• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Paas kip schoenen verkeerde bonus
De paas kip schoenen had een verkeerde bonus voor hergenereren en bidden.


ik begon er net lekker aan te wennen......
 
ben benieuwd of met de update morgen ook de Johnny Ringo laarzen en riem de juiste naam krijgen.

Daarnaast dit: de nieuwe sets hebben 2x voor- en achternaam (Johnny Behan en Bill Brocius) en 1x alleen een voornaam (Michael).
In de aankondiging van spelupdates staat nu: ' Michael O'Rourke wapen set bonus was niet juist '
Betekent dit dat Michael eigenlijk Michael O'Rourke is? En wordt die achternaam dan ook ingevoegd morgen met de update?
 
Ja en nee. Het vreemde is dat Bruine hoge hoed en Zwarte stropdas van de gentleman set respectievelijk lvl 76 en 70 vereisten om te dragen en beide als hoogste factor +0.5 per lvl hebben.
Als je dat vergelijkt met deze low lvl ietems (Grijze flaphoed +0.68 (lvl 15 vereist) en Edele pet +0.51 (lvl 10 vereist)) is het nogal scheef. De items voor de echte low lvls zijn dus beter dan die voor de hoge lvls? Dan kun je net zo goed die lvl vereist in de prullenbak gooien.
Daarnaast zijn sommige van deze low lvl items te upgraden en omdat ze voor low lvls zijn, is die prijs ook laag...

Michel heeft een punt maar ze hebben hier gewoon niet goed over nagedacht.
 
De nieuwe bonussen van de hoofddeksels zijn belachelijk hoog. Voor vrijwel elke arbeid worden nu standaard hoofddeksels geselecteerd als ideale kleding ipv sets. Als dit voor alle andere kledingstukken ook wordt gedaan binnenkort, zijn sets overbodig. Zelfs de nieuwe sets kunnen er niet aan toppen, en dat zegt al een hoop. Prima als de dingen level-afhankelijke bonussen krijgen, maar nu zijn ze overpowered gemaakt en dat lijkt me niet de bedoeling.
 
De nieuwe bonussen van de hoofddeksels zijn belachelijk hoog. Voor vrijwel elke arbeid worden nu standaard hoofddeksels geselecteerd als ideale kleding ipv sets. Als dit voor alle andere kledingstukken ook wordt gedaan binnenkort, zijn sets overbodig. Zelfs de nieuwe sets kunnen er niet aan toppen, en dat zegt al een hoop. Prima als de dingen level-afhankelijke bonussen krijgen, maar nu zijn ze overpowered gemaakt en dat lijkt me niet de bedoeling.

Als jij staat te arbeiden in shop-kledij, in plaats van een set, gaat er ergens toch echt iets fout. (en dan heb ik het niet over een arbeid aanzetten)
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Zolang je de arbeid start met jouw beste kledij en dan een set aantrekt dan gaat daar niets fout Mich :p
 
mja touché. Maar toch vind ik t een raar idee dat we nuggs uitgeven, munten verzamelen en moeite doen voor sets, en vervolgens de bonussen daarvan (vaardigheids- en attribuutpunten) in het niets vallen bij de standaard dingen. Maargoed, we zien wel hoe het uit zal pakken.
 
mja touché. Maar toch vind ik t een raar idee dat we nuggs uitgeven, munten verzamelen en moeite doen voor sets, en vervolgens de bonussen daarvan (vaardigheids- en attribuutpunten) in het niets vallen bij de standaard dingen. Maargoed, we zien wel hoe het uit zal pakken.

Maar nu kunnen ze nieuwe sets maken, die weer beter zijn :)
Zodat jij toch wel weer een set wil hebben


Ik ben wel voor, die oude troep gebruikte je nooit weer, wat was jammer van de opvulling in je inventaris
 
Op dit moment staat de update naar versie 2.147 gepland voor woensdag 14 april.

Op dit moment staat de update naar versie 2.147 gepland voor dinsdag 27 april.

2 verschillende updates .....laat het nou zo zijn dat update 2.148 weg is...!!
 
Bovenaan