• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Migratiebeleid

DeletedUser16209

MOB_opener_100pc-630x421.jpg


is ong deze situatie, is nog geen man overboord maar wel dichtbij :p
 

DeletedUser15220

Als je wil weten hoeveel mensen er actief op een bepaalde wereld spelen is dat toch vrij simpel? Je laat bij het inloggen een boodschap zien zoals jullie dat altijd doen met belangrijke mededelingen, maar deze keer moet er geklikt worden op 'Ik speel hier actief' of 'niet actief'. Zo heb je zelfs de absolute aantallen en is er niemand die nog te klagen heeft. Elke speler kan voor zichzelf uitmaken of hij op een wereld actief speelt.

Want ja ik log ook elke dag in op 5 werelden maar heb maar 1 waar ik echt actief ben
 
Waar staat cq. baseren jullie op dat die activiteit op basis van fortgevecht activiteit wordt gemeten?

Niemand zegt dat activiteit enkel op basis van fgts wordt gemeten , wat ik wel zeker weet dat INNO activiteit meet op basis van harde euros , niks meer niks minder , wat me wel opvalt in dit topic is dat er niet op alle vragen wordt geantwoord en er een beetje (zoals verwacht) rond de pot wordt gedraaid . Al wat we vroegen is dat we als comunity gehoord konden worden , op deze manier kom je nergens ... Tenslotte een poll organiseren en een voorstel formuleren aan INNO was al wat we vroegen ? Toch ?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan