• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Zo'n gele Henry melding kan dan misschien/hopelijk nog worden toegevoegd die automatisch afspeelt zodra het circus er weer is.
(Net zo goed als dat er nu automatisch een henry melding komt als het nog 1h is tot een Fortgevecht start).
Dan kan je bij die melding pagina herladen en naar de circusbouwput lopen.

Voorbeeldje:
1670327018271.png
 
"Het circus startte altijd op hetzelfde tijdstip. Is dat niet vervelend? In de ochtend was deze altijd vol. We hebben een oplossing voor dit probleem. Van nu af aan zal deze starten op een willekeurig tijdstip tussen 5:00 uur en 23:00 uur. Meer verbeteringen komen snel!"

Jammer dat dit nog steeds niet werkt en alle circussen gewoon nog midden in de nacht beginnen...
 
"Het circus startte altijd op hetzelfde tijdstip. Is dat niet vervelend? In de ochtend was deze altijd vol. We hebben een oplossing voor dit probleem. Van nu af aan zal deze starten op een willekeurig tijdstip tussen 5:00 uur en 23:00 uur. Meer verbeteringen komen snel!"

Jammer dat dit nog steeds niet werkt en alle circussen gewoon nog midden in de nacht beginnen...
Waarom is dit nog steeds niet aangepast? Ik log net in en op Grace en Hua zijn het circussen al uitgebouwd of op 2k puntjes klaar... in 3.5 uur tijd is dat echt niet mogelijk dus daaruit blijkt nogmaals dat het circus niet pas om 05:00 uur verscheen... Zijn ze vergeten dit deel van de update door te voeren o.i.d.?
 
Ik heb op Huachuca een uur circus uitgebouwd om 3:54. Dat betekent dat het circus er sowieso al was om 2:00. Hij was er nog niet om 23:00.
 
Bovendien was het circus op Grace al de nacht ervoor, was ook redelijk snel uitgebouwd, maar is nog steeds niet 'open'.
Ik krijg de indruk dat niet de opbouw van het circus op een random moment begint, maar de opening.
Dat lijkt me niet de bedoeling :p
 
Jammer dat ik het niet bij het juiste topic kan plaatsen, maar twee van de vier bonussen zijn verkeerd. :)
Op .net staat in hun aankondiging en ingame onderstaande. Dus denk dat de actiepunten regeneratie die we nu ingame hebben wel klopt en alleen in de aankondiging fout staat. Dan missen we alleen nog de +25% slagingskans/geluk (meer voorwerpen, dus kleding,wapens,recepten) ipv de +25% vindkans (producten, dus graan,zaag,etc).
  • +25% Experience from jobs (Ervaring)
  • +20% Energy regeneration (actiepunten regeneratie)
  • +25% luck at jobs (slagingskans)
  • +25% Labor points (arbeidspunten)
 
Betreffende het tw-db script... Geen idee of ze die nog updaten maar hier een kleine update die je zelf kunt doen:

Op de ervaringsbalk staat er normaal het percentage dat je hebt tot lvl up, met er achter hoeveel van de hoeveel EP en hoeveel EP je dan nog moet:
Bekijk bijlage 1518
Op lvl 150 geeft het script echter alleen jouw totale EP aan omdat dat eerst dus max lvl was. Ik vind het persoonlijk fijner om te zien hoeveel ep ik nu weer moet voor de volgende lvls dus dat kun je zelf aanpassen in het script:
  1. Open het script (rechtsboven in je scherm en dan op "bewerken" oid klikken bij het tw db script. Vervolgens krijg je het script te zien.
  2. Doe in dat scherm Ctrl F om te zoeken naar Character.level<150 Dit staat ergens tussen "ar r="";if(Character.level<150){r=n.percent+"% - "+e(n.current)+" / "+e"
  3. Verander daar de 150 in 250
  4. Vervolgens Ctrl S om het script op te slaan.
  5. Even F5 op tw en het zou moeten werken :)
Het percentage 27% wordt nu standaard afgerond naar 0 cijfers achter de komma. Mocht nog iemand ook wat cijfers achter de komma willen zien :
1674494512320.png
Open het script zoals je ook hebt gedaan bij de tip van jellebie
Zoek naar n.percent en vervang n.percent in (100*n.current/n.required).toFixed(2)
Met toFixed(2) krijg je 2 cijfers achter de komma, wil je er meer/minder vervang dan de 2 in een 1, 3, etc.
Niet vergeten je wijziging op te slaan en even je tw pagina verversen daarna.
 
Nieuwe verzamelingen
Wij hebben zes nieuwe verzamelingen voor je en zes nieuwe verzamel gerelateerde prestaties.

Is er animo om hier een overzichtje van te maken op het forum? Oftewel wie wat vindt, kan dat doorgeven & maken we zo samen het lijstje compleet.
Geen idee of en wanneer er een overzichtje beschikbaar is als met de vorige lichting van dat soort voorwerpen (https://wiki.the-west.es/wiki/Colecciones).

Draaiden [item=53159000] kwam ik iig al tegen bij [report=30671535f73ce7ab45]Arbeidsrapport: Voedsel voorraden stelen[/report] op dak.
 
Bovenaan