• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

manager?

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Jullie waren ons weer eens te snel af, maar sommigen van jullie trokken inderdaad aan het juiste eind! Ik heb zojuist mijn vervanger in community management aangekondigd:
Verandering in Community Management

Beste community,

Na 4,5 jaar wordt het tijd voor mij om het community management stokje bij The West Nederland over te dragen. Ik heb me de afgelopen jaren met veel plezier voor jullie ingezet en ik hoop dat jullie dit ook als positief ervaren hebben.

Uiteraard laat ik jullie niet zonder goede Community Manager achter. Kleiduif (sommige oplettende spelers hadden hem al opgemerkt) zal mijn taken hier over gaan nemen. Voor mij is Kleiduif een bekend, vertrouwd en zeer capabel persoon waarvan ik zeker weet dat hij zijn nieuwe rol als community manager met glans zal gaan vervullen. Uiteraard blijf ik achter de schermen nog enige tijd actief om een soepele overgang te realiseren en het team te ondersteunen, dus jullie zijn nog niet volledig van mij af!

Graag wil ik het The West Nederland Team bedanken voor hun toewijding de afgelopen jaren en jullie, de spelers, voor jullie geduld, vertrouwen en passie voor het spel!

Met vriendelijke groet,
Kroenuh
We hebben gisteren de tijd nodig gehad om enkele administratieve zaken in orde te krijgen, vandaar dat de aankondiging eventjes of zich heeft laten wachten. Zullen we het voor de rest gezellig houden en vooral ook ontopic blijven? Dank!
 
ik kan hier wel een hele post van maken, maar.....
ik hoop dat met kleiduif de community weer een beetje geboost wordt met activiteit.
vind noes an anc tot op dit moment, wel bij de top mods horen die the west nl heeft gehad.

veel plezier bij elevenar kroenuh
 
Bedankt voor alle tijd en moeite die je de afgelopen jaren hebt gestoken in The West .nl Kroenuh! Veel succes in wat je verder nog wilt gaan doen :)
 
of welk ander spel het ook was waar je prioriteiten lagen.
waar vanaf dag 1 ik al wat over zei tegen je.
met huidige gang van zaken is het begrijpelijk dat er geen coma komt met prioriteiten op the west, die heeft inno liever op zijn andere games.
maar zoals jij vertalingen en aankondigingen deed? je hebt me niet teleurgesteld is het enige wat ik kan zeggen.
 
Bedankt voor je tijd en inzet Kroenuh! En zoals lotte al zei, CM op .nl zijn is niet altijd makkelijk, maar prima gedaan:D

En welkom kleiduif:)
 
Kroenuh bedankt voor alle steun en alles wat je hebt gedaan. Nu kan kleiduif maar aantonen dat die dat kan evenaren! Succes kleiduif!
 
Bedankt Kroenuh voor al je inzet om dit spel toch nog een beetje leuk te houden! Ik ga de gezellige support tickets met elkaar missen en ik wens je succes in de toekomst!
 
Mjah, zo'n goede CM vond ik Kroenuh nou niet, maar alsnog succes gewenst.

Toch pakken beter dan marco, hij laat tenminste zien dat het een redelijke vent is. Nu moet ik wel zeggen dat zijn vertrek perspectieven opent voor mn main account ooit unbanned te krijgen :D
 
Bovenaan