• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geheimen van the west

DeletedUser16829

Na de opdracht Op weg naar Manitou (Geheimen van The West) hoor je met een krant de werkzaamheid beverjacht te doen om John's handcuffs te vinden. Echter op wereld Colorado heb ik hem na meer dan 10 uur het nog niet gekregen. Op wereld Briscoe kreeg ik hem meteen na 1 uur werk. Is er een probleem op wereld Colorado?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Hi Berserko,

Na de opdracht Op weg naar Manitou komt er nog een opdracht voordat je de handboeien kan vinden.
Lees het einde van Op weg naar Manitou nog eens door(dit kan je vinden via de questlog, oproepbaar door Q in te drukken ingame) ^^
 
Ik had die handboeien op Dakota binnen 10x 15 seconde, maar op Graceland duurde het langer dan 100x 15 seconde arbeid, dus misschien dat je op Briscoe meer geluk heb gehad dan op Colo?
 

DeletedUser16829

Lordwasa was correct, bleek dat ik de vervolg quest bij waupee nog niet had gedaan. Nog bedankt voor de tip om via quest log te kijken. Vervolgens bleek ik ook geen gereedschapskist te hebben. Nu ben ik weer druk bezig bij beverjacht om John's handboeien te vinden.

Edit: Na 9 uur arbeid bij beverjacht stapte ik over op 15 sec arbeid en meteen bij de eerste ervan kreeg ik de boeien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan