet zien.
Van mij hoef een wedstrijd in deze opzet NOOIT MEER! terug te keren. Bewust ervoor gekozen om dit over te slaan ik had liever een ingame opdrachtje gezien dat iedereen deze set had kunnen pakken. Het feit alleen al hoe de opdrachten in elkaar zijn gezet en dat je maar 24 uur de tijd heb om te antwoorden :huh: leuk voor de mensen die de eerste dagen hebben moeten missen omdat ze er tussenuit waren op vakantie ofzo. Maarja veel commentaar gehoord in ingame chats maar die schijnheilen (behalve carrera die durft wel z'n mening uit te spreken) durven niet te reageren hier... bang dat ze hun beloning verliezen, hopelijk komt dit over 5 jaar niet weer terug als The West 20 jaar bestaat maja hopelijk bestaat dit spel niet meer met inno's huidige beleid!
Ook eens met Jelle's voorstel dat zo'n 80%-regel of iets dergelijks beter was. Ik snap Kermits gevoel ook wel, maar het is inderdaad ook wel zo dat het dit is of vaak niets. Dan is een forumwedstrijd altijd beter en leuker. Ik ben ook wel voor het verlengen van een antwoordtermijn met 1 dag ofzoiets. Dat geeft toch iets meer ruimte als je er een keertje een avondje niet bent of dergelijke.
 
Laatst bewerkt:
Spel IV moet je de dagen invullen en aantal woorden.
En staat bij de hints, Het kortste artikel is gepubliceerd op donderdag.
Ik zie dat bijna iedereen mannendag met 400 woorden heeft staan. Dat is toch niet het kortste artikel?
Verwarrend allemaal!!
 
Spel IV moet je de dagen invullen en aantal woorden.
En staat bij de hints, Het kortste artikel is gepubliceerd op donderdag.
Ik zie dat bijna iedereen mannendag met 400 woorden heeft staan. Dat is toch niet het kortste artikel?
Verwarrend allemaal!!
Eerst stond er bij de hints "Het kortste artikel is gepubliceerd op dinsdag". Dat is later aangepast naar donderdag. Als je voor die wijziging de hints had gevolgd kom je uit op "200 speed server Dinsdag" & " 400 mannen Dag Donderdag", wat de meesten zo te zien ook gedaan hebben.
Gelukkig hebben ze dat meegenomen met het nakijken en wel goed geteld.
 
Spel IV moet je de dagen invullen en aantal woorden.
En staat bij de hints, Het kortste artikel is gepubliceerd op donderdag.
Ik zie dat bijna iedereen mannendag met 400 woorden heeft staan. Dat is toch niet het kortste artikel?
Verwarrend allemaal!!

Eerst stond er bij de hints "Het kortste artikel is gepubliceerd op dinsdag". Dat is later aangepast naar donderdag. Als je voor die wijziging de hints had gevolgd kom je uit op "200 speed server Dinsdag" & " 400 mannen Dag Donderdag", wat de meesten zo te zien ook gedaan hebben.
Gelukkig hebben ze dat meegenomen met het nakijken en wel goed geteld.

Inderdaad! Het viel o.a. mij ook al op en ik heb toen namens enkele spelers een supportticket gestuurd. Bij het nakijken zijn daarom beide varianten goedgekeurd! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan