• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

loterijprijzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14957

Sorry mods,

Waarom werden de 2 vorige loterijtopics gesloten, terwijl er nog steeds geen duidelijkheid is over de vraag waarom de winnaars 2 extra prijzen naar keuze kregen in plaats van de gemaakte fout goed te maken. Dit is toch geen Noord-Korea ofzo waar ook alles dat niet in het straatje van Kim Jong-un ook wordt gecensureerd. En het is toch ook niet zoveel gevraagd om gewoon duidelijk uit te leggen waarom voor deze oplossing is gekozen?

Dusja bij deze nog maar eens proberen: Waarom kregen de winnaars 2 extra prijzen naar keuze in plaats van de gemaakte fout goed te maken?

Hopelijk krijgen we deze keer wel een antwoord, dat zou in ieder geval heel veel ophelderen!
 
En waarom kreeg de verliezers opeens z'n 50k terug zonder dat hier ook maar iets over gemeld wordt? Dat is toch eerder een bewijs van totale willekeur dan van adequaat handelen.
 

DeletedUser16170

wederom hebben hier onze mods maar weer bewezen dat ze weer onzorgvuldig tewerk gaan en geen tijd nemen om ons officieel te informeren, ik zeg #kroenuhout
 

DeletedUser15220

Kzou nu mezelf weer citeren maar ja ze hebben het ganse topic verwijderd... :cool:
 
Tja en sinds ze dat topic hebben gesloten hebben ze besloten om alle verliezers hun 50k terug te geven zonder enige melding daarvan te maken. Daarnaast, zoals in topic nummer 2 al is gebleken blijven er toch nog een boel vragen over de afhandeling van de loterij. Dan volstaat het niet om niet meer op vragen/opmerkingen te reageren en al helemaal niet om zonder enige reactie topics te gaan verwijderen.
 

DeletedUser14957


Even een stukje uit dit topic geciteerd van Don Wiebah. Kon het blijkbaar niet meer als +citaat citeren (, ik gok omdat het topic is gesloten?)

''Beste Rick,
Ik wacht nog op een uitleg waarom wel 2/5 items weer terug genomen kunnen worden en niet 4 van de 5, zodat alleen het juiste item overblijft.

De uitleg dat dit eerlijker is voor de winnaars, zoals die ergens door leucothea (of hoe je dat ook schrijft) is gegeven, slaat in mijn ogen echt helemaal nergens op.

het feit dat ik niks win, heb ik me bij neergelegd. maar het feit dat de al fortuinlijke winnaars nu overladen worden met EXTRA prijzen, zonder zinnige reden, stuit mij tegen de borst. ik wil duidelijk uitleg. Mede omdat ik in een soort vergelijkbare reden (fout van iemand) ook extra items had, en die zijn toen wel ontnomen.

Dus ik wil een duidelijke uitleg waarom er opeens drie item gehouden mochten worden. En jad die extra items hebben invloed op de rare-items markt, en het is gewoon oneerlijk (zeur zeur zeur),,

Dit werd gepost voor Kroenuh's laatste post waarna het topic gesloten werd. Volgens mij waren er op dat punt dus ookal vragen en verwarring en worden deze gewoon compleet genegeerd door Kroenuh. Op dit moment zijn de vragen (om welke rede dan ook) nogsteeds niet beantwoord en werd zelfs het vorige topic gesloten en verwijderd.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik zal hier ook even (en direct sluitend) op reageren.
De fout in de uitreiking van de prijzen lag bij mij en niet bij Leucothea. Met de beste bedoelingen hebben wij dit proberen recht te zetten, echter kun je dan niet met alle scenario's rekening houden zodat iedereen blij is. Echter doen wij ook gewoon maar ons best.

Wij hebben jullie kritiek en feedback gezien, gehoord en geëvalueerd en zullen dit zeker meenemen voor toekomstige situaties. Hoewel wij natuurlijk hopen dat een dergelijke compensatie in de toekomst niet meer nodig is.

Verder denk ik dat er genoeg woorden vuil zijn gemaakt en de (nodige) kritische toon onderhand wel is gezet. Wij hebben via de support contact met de prijswinnaars om het e.e.a. recht te zetten en willen deze situatie en stoffige discussie graag achter ons laten zodat we ons kunnen focussen op toekomstige wedstrijden en evenementen.

Nogmaals bedankt voor jullie feedback en mening, dit waarderen wij enorm. Dit topic wordt nu gesloten met de gedachte dat deze situatie intern wordt afgerond.
Helaas zal ook dit topic gesloten worden met dezelfde beweegreden als eerder en bovengenoemde.

Ik begrijp dat jullie vraagtekens hebben over hoe en op welke manier de prijzen voor de loterij zijn uitgedeeld. De uitleg die daaraan hangt is dat deze met goede (maar blijkbaar niet volledig goed doordachte) bedoelingen zijn gedaan. Een betere of andere uitleg, los van wat ik eerder al heb aangegeven, is er niet.

Wij nemen dit op als leermoment en zullen dit voor toekomstige situaties zeker anders doen. Echter wat gebeurt is, is gebeurt en dat zal nu niet meer veranderd worden. Daarmee doen wij deze situatie en deze discussie dan ook af, zodat we ons kunnen focussen op de toekomst en betere manieren waarop we dit kunnen aanpakken in plaats van blijven hangen in wat er in het verleden mis is gegaan.

Daarom vraag ik jullie dan ook met klem om de forumregels in acht te nemen. Gesloten onderwerpen worden niet voor niets gesloten en het is in die zin dan ook niet de bedoeling dat deze elders opnieuw worden geopend om op dezelfde voet door te gaan. Daarnaast staan hier zat offtopic en niet relevante reacties tussen. Vanaf nu zal hier dan ook volgens de forumregels naar gehandeld worden.

Nee, wij willen jullie niet negeren of dit in de "doofpot" stoppen, maar de situatie is wel afgedaan. Alles wat misging is intern geëvalueerd en worden wij beter van. Het is onze taak om ervan te leren en om het beter te doen, maar het is jullie taak om ons die kans te gunnen in plaats van in het negatieve te blijven hangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan