• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duellevels verliezen

DeletedUser16548

Stel: ik wil rond de 150 duellevels verliezen, mijn huidige level is 344, wat is de beste/snelste manier om dit te doen en hoelang zal kan ik hier verwachten aan kwijt te zijn?

Denk hierbij aan het niet aanvallen of het duels verliezen. wantja; een hoog duellevel hebben is het allersaaiste wat er is.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Volgens de the-west wiki verlies je, na 45 dagen geen duels gestart te hebben, wekelijks 1% van je totale duelxp.

Een snellere optie die veel op de beta wordt gebruikt is vol weerstand en reflex te skillen en opzettelijk zoveel mogeijk duels te verliezen, hiermee daalt de duel xp het snelst.
 

DeletedUser16548

45 dagen?!?! allemensen
dan ik beter zoveel mogelijk verliezen idd.
Tenzij de mods het heel leif voor me omlaag willen doen :p :D

dankje iig.
 

DeletedUser4130

Ja, kan best even duren. Ik zit na jaren van niet duelleren op een duellevel van 151 (spelerslevel 150), dus is bijna volledig gezakt maar duurt dan ook al erg lang. (geen idee wat 't ooit was) Je had ooit een item wat hielp in duellevel laten zakken geloof ik, iemand die weet welke dat was?

Anderzijds willen vast veel mensen van je gaan winnen, zo'n hoog duellevel zal vast veel ervaring opleveren :)
 

DeletedUser16623

Je had ooit een item wat hielp in duellevel laten zakken geloof ik, iemand die weet welke dat was?

Ik denk dat dit het voorwerp is, goed gegokt?

6ke9m8x.jpg
 

DeletedUser4130

Klopt, die was het! De invloed van 1 duellevel is natuurlijk wel beperkt. Maar 't is een begin! :p
 

DeletedUser16286

Ik heb een jaar niet geduelleerd en helaas ben ik in die tijd maar van 432 naar 298 gezakt. En nog steeds maar 8 verschillende mensen die ik kan aanvallen :D Daar ben ik dus een jaar lang inactief voor geweest.

Misschien is het nu ook duidelijk waarom ik een jaar of 3 geleden mn oude account heb verwijderd en opnieuw ben begonnen. Opnieuw naar 130 levelen gaat gewoon sneller dan je duellevel laten dalen XD
 

DeletedUser16209

Ik heb een jaar niet geduelleerd en helaas ben ik in die tijd maar van 432 naar 298 gezakt. En nog steeds maar 8 verschillende mensen die ik kan aanvallen :D Daar ben ik dus een jaar lang inactief voor geweest.

Misschien is het nu ook duidelijk waarom ik een jaar of 3 geleden mn oude account heb verwijderd en opnieuw ben begonnen. Opnieuw naar 130 levelen gaat gewoon sneller dan je duellevel laten dalen XD

of gwn niet laten zakken en niet toegeven aan die rot actie van inno, duels zijn verneukt door dat verlagen.
 
Stel: ik wil rond de 150 duellevels verliezen, mijn huidige level is 344, wat is de beste/snelste manier om dit te doen en hoelang zal kan ik hier verwachten aan kwijt te zijn?

Denk hierbij aan het niet aanvallen of het duels verliezen. wantja; een hoog duellevel hebben is het allersaaiste wat er is.

De formule voor duelervaring en duellevel is blijkbaar 46,619 * (X^1,6653), met X het verschil tussen je duellevel en je spelers level.
Dus stel je bent level 150 en duellevel 344 dan heb je rond de 300912 duelervaring [ 46,619* ((344-150)^1.6653)=300911,8 ] 150 levels lager zou je dan nog maar 25433 duelervaring hebben, dan moet je eens uitrekenen hoeveel duels je moet verliezen daarvoor of hoelang je daarvoor geen duels moet starten.

(https://wiki.the-west.fr/wiki/Duels, 5e kopje: "Lancement du duel et résultat")
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16548

De formule voor duelervaring en duellevel is blijkbaar 46,619 * (X^1,6653), met X het verschil tussen je duellevel en je spelers level.
Dus stel je bent level 150 en duellevel 344 dan heb je rond de 300912 duelervaring [ 46,619* ((344-150)^1.6653)=300911,8 ] 150 levels lager zou je dan nog maar 25433 duelervaring hebben, dan moet je eens uitrekenen hoeveel duels je moet verliezen daarvoor of hoelang je daarvoor geen duels moet starten.

(https://wiki.the-west.fr/wiki/Duels, 5e kopje: "Lancement du duel et résultat")

dankje; antwoord is veel :/ bah zeg. Want dit slaat nergens op, zoals stone al zei kost het gwn te veel tijd.
 
Bovenaan