• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback NL12 Spring Jobs

Vraagje.
In de tekst voor opdracht 3:
"Het enige waar veel rode ingame kledingstukken van zijn, zijn halsdoeken"
Ook staat er: "Let op, bij deze opdracht tellen de rode halsbanden dus niet mee."

Tellen alleen de rode halsdoeken als item niet, of geldt de opdracht voor alle halsbanden als "soort" niet?
 
Is het misschien mogelijk om de opdrachten ergens tussen 1800 en 20.30 bekend te maken in plaats van telkens na 2300 (of er net iets voor zoals nu).
Ik heb nu namelijk het idee dat je gelijk al in het nadeel bent als je om 2200 gaat slapen wat volgens mij best een normale tijd is om te slapen. Rond 1800 en 20.30 zijn volgens mij de meeste mensen online en als dan bekend gemaakt wordt dat een opdracht om 0.00 begint lijkt het mij gewoon eerlijk.

Ik heb nu bijvoorbeeld ook een nacht gemist voor de whiskey terwijl mensen die nog wakker waren in het voordeel waren. En ook nu kunnen mensen al arbeiden in de nacht aanzetten voor de volgende opdracht, mits ze wakker zijn.
 
Hoi Mitchjol,
Ik snap je vraag goed, helaas is dat voor ons niet altijd mogelijk om de vragen eerder te posten. Vaak werken we de opdracht nog last-minute bij, zodat de moeilijkheid beter aansluit bij het aantal spelers op Spring Jobs. Daarnaast zijn de opdrachten gemaakt voor 24, 48, 72, ect uur, daar 4-6 uur bij optellen, brengt ook weer veranderingen met zich mee. We zullen, waar mogelijk is, de opdrachten proberen te plaatsen op een wat vroeger tijdstip, maar houdt er rekening mee dat dit waarschijnlijk niet bij alle opdrachten gaat lukken.
 
nog even terugkomend op die OP shopkleding; Dat zou een eventwereld voor fgs toch juist leuk maken? dan moet je tenminste weer uitvogelen wat de beste combinatie is :D ipv vaak klakkeloos de nieuwste set aantrekken.

Maar on topic: leuk event, brengt wat leven in de brouwerij
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Hoogstwaarschijnlijk indien het moderator team er tijd voor zou hebben, het organiseren en managen van evenementwerelden kosten bijzonder veel tijd en energie
 
Bovenaan