• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Updates discussietopic

Beste spelers,

Omdat doorgaans elke 2 weken een nieuwe update wordt aangekondigd en we hier normaliter geen 2 aan een gesloten weken over discussiëren, openen wij bij deze dit algemeen update discussietopic.

In dit discussietopic zullen wij elke nieuwe update (vanaf update 2.101) bespreken. Er zal dus geen nieuw topic meer worden aangemaakt per update.

Laat ons zeker weten wat jullie van de updates vinden zodat we dit netjes kunnen terugkoppelen!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West team
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
new_changelog2_101.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 28 mei a.s. spelversie 2.101 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.
nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Telkens meerdere arbeiden annuleren is verleden tijd. Vanaf nu kun je een knop vinden die in één keer alle arbeiden annuleert.

    De opdrachtenreeks is beschikbaar voor alle spelers vanaf level 82 en bestaat uit 12 opdrachten.
    Voor het voltooien van de reeks krijg je de prestatie "hoe een vriend van een beer te worden".

  • De Phoebe Ann Mosey, Tatanka en de J. McLaughlin sets zijn nu verhandelbaar.
opgeloste_fouten.png

  • De opdracht "bezoek van de witte klauw" van de reeks "een kleine zwarte beer" had een verkeerde voorwaarden.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het updates discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
De discussie omtrent update 2.101 kan van start!
 

DeletedUser16314

"De opdracht "bezoek van de witte klauw" van de reeks "een kleine zwarte beer" had een verkeerde voorwaarden"

Ik kom niet verder als opdracht 8 en meer komt er niet.
 
"Telkens meerdere arbeiden annuleren is verleden tijd. Vanaf nu kun je een knop vinden die in één keer alle arbeiden annuleert."

Die nieuwe knop is hier ergens te vinden, net naast de knop om arbeiden te minimaliseren.
upload_2019-5-25_10-2-12.png
Alleen is de knop nu eerst nog een tijdje onzichtbaar, bij de eerst volgende update hierna (update 2.102) maken ze hem als het goed is zichtbaar.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
"De opdracht "bezoek van de witte klauw" van de reeks "een kleine zwarte beer" had een verkeerde voorwaarden"

Ik kom niet verder als opdracht 8 en meer komt er niet.

Deze fout zal met deze update gefixt zijn.
 

DeletedUser16801

En voetbal set is dus geen nugget set?
1250 nuggets voor een voetbal tas met inhoud
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Helaas hebben de spelontwikkelaars besloten de rode voetbalset en zwarte vrijdagset niet toe te voegen aan de sale.
Vandaag kan men hulpkok en lucille kopen in de shop.
Morgen kan men Hawaii set en gouden paardenset in de shop kopen.
 

DeletedUser16801

vind wel knap, overal staat alle 2018 sets en nu komt voetbal niet waar iedereen, en dan ook iedereen op zat te wachten.......
 
Jammer genoeg is het inderdaad de set die veruit de beste was en overal bovenuit stak. Het was dan ook nog eens de goedkoopste EN veilbaar.
Al bij al verbaast het me weer niets dat Innogames hun middenvinger uitsteekt.
 
over de updates....zijn er mods die iets zeker weten ...als ze iets zeggen..?
want het gebeurt soms dat iets totaal NIET waar is....en hiermee schaden ze de spelers !
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
over de updates....zijn er mods die iets zeker weten ...als ze iets zeggen..?
want het gebeurt soms dat iets totaal NIET waar is....en hiermee schaden ze de spelers !

Mods maken ook fouten ;)
Maar tenzij de spelontwikkelaars van mening veranderen, zullen de rode voetbalset en zwarte vrijdagset niet in de uitverkoop zitten.
 
Beer en totem is wel een mooie combinatie. Geeft toch 200 weerstand.
Als je qua kleding een goed en volledig fg-set hebt, lijkt mij het nutteloos om met dat wolvenmasker op te lopen.

Ben wel benieuwd waarom inno dat masker erbij gedaan heeft. Lijkt mij dat een ieder die nuggets wil investeren in fg-kledij, al wel een goed fg-set heeft..
 
Beer en totem is wel een mooie combinatie. Geeft toch 200 weerstand.
Als je qua kleding een goed en volledig fg-set hebt, lijkt mij het nutteloos om met dat wolvenmasker op te lopen.

Ben wel benieuwd waarom inno dat masker erbij gedaan heeft. Lijkt mij dat een ieder die nuggets wil investeren in fg-kledij, al wel een goed fg-set heeft..

Nu kan je dat wolvenmasker met [Maria Roalstads doek] combineren mocht je die hebben :D
 
Het idee achter dit community event was zeker en vast iets goed en het is mooi dat er wat nieuws geprobeerd wordt maar ik begrijp niet goed waarom iets wat normaal 600 upb kost (voor iedereen mogelijk om te kopen) nu plots voor een beperkt groepje beschikbaar is.

Bij fortgevechten krijgen 7 mensen iets noemenswaardig zonder iets te hoeven doen, op zich is dit wel mooi. Maar toch liever weer een opdracht zodat iedereen het kan halen.

De duels zijn gewoon een oprechte mop. Het is voor een geskillde duellant (die tegenwoordig zeldzaam zijn) al een hele opgave, laat staan voor iemand dat niet geskilled is.
De eerste gedachte is dan: skill gewoon om. Dat kost 2000 upb terwijl de zak simpelweg 600 upb kost.
Ik heb op graceland al 17 duels gedaan op 1 persoon en in die duels meer dan 14k lp weggeschoten. (ik ben niet geskilled en moest constant bij-buffen) Houd er rekening mee dat ik op Grace level 150 ben, een mooi setje heb en polijsteen. Hoe moeten lagere levels dit doen?

Dan ken ik een geskillde duellant op wereld 1 die ook al een hele dag bezig is en er ook nog steeds niet in geslaagd is. Hij heeft inmiddels al 19k weggeschoten en nog geen KO.

Er staat inderdaad "de duels vormen een uitdaging" maar is dit niet een beetje te veel van het goede? Breng het oude systeem terug en gun iedereen die UPB spaart doorheen het jaar de kans om de zak te kopen.
 
Bovenaan