• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

5phm38.jpg

Meeste ervaring bij het bouwen van de kerk, tijdsduur 15 minuten: 984

W15 Graceland
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15915

Voorstel:
Bij het record van prestatiepunten wordt nu het zichtbare aantal prestatiepunten gebruikt (die kan je zien wanneer je op een speler klikt). Alleen zijn sommige prestaties in de loop van tijd veranderd (bijv minder prestatiepunten). Bij het zichtbare aantal zitten de prestatiepunten van de oude prestaties nog. Mijn voorstel is om het actuele aantal prestatiepunten te gebruiken voor dit record, het support kan dit zien en kan dit eventueel ook aanpassen bij de speler (zodat hij het ook ziet) dmv een fix.

Hierdoor zorg je ervoor dat er geen spelers worden benadeeld als hun een prestatie na een bepaalde update hebben gehaald.
 
Voorstel:
Bij het record van prestatiepunten wordt nu het zichtbare aantal prestatiepunten gebruikt (die kan je zien wanneer je op een speler klikt). Alleen zijn sommige prestaties in de loop van tijd veranderd (bijv minder prestatiepunten). Bij het zichtbare aantal zitten de prestatiepunten van de oude prestaties nog. Mijn voorstel is om het actuele aantal prestatiepunten te gebruiken voor dit record, het support kan dit zien en kan dit eventueel ook aanpassen bij de speler (zodat hij het ook ziet) dmv een fix.

Hierdoor zorg je ervoor dat er geen spelers worden benadeeld als hun een prestatie na een bepaalde update hebben gehaald.

Fijn idee , maar wat dan met prestaties die door een paar spelers ( na 1ste keer melding van een bug in mei 2016 reeds !!! er meerdere meldingen door verschillende spelers geweest) ik heb het dan over de avo prestatie "de laatste man" die door een paar mensen niet kan gehaald worden , beetje oneerlijk ook tegenover die spelers , kan dat door die "fix" ook verholpen worden ?

Overigens , hoe komt het dat prestatiepunten niet meer automatisch in de forumlijst worden bijgewerkt ? Ikzelf heb op Dakota 465 prestatiepunten meer dan in die lijst wordt vermeld , eerder kwamen die prestatie punten er gewoon bij bij elke nieuwe prestatie die je kreeg. het updaten en ordenen van die lijst zou al een stap in de goeie richting zijn .

@ team mods , wie zorgt er voor het bijwerken van de nieuwe records ? Ook hier zou het ff aanpassen van de recordlijst fijn zijn.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik werk de lijst wekelijks bij.
Ik zal het later vandaag bijwerken.

Ik zal naar het voorstel van Cor kijken.
De bug van de last man standing is bekend en is reeds doorgegeven aan de devs.
Helaas is deze prestatie behalen moeilijk na te bootsen en dit bemoeilijkt het fixen hiervan zo ver ik weet.
 

DeletedUser15915

Fijn idee , maar wat dan met prestaties die door een paar spelers ( na 1ste keer melding van een bug in mei 2016 reeds !!! er meerdere meldingen door verschillende spelers geweest) ik heb het dan over de avo prestatie "de laatste man" die door een paar mensen niet kan gehaald worden , beetje oneerlijk ook tegenover die spelers , kan dat door die "fix" ook verholpen worden?

De fix waar ik het over had die kijkt bij alle prestaties of er aan de voorwaarden wordt voldaan en berekend op basis daarvan een bepaald aantal prestatiepunten. Dit aantal vergelijkt hij met het aantal dat een speler op dat moment heeft. Wanneer dit afwijkt wordt het gecorrigeerd. Met de bug waar jij het over heeft helpt deze fix helaas niet, hij zou pas helpen als je bijvoorbeeld op 10/10 sta en geen prestatie ontvang.

Overigens , hoe komt het dat prestatiepunten niet meer automatisch in de forumlijst worden bijgewerkt ? Ikzelf heb op Dakota 465 prestatiepunten meer dan in die lijst wordt vermeld , eerder kwamen die prestatie punten er gewoon bij bij elke nieuwe prestatie die je kreeg. het updaten en ordenen van die lijst zou al een stap in de goeie richting zijn .

Dat is idd erg raar, in de forumlijst wordt namelijk een link naar de wereld gebruikt. Geeft de "handtekening" die in de forumlijst staat ingame wel het goede aantal?
 
De bug van de last man standing is bekend en is reeds doorgegeven aan de devs.
Helaas is deze prestatie behalen moeilijk na te bootsen en dit bemoeilijkt het fixen hiervan zo ver ik weet.

Klopt idd het is al meerdere keren doorgegeven zover ik weet , maar 2 jaar en een paar maanden is wel heel erg lang om een bug te fixen , niet?

@ Cor je zei ; Dat is idd erg raar, in de forumlijst wordt namelijk een link naar de wereld gebruikt. Geeft de "handtekening" die in de forumlijst staat ingame wel het goede aantal?

http://prntscr.com/ko9rcb aantal prestatiepunten nu ( gouden colt heb ik nog steeds niet ontvangen , het is wachten op een nieuwe prestatie ervoor heb ik begrepen) ...

http://prntscr.com/ko9v97 hierbij printscreen van mijn prestatiepunten



Zoals je kan zien geeft de "handtekening" wel degelijk het correcte aantal prestatiepunten weer

Zou het kunnen dat het niet meer "automatisch" gaat omdat Mathiver deze lijst heeft opgemaakt en dat hij blijkbaar ofwel is gestopt op W1 of alleszins niet meer te vinden daar?
 
Laatst bewerkt:
kunnen we niet een record aantal verschillende spullen gevonden in 1 arbeid..??
dan heb ik een mooi begin....W9 Briscoe

2affj2s.png
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Alle records zijn weer up-to-date.

kunnen we niet een record aantal verschillende spullen gevonden in 1 arbeid..??
dan heb ik een mooi begin....W9 Briscoe

2affj2s.png

Ik zie hier geen toegevoegde waarde in, er zijn reeds genoeg records met betrekking tot gevonden voorwerpen/waarde bij een arbeid.

Voorstel:
Bij het record van prestatiepunten wordt nu het zichtbare aantal prestatiepunten gebruikt (die kan je zien wanneer je op een speler klikt). Alleen zijn sommige prestaties in de loop van tijd veranderd (bijv minder prestatiepunten). Bij het zichtbare aantal zitten de prestatiepunten van de oude prestaties nog. Mijn voorstel is om het actuele aantal prestatiepunten te gebruiken voor dit record, het support kan dit zien en kan dit eventueel ook aanpassen bij de speler (zodat hij het ook ziet) dmv een fix.

Hierdoor zorg je ervoor dat er geen spelers worden benadeeld als hun een prestatie na een bepaalde update hebben gehaald.

Een leuk idee, echter zou dit vrij onpraktisch zijn.
Dit zou betekenen dat Leones of ik elke recordhouder zijn prestatiepunten moeten fixen.
Dit kan er toe leiden dat iemand een lager aantal prestatiepunten heeft 'om te showen' dan aanvankelijk gedacht wat weer tot ongewenste situaties kan leiden.
Ik begrijp dat het oneerlijk (kan) lijken zoals jij de situatie schetst, echter behoud ik de manier van prestatiepunten bijhouden op dezelfde wijze als het voorheen gedaan is.

Fijn idee , maar wat dan met prestaties die door een paar spelers ( na 1ste keer melding van een bug in mei 2016 reeds !!! er meerdere meldingen door verschillende spelers geweest) ik heb het dan over de avo prestatie "de laatste man" die door een paar mensen niet kan gehaald worden , beetje oneerlijk ook tegenover die spelers , kan dat door die "fix" ook verholpen worden ?

Overigens , hoe komt het dat prestatiepunten niet meer automatisch in de forumlijst worden bijgewerkt ? Ikzelf heb op Dakota 465 prestatiepunten meer dan in die lijst wordt vermeld , eerder kwamen die prestatie punten er gewoon bij bij elke nieuwe prestatie die je kreeg. het updaten en ordenen van die lijst zou al een stap in de goeie richting zijn .

@ team mods , wie zorgt er voor het bijwerken van de nieuwe records ? Ook hier zou het ff aanpassen van de recordlijst fijn zijn.

Als aangegeven ligt de bug bij de devs, meer kunnen wij hier als community team niet aan veranderen.
Ik zal jou neerzetten als nieuw record bij de prestatiepunten.

Een ieder dient zelf zijn records hier in te dienen, daar dient dit topic voor.
 

DeletedUser12345

Rowtag zei:
Fijn idee , maar wat dan met prestaties die door een paar spelers ( na 1ste keer melding van een bug in mei 2016 reeds !!! er meerdere meldingen door verschillende spelers geweest) ik heb het dan over de avo prestatie "de laatste man" die door een paar mensen niet kan gehaald worden , beetje oneerlijk ook tegenover die spelers , kan dat door die "fix" ook verholpen worden ?

Overigens , hoe komt het dat prestatiepunten niet meer automatisch in de forumlijst worden bijgewerkt ? Ikzelf heb op Dakota 465 prestatiepunten meer dan in die lijst wordt vermeld , eerder kwamen die prestatie punten er gewoon bij bij elke nieuwe prestatie die je kreeg. het updaten en ordenen van die lijst zou al een stap in de goeie richting zijn .

@ team mods , wie zorgt er voor het bijwerken van de nieuwe records ? Ook hier zou het ff aanpassen van de recordlijst fijn zijn.
Klik om te vergroten...
Als aangegeven ligt de bug bij de devs, meer kunnen wij hier als community team niet aan veranderen.
Ik zal jou neerzetten als nieuw record bij de prestatiepunten.

Een ieder dient zelf zijn records hier in te dienen, daar dient dit topic voor.


Nog steeds die zelfde zever, probleem ligt bij jullie, team mods moeten dagelijks blijven klagen dat de boel hier nog altijd niet loopt zoals het moet ipv van altijd een nutteloos antw te geven. Fix de problemen eens en laat ze idd geen jaren aanslepen... Een wereldrecord dat er eigenlijk geen is.... zelfde met die event prestatie... gaat dit ook op de lange baan geschoven worden...
 
Dagelijks klagen zorgt er niet voor dat iets sneller wordt opgelost. Het is doorgegeven, nu is het een kwestie van afwachten tot er een oplossing wordt gevonden.

Wat betreft de evenement prestatie, het is onwaarschijnlijk dat die nog wordt toegevoegd, maar misschien wordt dat wel de prestatie van het evenement van dit jaar.
 

DeletedUser12345

Dat er al velen hun C4 hadden knn krijgen als men zo tewerk gaat ;) Amateurs :o
 
Bovenaan