• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.79

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Changelog_2_79.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 12 juni a.s. spelversie 2.79 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.
nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Voetbalevent
    22 spelers en 2 teams, wat zou het kunnen zijn? Kom erachter in het spel!

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 15 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers. De opdrachtenreeks is beschikbaar vanaf 14 juni.

    Je krijgt de prestatie 'Wees een aanvoerder' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Voetbalverrassing
    Vanaf 14 juni kun je ook een van de volgende voetbalvoorwerpen uit 2014 in het spel vinden! Daarnaast zijn alle voetbalvoorwerpen van 2014 nu te upgraden.
wm_body.png
wm_pants.png
wm_shoes.png
soccerball.png
wm_whisle.png

opgeloste_fouten.png

  • De gefilterde sigaret gaf iets te veel motivatie vanwege een kommapercentage. Dit hebben we aangepast naar een rond getal.
  • Hawaiiaanse rok was niet verhandelbaar.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Voetballeeeeee!
 

DeletedUser16386

Hoelang zal het voetbalevent actief zijn? Moet de opdracht afgesloten zijn voor de einddatum of kan je ze later nog afmaken?
 
vorige week op vakantie geweest,vandaag gehoord dat de actie liep tot 28 juni 23:59

wat buffies ingezet.......en ineens vind ik niets meer na 28 juni 00.00...

daar gaan mijn zuurverdiende buffies....:(
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik heb navraag gedaan en de blauwe kaarten zijn slechts vindbaar tot en met 28 juni 00.00 en niet tot en met 23.59 uur.

Hiermee heeft een ieder 14 volle dagen gehad om de kaarten te vinden via arbeiden.
 
Ik heb navraag gedaan en de blauwe kaarten zijn slechts vindbaar tot en met 28 juni 00.00 en niet tot en met 23.59 uur.

Hiermee heeft een ieder 14 volle dagen gehad om de kaarten te vinden via arbeiden.


daar gaat het mij niet om,het gaat mij erom dat een ingame mod zegt tot en met 28 juni 23.59...en ik op die informatie vertrouw en buffs inzet.....om ze nog te halen
en nu ineens blijft die informatie niet te kloppen.

als de mods het niet weten hoe moeten wij het dan weten..?
 
Het plan was uiteindelijk ook om ze vindbaar te laten zijn tot 23:59, maar dat is blijkbaar niet gelukt. We zullen het waarschijnlijk in de nabije toekomst mogelijk maken om de kaarten gedurende een paar dagen alsnog te vinden.
 

DeletedUser15915

het lijkt mij belangrijk om bij ELKE aankondiging van een event een startdatum en einddatum te zetten (die klopt)
net zoals een begin en eindtijd..!!

Als ik het goed begrijp zou er in dit geval alsnog 'tot 23:59' staan. Maar dat neemt niet weg dat de begin en eindtijd in de aankondiging wel handig zou zijn :)
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ter informatie over dit onderwerp: de blauwe kaarten zijn tijdelijk weer vindbaar dit weekend.
De spelers die hun prestaties hiervoor nog niet behaald hebben, kunnen deze dit weekend nog halen.

Veel succes met het zoeken :)
 
Bovenaan