• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Leuke update, veel nieuwe uitdagingen in het spel!

Wel vind ik het nog steeds bizar dat ze wapen schade geen cap hebben gegeven op lvl 150. Duel- en fg-wapens gaan een veel te hoge dmg hebben, denk aan een hoog lvl acc met een lvl 3 union geweer.
Ik heb hits van 900+ gezien met een lvl 3 duelwapen op lvl 176. Dat is iets wat vrij realistisch te behalen is. Gevolg: 8*900=7.2k lp weg in een duel als je pech hebt. Heel veel sterkte voor mensen die geen soldaat zijn en niet rood zijn geskilld...
 
Een bizarre hoeveelheid ervaring voor level 250 is inderdaad nodig haha. Maar 10 jaar dagelijks inloggen. :o

Hopelijk wordt de mogelijkheid om ervaringspunten te krijgen ook verbeterd! :)
 
Leuke update, veel nieuwe uitdagingen in het spel!

Wel vind ik het nog steeds bizar dat ze wapen schade geen cap hebben gegeven op lvl 150. Duel- en fg-wapens gaan een veel te hoge dmg hebben, denk aan een hoog lvl acc met een lvl 3 union geweer.
Ik heb hits van 900+ gezien met een lvl 3 duelwapen op lvl 176. Dat is iets wat vrij realistisch te behalen is. Gevolg: 8*900=7.2k lp weg in een duel als je pech hebt. Heel veel sterkte voor mensen die geen soldaat zijn en niet rood zijn geskilld...
Een goed punt inderdaad ook wel.

Dat maakt het wel makkelijker om bijvoorbeeld duelprestatie te halen, maar zal er aan de andere kant wel toe leiden dat nog meer mensen hun stad verlaten (ik in ieder geval wel als handel drijver om niets steeds KO gelegd te worden 's nachts). Dus dat kan ook extra tegenwerken.
 
Draadje dat het wel waard is om eens door te lezen. Het enige wat deze update gaat doen is problemen uitvergroten. Er zijn geen aanpassingen voor duels of FG voorzien, ook in alpha versies wordt er geen rekening mee gehouden. Hopelijk wordt dat aangepast, maar Inno kennende zal het dan wel weer een jaar of twee, drie duren voor het werkelijk balanced is. Dit is een update waar ze zogezegd al twee jaar mee bezig zijn, die duidelijk incompleet is.

Als blijkt dat deze update een voorbode is van de echte update (het enige wat deze doet is nummertjes groter maken) neem ik graag mijn woorden terug, maar in deze staat negeert het wederom alles waar TW om draait.
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Zoals de nieuwe cm van beta ook al zegt is dit pas het begin van meer. Hij geeft ook aan dat exp potions wellicht makkelijker te verkrijgen gaan worden in de toekomst. maar het moet ook een uitdaging blijven om lvl 250 te worden. Laten we eens blij zijn dat de langverwachte update(s) eindelijk in het spel is gekomen na ruim 2 jaar.
 
Zoals de nieuwe cm van beta ook al zegt is dit pas het begin van meer. Hij geeft ook aan dat exp potions wellicht makkelijker te verkrijgen gaan worden in de toekomst. maar het moet ook een uitdaging blijven om lvl 250 te worden. Laten we eens blij zijn dat de langverwachte update(s) eindelijk in het spel is gekomen na ruim 2 jaar.
Ik mag toch hopen dat ze niet vaker 10% ep drankjes in 1.5k's (of andere categorieën) gaan stoppen met events. Dan wordt het gwn puur nuggen voor lvl's en dat zou doodzonde zijn van het spel. Dan is het geen uitdaging meer om een hoger lvl te krijgen maar meer een competitie wie de meeste nuggies uitgeeft.

Inno kennende ben ik alleen bang dat ze enkel aan de euro's denken en dat als een leuk verdienmodel zien :/
 
Leuke update, veel nieuwe uitdagingen in het spel!

Wel vind ik het nog steeds bizar dat ze wapen schade geen cap hebben gegeven op lvl 150. Duel- en fg-wapens gaan een veel te hoge dmg hebben, denk aan een hoog lvl acc met een lvl 3 union geweer.
Ik heb hits van 900+ gezien met een lvl 3 duelwapen op lvl 176. Dat is iets wat vrij realistisch te behalen is. Gevolg: 8*900=7.2k lp weg in een duel als je pech hebt. Heel veel sterkte voor mensen die geen soldaat zijn en niet rood zijn geskilld...
goed punt, maar je moet niet vergeten dat ap en vp ook mee stijgen met het opeens level up gaan. als je dus level 180 wordt dan gaat dat dus om +30 ap en +90 vp. ook gaat de bonus van kledij omhoog.

als je de schade van duel en fg wapens bevriest op level 150 wordt het lastiger als aanvallende duellant en fg partij om dan nog te winnen. ik ben het met je eens dat schade herberekend moet worden maar de schade bevriezen is ook geen oplossing
 
goed punt, maar je moet niet vergeten dat ap en vp ook mee stijgen met het opeens level up gaan. als je dus level 180 wordt dan gaat dat dus om +30 ap en +90 vp. ook gaat de bonus van kledij omhoog.

als je de schade van duel en fg wapens bevriest op level 150 wordt het lastiger als aanvallende duellant en fg partij om dan nog te winnen. ik ben het met je eens dat schade herberekend moet worden maar de schade bevriezen is ook geen oplossing
Voor fg's zou dat niet zo uitmaken. Een hoog lvl tank zou idd meer lp krijgen maar weerstand schaalt niet echt mee (tenzij je vallen/schuilen skillt maar dan heb je geen lp) maar de dmg schaalt wel mee door de meer punten op LS. Ik denk dat dat elkaar redelijk in evenwicht zou houden. Bovendien stijgt de trefkans ook mee met de wijkkans. Daarnaast vormen crits een hoger percentage van de dmg wanneer je veel LP hebt dus ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen.

Voor duels zouden de skills van zowel de aanvallende als verdedigende partij evenveel stijgen dus dat zou redelijk in evenwicht moeten blijven lijkt me. Misschien wat lastiger om KO's te maken op een hoger lvl idd maar beter dan 8k lp moeten hebben omdat je anders KO geknald kunt worden imo.
 
leuk dat je weer kan levelen, maar ik vind het een gemiste kans om de activiteit te bevoorderen
ze hadden voor elk level opdrachten kunnen verzinnen zodat er bijvoorbeeld meer avos en fgs gedaan worden
 
Leuke update, veel nieuwe uitdagingen in het spel!

Wel vind ik het nog steeds bizar dat ze wapen schade geen cap hebben gegeven op lvl 150. Duel- en fg-wapens gaan een veel te hoge dmg hebben, denk aan een hoog lvl acc met een lvl 3 union geweer.
Ik heb hits van 900+ gezien met een lvl 3 duelwapen op lvl 176. Dat is iets wat vrij realistisch te behalen is. Gevolg: 8*900=7.2k lp weg in een duel als je pech hebt. Heel veel sterkte voor mensen die geen soldaat zijn en niet rood zijn geskilld...
Ander voorbeeldje van de beta server nu, hopelijk wordt er idd iets gedaan nog aan de speler tegen speler aspecten nu alle kleding, wapens, etc een boost krijgt.
1665422862595.png
 
Dat er meer nieuwe content komt is zeker. Daar zijn ze nu mee bezig, maar dit hoeven we nog niet dit jaar te verwachten. De nieuwe levels en arbeiden zijn echter al wel een mooi begin. Persoonlijk hoopte ik dat de update met de nieuwe levels eerst op de event server getest zou worden (of langer op beta) om zo te kunnen zien wat de impact hiervan is op de gameplay (fortgevechten, duels en avonturen). Dit is helaas niet gebeurd dus zullen we dit nu op de reguliere servers moeten testen. Dus neem deel aan fortgevechten, avonturen en duels en laat vooral weten wat je vind van de update. Dan kunnen we eventuele verbeterpunten voorstellen! :)
 
Vooral de invloed van wapendmg hadden ze wel beter/langer mogen testen imo. Ik zie op beta eigenlijk ook vrij weinig fg's waarin de invloed op fg's is getest. Wat Anc laat zien qua duels vind ik toch wel heel zorgwekkend. Ik mag hopen dat ze dit al wel over een langere periode op de closed beta hebben getest?

Off-topic:
En Deelnemen aan avo's? Daarmee ben je in overtreden Nehe. Volgens de spelregels:

Het is verboden:
  • Om andere spelers lichamelijk of geestelijk te schaden;
Aanzetten tot avo's is wel degelijk proberen andere spelers geestelijk te schaden! Schaam je! :o
 
Vooral de invloed van wapendmg hadden ze wel beter/langer mogen testen imo. Ik zie op beta eigenlijk ook vrij weinig fg's waarin de invloed op fg's is getest. Wat Anc laat zien qua duels vind ik toch wel heel zorgwekkend. Ik mag hopen dat ze dit al wel over een langere periode op de closed beta hebben getest?

Off-topic:
En Deelnemen aan avo's? Daarmee ben je in overtreden Nehe. Volgens de spelregels:

Het is verboden:
  • Om andere spelers lichamelijk of geestelijk te schaden;
Aanzetten tot avo's is wel degelijk proberen andere spelers geestelijk te schaden! Schaam je! :o
:laugh:
 
Ik mag hopen dat ze dit al wel over een langere periode op de closed beta hebben getest?
Vooral de arbeiden zijn getest, er zijn ook wat fortgevechten, avonturen en duels geweest. Echter was dit om te kijken of alles normaal werkte, er is niet getest met het oog op balans. Daarom had ik persoonlijk liever getest op de evenementen server (waar elke speler op kan) in ruil tegen een deelnameprijs. Of desnoods langer op beta getest. Wat betreft de schade van wapens; ikzelf had graag gezien dat de setjes maximaal mee zouden stijgen tot level 180, dit zou betekenen dat je setje qua skills (en schade) na level 180 niet meer verder stijgt. Dus van level 180-250 zou je dan alleen 1 attribuutpunt en 3 vaardigheidspunten ontvangen. Dan krijg je alsnog een voorsprong op de spelers die lager zijn, en het is een prestige natuurlijk :cool: . Helaas is dit niet toegepast en de kans is ook nihil dat dit gebeurt.
 
vroeger werd er een tijd genoemd waarbij de update actief werd?
dat is al sinds tijden niet meer gebeurd?
heeft dit een specifieke reden of ligt dit aan de activiteit van de cm en aanwezigheid van deze?
 
ik vermoed dat 'ie vandaag niet meer komt, normaal is het meestal rond 12 uur in de middag, misschien toch te veel commentaar van de spelers (op .net)?
 
Bovenaan