• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kies een naam voor de nieuwe wereld!

Welke naam zou de nieuwe wereld volgens jou moeten krijgen?

  • Jacksonville

    Stemmen: 15 25,0%
  • Jadito

    Stemmen: 6 10,0%
  • Jamestown

    Stemmen: 1 1,7%
  • Jefferson

    Stemmen: 4 6,7%
  • Jicarilla

    Stemmen: 25 41,7%
  • Jonesborough

    Stemmen: 3 5,0%
  • Juarez

    Stemmen: 0 0,0%
  • Juneau

    Stemmen: 3 5,0%
  • Jumano

    Stemmen: 3 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 490990

Oei is er dus blijkbaar verwarring! daarom zal ik al mijn berichten bewerken zodat er meer dan één l staat! ik hoop dat ik mensen dan weer kan overtuigen om JacksonvilLe te stemmen. Om het extra duidelijk te maken zal ik er speciaal voor Lotte207 een grote L van maken!

Stem JacksonvilLe!
 
Ik heb al een tijdje geleden op jackson gestemd en nog altijd geen krakkelingen van sancko en Tyxioo gekregen. Kan ik dit dan ook ergens melden?
 

Deleted User - 490990

Ik heb al een tijdje geleden op jackson gestemd en nog altijd geen krakkelingen van sancko en Tyxioo gekregen. Kan ik dit dan ook ergens melden?

Als je op JacksonvilLe hebt gestemd laat het mij dan weten! dan stuur ik je de krakelingen!!
 

Deleted User - 490991

Jordi, ik heb jou nooit krakelingen belooft, dus daarmee valt je hele argument in stukjes - daarnaast worden jokkebrokken altijd overgeslagen bij het uitdelen van Krakelingen ;)
 

Deleted User - 490990

ik stelde jacksonville voor? krijg ik nu meer krakelingen? :p

Toppertje ben jij!
Als Jacksonville wint vind ik dat je hier wel een mooie beloning voor moet krijgen! dus roep al je vrienden op om Jacksonville te stemmen!
 
Nog 3 dagen om te stemmen voor de nieuwe wereldnaam! Je hebt tot 6 oktober 14:44.
Het is mogelijk je stem te veranderen, mocht jou eerste keus geen kans maken en je op een populairdere naam wilt stemmen.
 

Deleted User - 490990

Nog 3 dagen om te stemmen voor de nieuwe wereldnaam! Je hebt tot 6 oktober 14:44.
Het is mogelijk je stem te veranderen, mocht jou eerste keus geen kans maken en je op een populairdere naam wilt stemmen.
bijvoorbeeld: als jouw keuze niet op Jacksonville is gevallen, dan adviseer ik je om je stem te veranderen naar Jacksonville.
 
Iedereen bedankt voor de stem op Jicarilla!
Eerder had ik jullie al over weten te halen om Huachuca een ding te laten zijn (Hoodooland mocht helaas niet, erg stom wel).
Twee wereldnamen verzonnen/aangedragen, ik ben trots op mezelf en dankbaar aan jullie. :D
Maar bedankt dus, en hopelijk tot ziens allemaal op Jicarilla, ik ga er zelf sowieso spelen in de hoop dat het er opnieuw een jaartje gezellig en actief is!
(Life's what you make it).
 

Deleted User - 490990

Iedereen bedankt voor de stem op Jicarilla!
Eerder had ik jullie al over weten te halen om Huachuca een ding te laten zijn (Hoodooland mocht helaas niet, erg stom wel).
Twee wereldnamen verzonnen/aangedragen, ik ben trots op mezelf en dankbaar aan jullie. :D
Maar bedankt dus, en hopelijk tot ziens allemaal op Jicarilla, ik ga er zelf sowieso spelen in de hoop dat het er opnieuw een jaartje gezellig en actief is!
(Life's what you make it).
Rocket Raccoon!!
 
Iedereen bedankt voor de stem op Jicarilla!
Eerder had ik jullie al over weten te halen om Huachuca een ding te laten zijn (Hoodooland mocht helaas niet, erg stom wel).
Twee wereldnamen verzonnen/aangedragen, ik ben trots op mezelf en dankbaar aan jullie. :D
Maar bedankt dus, en hopelijk tot ziens allemaal op Jicarilla, ik ga er zelf sowieso spelen in de hoop dat het er opnieuw een jaartje gezellig en actief is!
(Life's what you make it).

Ik hoop dat je nu niet impliceert dat je de naam zelf verzonnen hebt, maar enkel sterk gepromoot hebt. Huachuca is van mij :o

 
:cool: dat deed je al met irritantste speler van the west
veel woorden weinig daden

een legacy die over een paar jaar weg is... vette legacy :D
 
Bovenaan