• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Speedy Gringo community event vragen en feedback

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator

Heb jij vragen of verbterpunten voor het speed evenement?
Laat het ons hier weten!
logo_forum2.png


Onze jaarlijkse speedwereld is er weer!
Heb jij nog geen muisarm of lijkt het jou gaaf om op een spelwereld te spelen met zeer hoge bonussen?
Grijp dan nu je kans en doe mee!
Naast de gezelligheid en lol die jij met jouw vrienden op deze wereld kan hebben, kun je hierbij nog mooie (nugget-)prijzen winnen in verschillende categorieën.
Can you handle the speed?

Doel van het evenement:
De speedwereld is een tijdelijke eventwereld waar iedereen op zijn eigen tempo mee kan doen.
Er zijn een aantal categorieën waar binnen de beste speler beloond zal worden met een mooie prijs.
Het hoofddoel van deze wereld is een competitieve wereld te schapen waar spelers kunnen concurreren voor een of meerdere prijzen, maar ook om spelers een kans te geven om op een (setloze) wereld met zeer hoge bonussen te spelen voor een korte tijd.
Naast de mogelijkheid om een mooie hoofdprijs in de wacht te slepen, zullen spelers ook op andere wijze mooie prijzen kunnen winnen. Op het forum zullen opdrachten verschijnen. Indien een speler de desbetreffende opdracht binnen de gegeven tijdslimiet voltooid, zal de speler een (leuk) aantal nuggets in de wacht kunnen slepen. De nuggetbeloningen zullen aan het eind van het evenement worden uitgedeeld.


Accounts:
  • Dit evenement zal een looptijd kennen van zo'n 3 weken (Maandag 6 april t/m maandag 20 april 2020);
  • Iedere speler kan meedoen aan dit evenement, er is geen voorafgaande aanmelding vereist voor deelname;
  • Dit evenement zal gespeeld worden zonder sets;
    • Sets zijn niet verboden tijdens het evenement, maar zullen niet door ons uitgedeeld worden;
    • Mochten er op een of andere wijze sets in het spel komen, dan legt de organisatie van het evenement hier geen verantwoording voor af (just too bad);
  • Er zal sprake zijn van aangepaste duel ko tijden. De verplichte ko tijd bestaat uit 6 uur en de vrijwillige ko tijd uit 18 uur;
  • Spelers kunnen gratis VIP claimen bij Lordwasa door hem ingame te fluisteren of een telegram op de eventwereld te sturen (via de support mag ook);

Recepten:
  • Om het verkrijgen van recepten te vergemakkelijken, maar ook niet te simpel te maken kunnen recepten bij Lordwasa gekocht worden;
  • Recepten zullen in 4 pakketten gekocht kunnen worden, elk pakket kost $500.000 en zal van het bankgeld van de speler afgetrokken worden:
    • Pakket 1: alle veldkok recepten
    • Pakket 2: alle kwakzalver recepten
    • Pakket 3: alle smid recepten
    • Pakket 4: alle zadelmeester recepten

Inventaris:
  • Absoluut niets;
  • Om spelers toch qua kleding tegemoet te komen, zal een stad door Lordwasa gebouwd worden met alle kleding in de stadswinkels. Hierdoor kunnen spelers, zij het tegen een hoger tarief, toch de benodigde kleding verkrijgen.

Wereldinstellingen:
  • Vindkans: +1500%
  • Ervaring van arbeiden: +1500%
  • Geluk bij arbeiden: +700%
  • Geld van arbeiden: +700%
  • Arbeidsmotivatie: +700%
  • Snelheid: +700%
  • Actiepunten regeneratie: +400%
  • Arbeidspuntenbonus: +400%
  • Levenspunten regeneratie: +200%
  • Schade in duels: +100%


Prijzen:
  • Beste speler volgens de ranglijst in ervaringspunten:
    • Nr. 1: 1.500 nuggets + complete El Gringo set op een wereld naar keuze
    • Nr. 2: 1.000 nuggets + de keuze tussen El Gringo kledingset, paardenset en wapenset (je mag 2 verschillende set onderdelen kiezen dus bijvoorbeeld kledingset en wapenset) op een wereld naar keuze
  • Meeste prestatiepunten:
    • Nr. 1: 1.500 nuggets + complete El Gringo set op een wereld naar keuze
    • Nr. 2: 1.000 nuggets + de keuze tussen El Gringo kledingset, paardenset en wapenset (je mag 2 verschillende set onderdelen kiezen dus bijvoorbeeld kledingset en wapenset) op een wereld naar keuze
  • Beste duellant volgens de ranglijst:
    • Nr. 1: 1.500 nuggets + Gonzales' Speed set op een wereld naar keuze
    • Nr. 2: 1.000 nuggets
  • Beste crafter volgens ranglijst:
    • Nr. 1: 1.000 nuggets
    • Nr. 2: 500 nuggets
  • Meeste schade in fortgevechten:
    • Nr. 1: 750 nuggets
  • Meeste geïncasseerde en ontweken schoten in fortgevechten:
    • Nr. 1: 750 nuggets
  • Meeste constructiepunten volgens de bouwranglijst:
    • Nr. 1: 750 nuggets

Extra opdrachten
Tijdens dit evenement zullen er een aantal opdrachten verschijnen op het forum.
Door het voltooien van deze opdrachten binnen de gegeven tijdslimiet zullen spelers nuggets kunnen verdienen.
Aan het einde van het evenement zullen deze nuggets uitgekeerd worden.

Regels:
  • Alle officiële spelregels gelden;
  • Het is niet toegestaan om met meerdere accounts deel te nemen aan dit evenement;
  • In principe zijn prijzen gebonden aan het account waaraan je deelneemt, dit kan via de support aangepast worden;
  • De communicatie met betrekking tot het evenement zal via het forum lopen;
  • De organisatie behoudt het recht om regels te veranderen, de wereld te sluiten of spelers van deelname uit te sluiten;
  • Indien een speler wordt uitgesloten van deelname, vervalt hun recht op verzamelde prijzen bij dit evenement;
  • Een speler kan tijdens het evenement maximaal twee van de bovengenoemde prijzen winnen;
  • Indien een speler meerdere prijzen wint, zal hij de hoogste prijzen ontvangen, mochten meerdere prijzen van dezelfde waarde (bijv. 3x 1.000 nuggets) gewonnen zijn door dezelfde persoon, dan zal de bovengenoemde volgorde in prijzen gevolgd worden en de derde prijs van die waarde zal doorschuiven naar de speler op de 2e plek in die categorie;

Aanpassingen UPM shop:
  • Verzwakkingsdrankje: 150 UPM
  • Vergeetachtigheidsdrankje: 150 UPM
  • Drankje van een nieuwe start: 250 UPM
  • Soapwater: 15 UPM
  • Levenssap: 9 UPM
  • Levenselixer: 14 UPM
  • Vloeibaar leven: 18 UPM
 
- Dit evenement zal een looptijd kennen van zo'n 3 weken (Maandag 6 april t/m maandag 20 april 2020); --> Ik denk dat je 2 weken bedoelt.

- Volgende punt: wordt het Paasevenement uitgeschakeld tijdens het speedevenement? Als iemand nuggets hieraan besteedt zijn de meeste categorieën al compleet uit balans, gezien er een fgset, duelset en productset bij zit.
 
- Dit evenement zal een looptijd kennen van zo'n 3 weken (Maandag 6 april t/m maandag 20 april 2020); --> Ik denk dat je 2 weken bedoelt.

- Volgende punt: wordt het Paasevenement uitgeschakeld tijdens het speedevenement? Als iemand nuggets hieraan besteedt zijn de meeste categorieën al compleet uit balans, gezien er een fgset, duelset en productset bij zit.

  • Mochten er op een of andere wijze sets in het spel komen, dan legt de organisatie van het evenement hier geen verantwoording voor af (just too bad);
Zo ik het lees zal dat Paasevenement, als dat staat te komen en als het gelijk valt met dit evenement, inderdaad tijdens dit evenement te spelen zijn.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik zal de aankondiging aanpassen.
Het paasevenement zal niet gedeactiveerd kunnen worden, helaas.
 
Inno wil dus dat we op een tijdelijke speedwereld geld gaan uitgeven aan het Paasevenement om zo maar die Gringo set te krijgen? Belachelijk. Veel plezier ermee dan, gaat vast een leuk event worden :D

  • Mochten er op een of andere wijze sets in het spel komen, dan legt de organisatie van het evenement hier geen verantwoording voor af (just too bad);
Zo ik het lees zal dat Paasevenement, als dat staat te komen en als het gelijk valt met dit evenement, inderdaad tijdens dit evenement te spelen zijn.

Ik vroeg het niet aan jou :)
 
Inno wil dus dat we op een tijdelijke speedwereld geld gaan uitgeven aan het Paasevenement om zo maar die Gringo set te krijgen? Belachelijk. Veel plezier ermee dan, gaat vast een leuk event worden :D

Het lijkt mij ook geen toeval te zijn.


Voordeel is wel dat het gringo set nu waarschijnlijk in handen komt van iemand die veel met geld gooit. Iemand die dus naar alle waarschijnlijk al te goede sets heeft. Het bezitten van het gringo set zal de onbalans op de normale werelden dus minder erg beïnvloeden.
 
Voor sommigen zal die gringo set al meer dan genoeg zijn als prijs en op die manier kunnen ze dus al die 1,5k of 1k nuggets die ze zouden kunnen winnen, ruilen voor die gringo set. (En dus nuggen voor de sets op de speedwereld)
 
Ik zal de aankondiging aanpassen.
Het paasevenement zal niet gedeactiveerd kunnen worden, helaas.

Om het eerlijk te houden voor iedereen kun je bij iedereen de sets toevoegen dan :)
Dan hoeft niemand zich blauw te betalen aan Inno. Of was dat stiekem toch het plan?
 
Is het mogelijk om het maximale aantal prijzen per persoon terug te brengen naar 1?
Dat zal misschien nog enigszins de activiteit verhogen
 
hoezo valt deze speed tegelijk met internationale fg wereld?
nu moet ik op 2 werelden klikken, waar ik eigenlijk al niet te veel probeer te doen :(
 
2% bijdrage om aan de volledige prijzenpot deel te nemen vind ik toch maar bizar weinig als je naar de hoeveel nuggets kijkt die je kan krijgen, kan dit niet hoger worden? Je hebt namelijk altijd een paar parasieten die van het werk van anderen profiteren en voor zover ik zie is het een groepsopdracht
 
Ik lees dat de speedwereld vanavond stopt. Jammer, zo snel al, maar goed natuurlijk haha.
Ik vroeg mij wel af waarom deze dan openblijft? Als dat toch het geval is, kunnen er toch best nog wat (eenvoudige) opdrachten gemaakt worden die niet zoveel tijd kosten voor de organisator? Het nut is anders wel weg.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het evenement is na 15 dagen officieel afgelopen.
De wereld blijft echter open voor spelers die het leuk vinden om wat langer op een 'superwereld' te spelen.
Als je meer opdrachten wilt doen, verwijs ik je door naar de Saloon, opdrachten genoeg :p
 
Bovenaan