• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start wereld Huachuca

Welke naam voor de volgende wereld zou jij het liefste zien?


  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Enquête gesloten .

DeletedUser15127

Anders wil ik gewoon de optie Hollywood die hier eerder al genoemd is. Amerikaans zat, en groter en bekender dan een frigging landhuis genaamd Graceland omdat een gare bejaardenzanger er ooit woonde in 1950-70.
Met Hollywood kunnen we allemaal (alle 200+ spelers) acteur- & actricenamen nemen.
Lachen joh.

Please niet Houston, heeft ook niets met Wilde Westen te maken, gewoon een stad in Texas.
En Hannahville klinkt als een stadje vol met menopauzerende kortpittige kapseltantes waar je verplicht mee moet doen met de breiclub en de leeskring want anders zegt niemand je ooit nog gedag bij de bakker en supermarkt.
Enorm lame gewoon.

Echt hoor, geef ons betere keuzes.
Deze poll is fake news.
Sad!
 
De huidige peiling bestaat inderdaad (momenteel) enkel uit de twee opties. Mochten jullie Hoodooland ertussen willen hebben, zouden jullie dan willen beargumenteren waarom dit zo'n goede match is met The West?

De overige opties waren, naar mijn inziens, niet geschikt. Maar aarzel niet om mij te overtuigen. ;)

Lieve Kroenuh,

Ik heb in mijn serieuze lijst op ''Halleluja'' na al mijn namen via het internet verkregen. Ik heb er zelfs bijgezet wat de link met het wilde westen is, welke historie er in principe bij zit.

Hidalgo (film over een bloedbad tegen indiaantjes)

Namen van forten in de tijd van het wilde westen
Huachuca
Hays
Henning
Howes
Halleck

Mijn persoonlijke favoriet is Huachuca, een lastige maar interessante naam met een betekenis. Het is niet standaard en past denk ik prima in het rijtje van de huidige namen. Het lijkt ook een meer ''indianen'' vibe te hebben, in plaats van de andere namen die er nu zijn.

Geschiedenis voor Kroenuh;
''The installation was founded to counter the Chiricahua Apache threat and secure the border with Mexico. On 3 March 1877, Captain Samuel Marmaduke Whitside led two companies of the 6th Cavalry and chose a site at the base of the Huachuca Mountains that provided sheltering hills and a perennial stream.[3] In 1882, Camp Huachuca was redesignated a fort.

General Nelson A. Miles controlled Fort Huachuca as his headquarters and against Geronimo in 1886. After the surrender of Geronimo in 1886, the Apache threat was essentially extinguished, but the army continued to operate Fort Huachuca because of its strategic border position.''

Geen probleem hoor, bedank me later maar.

Oja, de huidige opties zijn echt bagger.

JorDes
 

DeletedUser15127

Huachuca is cool ja.
Ligt ook in the Superstition Mountains, heilige plek van de apaches (coolste indianen ooit, laatsten die zich ooit overgaven. Geronimo!).
Volgens de legende ligt daar zelfs de beroemde Lost Dutchman's Gold Mine (google zelf maar, mooi verhaal, man).

Geef.
Ons.
Meer.
Keuzes.

Please.

Fok deze 2 gare opties gewoon.
Morgen een nieuwe poll, met -zeg- 10 namen?
 

DeletedUser16801

HALLO MIJN NAAM IS 100% INDIAANS :mad: dus heeft zeker link met et wilde westen :o
 

DeletedUser14957

HALLO MIJN NAAM IS 100% INDIAANS :mad: dus heeft zeker link met et wilde westen :o

7vs1.gif
 

DeletedUser16801

Hahahaha nein ik meen et :o kheb mn naam via een indiaanse site
 
Hahahaha nein ik meen et :o kheb mn naam via een indiaanse site
We zullen het onthouden voor als we bij de W-wereld zijn aangekomen.

@Kroenuh als je tijd hebt om update 2.85 aan te kondigen, kan je dan a.u.b. hier reageren hoe de nieuwe wereld naam nu bepaalt gaat worden en uit welke namen we kunnen kiezen. Niet dat het straks te laat is en de nieuwe wereld al open gaat.
 
Laatst bewerkt:
Namen van forten in de tijd van het wilde westen
Huachuca
Hays
Henning
Howes
Halleck

Niet dat ik deze namen nou per se leuk vind, vind ik ze wel beter dan die 2 die er nu in de poll staan. (ofja, ik vind Henning, Hays en Howes vooral leuk, maar alle 5 zijn beter omdat ze unieker zijn. We hoeven geen na-apers te zijn van .net of .de)
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Fair enough. Ik heb de extra voorgestelde namen toegevoegd aan de peiling en de stemmen gereset zodat iedereen opnieuw kan stemmen. Dan zal ik mijn best doen om het erdoorheen te krijgen bij InnoGames.

Go ahead!
 

DeletedUser16801

tjonge volgend jaar maar de w wereld beter
kom ik ook nog een keer aan de beurt
 

DeletedUser16873

Goedemorgen,

Ik schrik wat ik hier in de aankondigen en op het forum lees

Ik dacht inno nu wel geleerd heeft van hun fouten... Iets met ezel stoot zich geen tweede of zelfs derde keer......

Bij gladiotor zag je het al dat teveel werelden zorgt voor leeg loop. Vervolgens fuseren ze de werelden wat ten slot leid tot volledig stoppen van gehele gilde die overkwam van de nieuwste wereld. Zelf heb ik dit dus al mee gemaakt.. en dan denk je okay 1x kan gebeuren.

Maar kijk dan eens heel goed naar Tribalwars, vele beloftes die daar door community zijn gedaan zijn later veranderd of verbroken. De 2 grote ergernissen zijn pay to win en het te snel openen van nieuwe werelden.

Op tribalwars zijn er in het verleden beloftes gedaan dat alles ten goede gaat van het spel en behoud van spelers...er zou bv nooit iets komen waardoor spelers met echt geld zich zelf grote voordelen ten opzichte van andere kunnen verwerven... dat gebeurd nu hier op inno ook steeds meer. Exclusieve setjes die enkel via nuggets te krijgen zijn etc.

Waar gaan wij heen met dit spel? Iedere wel verstandig mens kan zien dat de activiteit om te janken is. En wat doet inno eraan:

Kom laten wij nog een wereld openen.. en de actieve mensen die er nog wel zijn op andere werelden nog verder uitdunnen en verspreiden over nog meer servers.

Onderzoek nu eens de wensen van de spelers ipv het $ & € in je hoofd te prenten.

Inno maakt the West net zo hard kapot als het doet en deed met Tribalwars. Daar begon het ook ineens met wereld per jaar en nu is dat zelfs nog sneller. Wordt het er beter op?

Nee bijna alle oude garde spelers die jaren lang ervaring hebben stoppen al jaren 1 voor 1. Normaal zou je denken ivm leeftijd meer verantwoordelijkheid dus vandaar spel verlaten. Maar met meer dan 3/4 van de mensen die stoppen geven ze de reden aan het plezier in het spel kwijt te zijn.

Dus waar gaan wij heen inno? Gaan we met the West nog meer tribalwars achteraan als melk koe van inno? Of wordt er nu wel eens geluisterd naar de spelers zelf.

Maak alle werelden tot max 2-3 servers en zorg dat je een groep spelers als raad krijgt om nieuwe dingen éérste te bbespreken voor je het lanceert.

Met vriendelijke groet
Pyramid of light

15 jaar tribalwars gespeeld
Jaren actief the west
En diverse andere browser games
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16739

Goedemorgen,

Ik schrik wat ik hier in de aankondigen en op het forum lees

Ik dacht inno nu wel geleerd heeft van hun fouten... Iets met ezel stoot zich geen tweede of zelfs derde keer......

Bij gladiotor zag je het al dat teveel werelden zorgt voor leeg loop. Vervolgens fuseren ze de werelden wat ten slot leid tot volledig stoppen van gehele gilde die overkwam van de nieuwste wereld. Zelf heb ik dit dus al mee gemaakt.. en dan denk je okay 1x kan gebeuren.

Maar kijk dan eens heel goed naar Tribalwars, vele beloftes die daar door community zijn gedaan zijn later veranderd of verbroken. De 2 grote ergernissen zijn pay to win en het te snel openen van nieuwe werelden.

Op tribalwars zijn er in het verleden beloftes gedaan dat alles ten goede gaat van het spel en behoud van spelers...er zou bv nooit iets komen waardoor spelers met echt geld zich zelf grote voordelen ten opzichte van andere kunnen verwerven... dat gebeurd nu hier op inno ook steeds meer. Exclusieve setjes die enkel via nuggets te krijgen zijn etc.

Waar gaan wij heen met dit spel? Iedere wel verstandig mens kan zien dat de activiteit om te janken is. En wat doet inno eraan:

Kom laten wij nog een wereld openen.. en de actieve mensen die er nog wel zijn op andere werelden nog verder uitdunnen en verspreiden over nog meer servers.

Onderzoek nu eens de wensen van de spelers ipv het $ & € in je hoofd te prenten.

Inno maakt the West net zo hard kapot als het doet en deed met Tribalwars. Daar begon het ook ineens met wereld per jaar en nu is dat zelfs nog sneller. Wordt het er beter op?

Nee bijna alle oude garde spelers die jaren lang ervaring hebben stoppen al jaren 1 voor 1. Normaal zou je denken ivm leeftijd meer verantwoordelijkheid dus vandaar spel verlaten. Maar met meer dan 3/4 van de mensen die stoppen geven ze de reden aan het plezier in het spel kwijt te zijn.

Dus waar gaan wij heen inno? Gaan we met the West nog meer tribalwars achteraan als melk koe van inno? Of wordt er nu wel eens geluisterd naar de spelers zelf.

Maak alle werelden tot max 2-3 servers en zorg dat je een groep spelers als raad krijgt om nieuwe dingen éérste te bbespreken voor je het lanceert.

Met vriendelijke groet
Pyramid of light

15 jaar tribalwars gespeeld
Jaren actief the west
En diverse andere browser games

Helemaal mee eens...… zorg eerst eens dat de andere werelden een beetje lopen.. en nieuwe mensen een kans geven daar denkt inno zeker aan.... geloof er helemaal niets van.
 

DeletedUser15220

Haalt allemaal niks uit wat we hier zeggen of doen. We weten allemaal wat er paar maand geleden met die loterij gebeurde...
 

DeletedUser526

Goedemorgen,

Ik schrik wat ik hier in de aankondigen en op het forum lees

Ik dacht inno nu wel geleerd heeft van hun fouten... Iets met ezel stoot zich geen tweede of zelfs derde keer......

Bij gladiotor zag je het al dat teveel werelden zorgt voor leeg loop. Vervolgens fuseren ze de werelden wat ten slot leid tot volledig stoppen van gehele gilde die overkwam van de nieuwste wereld. Zelf heb ik dit dus al mee gemaakt.. en dan denk je okay 1x kan gebeuren.

Maar kijk dan eens heel goed naar Tribalwars, vele beloftes die daar door community zijn gedaan zijn later veranderd of verbroken. De 2 grote ergernissen zijn pay to win en het te snel openen van nieuwe werelden.

Op tribalwars zijn er in het verleden beloftes gedaan dat alles ten goede gaat van het spel en behoud van spelers...er zou bv nooit iets komen waardoor spelers met echt geld zich zelf grote voordelen ten opzichte van andere kunnen verwerven... dat gebeurd nu hier op inno ook steeds meer. Exclusieve setjes die enkel via nuggets te krijgen zijn etc.

Waar gaan wij heen met dit spel? Iedere wel verstandig mens kan zien dat de activiteit om te janken is. En wat doet inno eraan:

Kom laten wij nog een wereld openen.. en de actieve mensen die er nog wel zijn op andere werelden nog verder uitdunnen en verspreiden over nog meer servers.

Onderzoek nu eens de wensen van de spelers ipv het $ & € in je hoofd te prenten.

Inno maakt the West net zo hard kapot als het doet en deed met Tribalwars. Daar begon het ook ineens met wereld per jaar en nu is dat zelfs nog sneller. Wordt het er beter op?

Nee bijna alle oude garde spelers die jaren lang ervaring hebben stoppen al jaren 1 voor 1. Normaal zou je denken ivm leeftijd meer verantwoordelijkheid dus vandaar spel verlaten. Maar met meer dan 3/4 van de mensen die stoppen geven ze de reden aan het plezier in het spel kwijt te zijn.

Dus waar gaan wij heen inno? Gaan we met the West nog meer tribalwars achteraan als melk koe van inno? Of wordt er nu wel eens geluisterd naar de spelers zelf.

Maak alle werelden tot max 2-3 servers en zorg dat je een groep spelers als raad krijgt om nieuwe dingen éérste te bbespreken voor je het lanceert.

Met vriendelijke groet
Pyramid of light

15 jaar tribalwars gespeeld
Jaren actief the west
En diverse andere browser games



sluit ik me volledig bij aan ook jaren tribal gespeeld en het spel de rug gekeerd door de pay to win zever. Nu voel ik dat het hier meer en meer die kant opgaat. Maar waarom zouden ze luisteren naar ons
.
 

DeletedUser16548

Jongens, het heeft helemaal geen zin om hierover te zeuren, hoe irritant het ook klinkt. Dit is gewoon de policy van innogames, kroenuh kan dit ook niet tegenhouden. En dan kun je wel denken 'maar dan geeft kroenuh toch gwn aan dat wij het niet willen' of 'zo ziet inno het alsnog in' , zo werkt het niet.
 
Bovenaan