• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale goudkoorts discussie

ben daar geband,wegens het iemand aanvallen toen wij er al uit lagen......kon die regel echt niet hahaha
 
Ik ben wel benieuwd of je je ergens moet aanmelden? Ik kan nergens vinden dat je je ergens moet inschrijven, dus ik neem aan dat als je gewoon gaat spelen en prijzen wint dat dit vervolgens centraal geregeld wordt of iets dergelijks.
Daarnaast zal er inderdaad helaas (te) veel competitie zijn, maar een kijkje nemen is altijd leuk.
Zijn er naast de algemene categorieën als meeste prestatiepunten etc. ook nog losse opdrachten zoals hier waarmee je ook (kleinere) aantallen nuggets kan winnen of is dat niet aan de orde?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Die zullen er niet zijn, slechts de prijzen die in de aankondiging zijn genoemd.
Het zou ondoenlijk zijn om op een server met zo grote omvang kleine opdrachten te organiseren.
 
Ik heb van de eerste speed wereld nog Gonzales broek/shirt, is de kledij die je nu kan winnen ook van deze set?
 
Tja, we zijn al bezig met veel nederlanders, maar meer zijn er zeker nodig! Mochten mensen nog zin hebben om een aantal uren per dag te bouwen, kom graag!
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Volgens mij is het niet geheel duidelijk dus ik post het hier.
Alle deelnemers aan het internationale Goldrush kunnen een unieke revolver 'claimen'.
Dit doe je door middel van op deze link in te loggen op de support van het evenement en te vragen om de revolver, en te laten weten op welke taalversie en welke wereld je hem wilt ontvangen.
Wijkt je gebruikersnaam af, dan moet je dit ook even vermelden.

Het mag in het Nederlands, ik assisteer in de support.
De revolvers worden na 25 september uitgedeeld.
 
Bovenaan