• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Loterij 10 jaar The West

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15220

Kvind persoonlijk de prijzen maar niks, je zou toch verwachten dat er eens nieuwe items fzo komen, meeste van die dingen zijn tegenwoordig niks meer waard :(
 

DeletedUser4130

Ze zijn vooral leuk als collector's item, ben ik wel fan van als verzamelaar. Niet zo heel fanatiek, dus heel wat oldskool items heb ik nog niet, komt nu eigenlijk handig uit. Als je eerder praktische items zoekt snap ik wel dat je misschien minder geneigd bent om mee te doen. Is niet simpel prijzen kiezen natuurlijk: de meeste echt goede items zijn tegenwoordig allemaal setitems en die mag je meestal niet zomaar weggeven helaas.
 
Leuk dat er hier een keer een loterij is :D hopelijk gebeurt dat in de toekomst vaker, heb namelijk altijd zo iets van: waarom is er nooit een loterij op .NL als er weer een op .DE was. Nu is er hier wel een :D :D
een maximaal aantal loten is imo wel mooi, zou als er nog een loterij komt dat maximale aantal dan wel op 5 zetten (en dan evt de prijs per stuk verlagen naar 10k, dan kom je ook op 50k uit en wordt het voor nieuwere spelers nog wat makkelijkere om een x mee te doen en veranderd er voor de mensen met meer dan genoeg geld niet heel veel)
 

DeletedUser16209

als iemand op arizona de Gouden Tomahawk wint, ik wil wel kopen voor redelijke prijs :p
 
Als iemand op Ari de GT wint, wil ik hem ook wel kopen voor een onredelijke prijs :laugh:

Ze zijn vooral leuk als collector's item, ben ik wel fan van als verzamelaar. Niet zo heel fanatiek, dus heel wat oldskool items heb ik nog niet, komt nu eigenlijk handig uit. Als je eerder praktische items zoekt snap ik wel dat je misschien minder geneigd bent om mee te doen. Is niet simpel prijzen kiezen natuurlijk: de meeste echt goede items zijn tegenwoordig allemaal setitems en die mag je meestal niet zomaar weggeven helaas.

Wat me wel opvalt is dat bepaalde collectorsitems vaak worden weggegeven in loterijen (ook kijkend naar .NET) zoals dat sluipgeweer en rudolph, maar er zijn ook voorwerpen (Kerststolsnijder, Bevroren revolver, boksbeugel en meer) die vrijwel nooit weggegeven worden, terwijl ze niet OP zijn. Bij een volgende loterij (die er wss niet komt, tenzij dit spel het nog een decennium uithoudt :p ) zou het misschien leuker zijn om spullen weg te geven die echt bijna niemand nog heeft.
 
Laatst bewerkt:
Eens, ik zie ook graag veel loterijen of andere evenementen waarbij dergelijke items te verkrijgen zijn. Dat is immers erg leuk voor de collecties (in het bijzondere de mijne :X )

Een hele poos terug werd dat nog wel eens gedaan (met die bevroren revolver in dat verkleedevenement en de roze tutu dat ik nog weet). Dit is wel jaren terug helaas.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16623

Kleine update (tot 20:30)
Verkochte loten: 230
Waarde: $5.750.000
Meeste verkochte loten: Wereld 1 en Arizona
Minste verkochte loten: Briscoe
 
Kleine update (tot 20:30)
Verkochte loten: 230
Waarde: $5.750.000
Meeste verkochte loten: Wereld 1 en Arizona
Minste verkochte loten: Briscoe
maxresdefault.jpg
 
Wat me wel opvalt is dat bepaalde collectorsitems vaak worden weggegeven in loterijen (ook kijkend naar .NET) zoals dat sluipgeweer en rudolph, maar er zijn ook voorwerpen (Kerststolsnijder, Bevroren revolver, boksbeugel en meer) die vrijwel nooit weggegeven worden, terwijl ze niet OP zijn. Bij een volgende loterij (die er wss niet komt, tenzij dit spel het nog een decennium uithoudt :p ) zou het misschien leuker zijn om spullen weg te geven die echt bijna niemand nog heeft.

is het leuke van collectors items juist niet dat je stad en land moet afzoeken voor die dingen? nu moet je er wat geld tegen aan gooien en dan heb je dat ding misschien, dat is ook best saai...
 
Die items die lebareslep noemde zijn nergens meer te vinden. Het is daarom wel goed dat die er weer komen!
Daarnaast worden de winnaars als het goed is bekend gemaakt op het forum, dus veel zoekwerk anders dan het topic openen zal dat niet zijn.
 
is het leuke van collectors items juist niet dat je stad en land moet afzoeken voor die dingen? nu moet je er wat geld tegen aan gooien en dan heb je dat ding misschien, dat is ook best saai...

Mee eens, maar sommige voorwerpen zijn gewoon helemaal niet (meer?) in het spel te vinden. Zoeken is leuk, maar niet naar niet-bestaande spullen :p
 

DeletedUser526

Echte rijke mensen kopen geen 100 loten voor een innoriem... Die kopen gewoon de items...
 

DeletedUser16810

hallo,
ff samenvattend,
per wereld 5 prijzen te verdelen onder alle loten kopers (max 2)
of is t altijd prijs en kan je 1 van de 5 prijzen winnen ??
per lot 25.000 speelgeld.
toch ??
 

DeletedUser15915

hallo,
ff samenvattend,
per wereld 5 prijzen te verdelen onder alle loten kopers (max 2)
of is t altijd prijs en kan je 1 van de 5 prijzen winnen ??
per lot 25.000 speelgeld.
toch ??

Het eerste stukje :)
Sommige prijzen zijn anders net iets te goed :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan