• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

Kings kan inderdaad ook, maar als je de band als geheel ziet kan king ook.
De band wordt in ieder geval nog steeds geen vrouw neem ik aan.
 
daar heeft het ook nix mee te maken.
de groep is begonnen met de naam "smile"
toen faroukh bulsara aka freddie mercury erbij kwam... leek het hun een goed idee om de band queen te noemen
omdat ze bezig waren met de nummers "the white queen" en "the march of the black queen" zodoende leek het gepast om de groep queen te noemen.

voor de rest.. je redenering? gewoon triest
je gaat wel op queen en king zeuren maar niet op king en kings.
tevens was mercury bi/homo dus queen pastte dus gewoon wel bij hem.
nog meer raar gezeur? :cool:
 
:cool: 2 genders...
een man is een man en een vrouw is een vrouw
een man kan nooit vrouw worden en een vrouw nooit een man.
iemand die wat anders zegt is mentaal retarded
 
Dus het is triest op de momenten dat ik je gelijk geef in plaats van zeur? (Betreft de King en kings)

En het klopt ook wat jij zegt jellebie. Ik ben benieuwd of als Amalia zich zou laten verbouwen/lesbienne blijkt te zijn ze dan ook koning genoemd gaat worden.
 
Nope, je kunt het baseren op DNA, uiterlijk, gevoel en/of lichamelijke kenmerken. Zeg niet dat ik het er overal mee eens ben maar er zijn wel verschillende standpunten voor en die mensen hebben dus verschillende definities. Daarnaast is het ook afhankelijk waarvoor de definitie gebruikt zou moeten worden. Voor een online formulier is het toch net ff wat anders dan voor bijv. een olympische spelen ;)
 
nop
een man is een man en kan nooit een vrouw woorden
een vrouw is een vrouw en kan nooit een man worden.
zijn gewoon feiten. iets anders zeggen is gewoon een psychische aandoening.
een man zal nooit een kind kunnen baren.... dus hoe kan je dat een vrouw noemen dan?
een vrouw zal nooit dezelfde spiermassa hebben of krijgen als een man... hoe ga je dat een man noemen?
om zomaar simpele voorbeelden te geven.
dat je een man/vrouw denkt te kunnen zijn vanwege random kenmerken? zoals uiterlijk en gevoel zoals jij noemt?? is gewoon
stompzinnig denken op zn minst.
maar goed van jou had ik dit soort denken wel verwacht, je hebt al vaker laten zien totaal naast logica te staan :D
je hebt het over verschillende definities..... terwijl je eigenlijk zou moeten zeggen meningen.
dan zou je gelijk hebben.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien 22:15->01:15 niet geldig is, is de einduitslag als volgt.

Mastadont. 27
Austria 1
Jordi987 2
jellebie34 1

(Zoals op pagina staat inderdaad als persoon op 03:00 post en iemand anders om 06:00 dan krijgt de eerste persoon geen punt.)
 
:cool: feiten zijn feiten, daar heeft een eigen denkbeeld niets mee te maken.
alweer zo'n dooddoener van je.
of kunnen je gevoelens dat niet aan? feiten aannemen??
 
Feit is dat sommige mensen het wel een geslachtsverandering vinden als je je laat verbouwen. En jouw mening is dat dat niet zo is.
Overigens zijn ze ook al zover met genetische modificatie dat ze, denk ik, ook het DNA wel aan zouden kunnen passen(Bijvoorbeeld CRISPR), maar er partijen zijn die dat (nog) niet ethisch genoeg vinden om er testen mee uit te voeren.
 
je kan je mannelijkheid weg laten hakken
maakt je nog steeds geen vrouw.
hoe ga je met genetische modificatie een baarmoeder bij een man verkrijgen?
niet dus... en dat is niet het enige lichamelijke verschil... dus hoe pas je dat aan dan?
man is man, vrouw is vrouw... klaar...
 
sorry kleuters... maar feiten tellen.... niet jullie gevoelens
feiten zijn feiten en wat mijn denkbeeld daar mee te maken heeft?
het probleem is eerder waarom bij jullie denkbeeld feiten niet tellen?
 
Bovenaan