• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

valentijnssale is aardig
eindelijk de laatste set die ik niet heb :p

maar dat constante aanpassen van die kisten? dat is gewoon drama.
hoe meer je erin stopt, des te kleiner je kansen worden
dus daar moeten we eigenlijk niet blij mee zijn
beter is dan een nieuw soort kist maken
 
Ik denk dat alle kisten worden aangepast, aangezien het unieke kistje nu ong hetzelfde geeft als een glanzende premiumkist?? :laugh:
 
tel dan de niet genaamde items dan maar eens in de uniek kist.
items die je gewoon kan kopen in shop
glans prem heeft tenminste alleen items die je uit kist kan krijgen, dus hebben nog enige waarde
 
Hebben de mods enig idee wanneer er nog eens iets georganiseerd zal worden op de eventwereld? Zodat we toch nog eens kunnen aanvoelen hoe een "actieve" wereld is.

Eventueel weer een fortgevecht competitie, burgeroorlog, .. Rewards hoeven niet eens hoog te zijn. Mensen zullen al blij zijn als er een fg is met meer dan 20 deelnemers

Hier ben ik weer met dezelfde vraag. Eerder werd hier op geantwoord dat het vrij moeilijk te combineren is met alle events. Maar sinds The-West altijd events heeft lopen, al dan niet twee op hetzelfde moment + opbouw circus, betekent dit dan dat er geen events meer gaan georganiseerd worden op nl12? Toen Wasa mod werd, was het allemaal wel mogelijk en in het afgelopen jaar is het bestaan van NL12 vergeten op Gear up na (wat trouwens een leuk evenement was).
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Hier ben ik weer met dezelfde vraag. Eerder werd hier op geantwoord dat het vrij moeilijk te combineren is met alle events. Maar sinds The-West altijd events heeft lopen, al dan niet twee op hetzelfde moment + opbouw circus, betekent dit dan dat er geen events meer gaan georganiseerd worden op nl12? Toen Wasa mod werd, was het allemaal wel mogelijk en in het afgelopen jaar is het bestaan van NL12 vergeten op Gear up na (wat trouwens een leuk evenement was).

We zijn aan het kijken wat de mogelijkheden zijn en wat we het beste kunnen doen. De internationale event wereld is niet lang geleden geweest en die wouden we niet in de weg zitten. Zodra we meer weten, komen we hier op terug.
 
ik denk dat jullie het niet doorhebben maar bij spoiler: premium kist statistieken staat welgeteld elke naam fout, achter elk plaatje de verkeerde naam :D
 
Goedendag,
vandaag is 1 april en The West kennende zijn er vast (verborgen) opdrachten.
Ik heb 'Handwerken 2.0' gevonden in de saloon, die alleen vandaag kan worden gedaan. Weet iemand of er nog meer opdrachten zijn die alleen vandaag kunnen?

Worst
 
Interessant dat de low level hoofddeksels nu level-afhankelijke bonussen krijgen. Zullen jullie dit stap voor stap ook voor de andere items invoeren?
Ik verwacht dat geüpgrade items nu snel aanzienlijk beter zijn dan iig de oudere sets.
 
Bovenaan