• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De pech blijft je achtervolgen

DeletedUser16732

Wat is er toch met de site aan de hand.
ik haal rustig het geld binnen, en krijg dit.
 

DeletedUser5695

Het is godverdomme elke keer weer raak bij events met die klote vastlopers. Er wordt al bijna 10 jaar over geklaagd en geen zak aan gedaan. Zorg desnoods dat je een optie krijgt om iets voor 1 goudstuk in een keer naar al je vrienden te sturen. Doe er eindelijk eens iets aan Innogames. Want dit gaat nergens over, iets inbouwen in je spel waarvoor veel acties nodig zijn en er niet voor zorgen dat het ook gewoon werkt. En dat al zoveel jaar, te schandalig voor woorden. Hiermee profileer je jezelf gewoon als slecht bedrijf dat zijn spelers niet serieus neemt.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik gebruik het legale tw friends script.
50 achter elkaar lukt sws als je niet in die minuut andere acties hebt geklikt.
Rond de 55-60 loopt hij vast, op werelden waar ik 99 vrienden heb doe ik eerst 50, dan andere wereld 50, dan eerste 49x zonder issues.
 

DeletedUser5695

En daarbij, je maakt waarschijnlijk gebruik van een extern script om sneller te kunnen sturen, dus dan moet je niet bij inno klagen he...

MOH-soldier, Gisteren om 21:37

Beetje makkelijke aanname MOH-soldier. Dit probleem treedt al jaren op bij zowel script als niet-script gebruikers, en zelfs al gebruik je wel een toegestaan script dan is het de taak van Inno om hun eigen spel vlekkeloos te laten verlopen. Zeker gezien het feit dat ze hier geld mee verdienen. Klant zou koning moeten zijn. En zoals ik ook al jaren geleden heb aangegeven zouden ze een mogelijkheid in kunnen bouwen waarbij je in 1 keer al je vrienden iets toe kan sturen. Maar ja waarom zou je ineens na al die jaren je spelers wel een keer serieus gaan nemen...
 
Bovenaan