• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

DeletedUser15915

Het is een legit record voor de tweede categorie(meeste schade van een niet duellant) en deze is dan ook verbeterd.

Maar hij is geen duellant? Dat moet je of het record afkeuren of de beschrijving bij de records aanpassen naar crit / geen crit :p Anders is dit zeer oneerlijk voor de andere duellanten die zonder crit een keer hoger hitten maar "Geen duellant" bij het record zien staan.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
  • Hoogste schade van één schot (duellant): 4.177 (Jv1997, Arizona)*
  • Hoogste schade van één schot (niet duellant): 1.754 (Dist3rio, El Dorado)*
Dist3rio is een bouwer op El Dorado.
Hiermee kwalificeert zijn inzending als hoogste van één schot als een 'niet duellant'.
De eerste categorie is voor de duellanten(geen andere klasse overtreft een schade van een crit).
De tweede categorie is voor de avonturier, arbeider, soldaat en greenhorn.

Duellanten hebben de mogelijkheid om de eerste categorie te overtreffen, dit hebben andere klasses niet.
Om deze reden zullen inzendingen van duellanten voor de 2e categorie afgekeurd worden.
Ik zie hier geen oneerlijkheid in maar een aanpassing zodat elke klasse in deze categorie mee kan doen.
En voordat iemand het voorstelt, er gaat geen record komen voor elke klasse apart.
 
Laatst bewerkt:

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik zie mijn fout.
Dan is jouw inzending ongeldig en zal ik het oude record herstellen.
 
  • Hoogste schade van één schot (duellant): 4.177 (Jv1997, Arizona)*
  • Hoogste schade van één schot (niet duellant): 1.754 (Dist3rio, El Dorado)*
Dist3rio is een bouwer op El Dorado.
Hiermee kwalificeert zijn inzending als hoogste van één schot als een 'niet duellant'.
De eerste categorie is voor de duellanten(geen andere klasse overtreft een schade van een crit).
De tweede categorie is voor de avonturier, arbeider, soldaat en greenhorn.

Duellanten hebben de mogelijkheid om de eerste categorie te overtreffen, dit hebben andere klasses niet.
Om deze reden zullen inzendingen van duellanten voor de 2e categorie afgekeurd worden.
Ik zie hier geen oneerlijkheid in maar een aanpassing zodat elke klasse in deze categorie mee kan doen.
En voordat iemand het voorstelt, er gaat geen record komen voor elke klasse apart.

Is er wellicht een hele kleine kans voor een recordje van meeste schade in één FG per klasse, hier bevindt zich namelijk wel in iedere klasse een groot verschil, hoeft natuurlijk niet, maar misschien wel leuk.
 

DeletedUser16801

Wil hierbij het record verbeteren van het aantal geweken schoten in 1 fortgevecht
http://prntscr.com/mv72pg

Wambela
Huachuca
Fortgevecht 07-03-2019
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil hierbij het record verbeteren van het aantal geweken schoten in 1 fortgevecht
http://prntscr.com/mv72pg

Wambela
Huachuca
Fortgevecht 07-03-2019

Lol, met totaal 1390 lp 61 schoten geïncasseerd en ook nog eens 196 ontweken en alsnog op 1043 lp op het einde uitkomen lijkt me wel heel onwaarschijnlijk :o . Zeker ook in vergelijking tot de anderen die een veel lager aantal hebben :o. Mocht het wel kloppen: bizar en wat een extreem zotte wereld.

Red.
  • Meest aantal ontweken schoten in één fortgevecht verdediging: 253 (Gerónimo de Aguilar, Fairbanks)
  • Meest aantal ontweken schoten in één fortgevecht aanval: 195 (Gerónimo de Aguilar, Fairbanks)
Het huidige record is ook wel bizar hoog overigens. ^^
 

DeletedUser16801

Rick, arbeider met full emil en full schuilen en premium.
468 weerstand op en nieuwe wereld.
Enkel lotte kwam dr 9x bovenuit met 40hits. Dus 56 rondes overleeft en heb dus ook veel kunnen wijken
(60% op gras gestaan en 40% op bt level 1)

Zou nie weten waarom ik het anders hier plaats al klopt het toch niet

Daarbij thx anc voor de tip van huidige wereldrecord
 
Lol, met totaal 1390 lp 61 schoten geïncasseerd en ook nog eens 196 ontweken en alsnog op 1043 lp op het einde uitkomen lijkt me wel heel onwaarschijnlijk :o . Zeker ook in vergelijking tot de anderen die een veel lager aantal hebben :o. Mocht het wel kloppen: bizar en wat een extreem zotte wereld.

Red.
  • Meest aantal ontweken schoten in één fortgevecht verdediging: 253 (Gerónimo de Aguilar, Fairbanks)
  • Meest aantal ontweken schoten in één fortgevecht aanval: 195 (Gerónimo de Aguilar, Fairbanks)
Het huidige record is ook wel bizar hoog overigens. ^^

https://www.westforts.com/nl16/battles/battle/18001

Full weerstand build terwijl er nauwelijks schademakers zijn aan de andere kant. Dusja dan krijg je een boel hits op je dak die 0 schade doen en kan je dus lekker lang doorgaan :p. Het kan dus wel, maar toch echt alleen op een nieuwe wereld.
 
marge op arizona [report=52217206d52cb00486]Arbeidsrapport: Kerk uitbouwen[/report],helaas kan zij zelf niet op forum dus gevraagd of ik wil plaatsen.
 
[report=57295103b827a8d34]Arbeidsrapport: Kerk uitbouwen[/report]....Graceland

bjab28.png
 
Bovenaan