• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Oogsttijd evenement 2022

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier je feedback achter over het Oogsttijd evenement 2022!
 
waarom een avo spelen als je kansen minimaal zijn vanwege level 3-4 wapens
dan weet ik al aan welke kant jij stond :laugh:
typisch weer
 
Mijn puntje van feedback:
Ik vind het persoonlijk niet fijn dat je maar steeds 10 cadeaus van de aarde kunt klikken waarna je weer een opdracht moet doen die meerdere uren kost, waarna je er weer 10 kunt klikken. Ik zelf vind het fijner om gewoon de hele verzameling te klikken en daarna (of ervoor) de hele opdrachtreeks te doen.
Op die manier kun je de gehele verzameling in 1 of 2 dagen compleet klikken en ben je er van af. Nu is het iets waar je dagenlang mee bezig bent en moet blijven.

Daarnaast: waarom een slaapopdracht? Die heb ik in het algemeen nooit goed begrepen, ook niet bij andere evenementen. Als spelontwikkelaar lijkt het mij dat je juist wilt dat mensen actief spelen en met een dergelijke opdracht dwing je mensen om een hele nacht niets te doen.

Dat zijn natuurlijk mijn meningen. Voor de rest wel een prima event, leuk om weer is wat te klikken! :)
 
Please organiseer fortgevechten, met de inactiviteit zie ik mij anders niet de laatste opdracht af te sluiten waarvoor je 1 FG moet winnen. De enigste fortgevechten die ooit nog plaatsvinden op mijn wereld zijn event FG's.
 
Wat een verschrikkelijk waardeloze opdracht, avo's moeten ze sowieso schrappen uit opdrachten. Heeft niemand zin in. Daarnaast was de dropratio van die cadeau's volkomen k#t. En het ergste is nog de opdracht moet afsluiten met een fg winst, fijn als je dan 5 doet en steeds verkeerd staat. Welke randdebiel bedenkt al deze onzin?
 
Dit jaar wilden ze iets nieuws proberen tijdens het oogstevenement (het vinden van cadeaus van de aarde combineren met opdrachten). Nu dit is afgelopen is het tijd om te evalueren en de nodige aanpassingen te doen. Ik snap je frustratie en we zullen deze feedback ook doorgeven. Wat betreft de opdrachten verwacht ik ook dat ze dit aan zullen passen zodat het ook voor minder actieve servers gemakkelijker wordt om deze te voltooien.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan