• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ronde I

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ronde I
Regels:
  • De regels van deze wedstrijd zijn van toepassing op Ronde I https://forum.the-west.nl/index.php...-wedstrijd-15de-verjaardag.36809/#post-741940
  • In deze ronde kun je de 15de verjaardag hoed winnen.
    15_b_day_hat.png

  • Om deel te nemen in de ronde, dien je het doolhof hieronder op te lossen.
    1. Jouw taak is om een pad in het doolhof te vinden om Henry en de taart met elkaar te verbinden.
  • Het antwoord moet geplaatst worden als bijlage die zichtbaar is op het forum zonder dat wij hiervoor een andere pagina moeten openen. (Plaats deze dus als
    )
  • Elke speler die het juiste antwoord laat weten wint een beloning.
  • Antwoorden kunnen worden toegevoegd tot 3 Mei 2023 15:30 uur
  • Het bericht kan als reactie op deze post worden geplaatst.
Henry staat voor een doolhof, Maria heeft hem beloofd dat er een heerlijke taart is, maar zij heeft hem niet laten weten dat zij alleen de weg naar de ingang heeft laten weten. Kun je Henry helpen om door het doolhof te gaan om de heerlijke taart te krijgen?

Labyrinth_Task.png


Veel succes!
Jullie The West Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

groetjes xferra. hopelijk heb ik het zo goed gepost.
ik heb hem bewerkt omdat ik eerst de link letterlijk erin had gezet en niet de screenshot.
dit is de eerste x dat ik dit doe en was fout gegaan. misschien in het vervolg ook een uitleg erbij met hoe je zo foto op de juiste manier erop kan zetten want zorgt wel voor veel onduidelijkheid zo. wel leuk initiatief deze events!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan