• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Loterij 10 jaar The West

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Howdy,

Na 10 jaar verzamelen van gevonden voorwerpen heeft Sheriff John Fitzburn ons een kijkje in zijn assortiment gegeven en heeft daarbij gezegd dat we enkele voorwerpen beschikbaar mogen stellen voor een loterij. Dit laten we natuurlijk niet aan ons voorbij gaan!

Van 21-5-2018 tot en met 4-6-2018 (23:59) zal er een loterij lopen in het kader van 10 jaar The-West!
Vanaf 21-5-2018 kun je jezelf dan ook pas opgeven, let hierop.

De regels voor deelname
  • Een loterij ticket kost $25.000 Dit wordt van je bankaccount afgetrokken. Cash wordt niet aangeraakt. Er moet genoeg geld beschikbaar zijn op je bankaccount totdat het wordt afgetrokken.

  • Je mag maar maximaal met twee loten deelnemen per wereld. Voor elke wereld zal er een aparte loterij zijn om het zo eerlijk mogelijk te maken.

  • Iedereen mag mee doen afgezien van de Community Manager en Leucothea.

  • Vroege of late inzendingen worden verwijderd.

  • Er wordt geen geld terugbetaald. Eenmaal een ticket ingestuurd betekent deelname!

  • Forum deelname is uitgesloten.

  • Vragen over de loterij worden op het forum behandeld, niet via de support.

  • De Community Manager heeft het recht om een speler te verwijderen van de loterij.

  • De spelersnamen van de winnaars zullen op het forum verschijnen met daarbij de wereld waar ze de prijs hebben gewonnen.
Let op! De wereld waar je een prijs wint is bindend. Het is niet mogelijk om de prijs op een andere wereld te ontvangen!​

Hoe kun je deelnemen:
  • Je kunt alleen deelnemen via de support.

  • Stuur een support ticket met de titel Loterij #10

  • Kies een speelwereld van je als wereld, vergeet niet om deze wereld ook te benoemen in het ticket zelf als je hiermee wilt deelnemen.

  • Kies de categorie ‘Overige’ voor het insturen van een ticket.

  • Voeg de volgende tekst in het bericht, vul de ??? voor jezelf in.
Ik wil deelnemen aan de loterij#10 van The-West op wereld ??? met ??? lot(en), dit bedraagt $????.

  • Als je op meerdere werelden wilt deelnemen kun je dit alles in hetzelfde ticket aangeven, zie onderstaande spoiler hoe.
ahtlt8d1n0.jpg

  • Je krijgt een reactie binnen 72 uur. Als dit niet het geval is, graag reageren op het bestaande ticket, maak geen nieuw ticket aan!

  • Incorrecte aanmeldingen worden verwijderd uit het systeem.
Prijzen

fboim7voyfr.png
zmlh2l4.png
nuz3qwtd8.png


7g7zm8ihemq.png
ja0904y89.png

Veel succes en vooral veel geluk!
Je kunt hier discussiëren over deze wedstrijd.

Met vriendelijke groet,
Jullie The-West team.
Ga jij meedoen?
 
Mijn feedback.
Er staat dat de loterij ''zal lopen tussen bla bla''. Ik interpreteerde dit als, de loterij zelf zal ergens plaatsvinden tussen deze data. Blijkbaar zijn dit dus de data dat je je kunt opgeven. Wellicht kon dit wat duidelijker worden, want wat loopt er überhaupt tussen die bepaalde data? :l Ik voelde me bijna stom dat ik één van die njubs ben die zich dan te vroeg opgeeft in de support, maar van mij mocht het wel wat duidelijker.

Wanneer vindt de loterij zelf nu exact plaats? Dit is namelijk nog niet aangegeven.
 

DeletedUser16801

Ik vind het een top idee
enkel jammer dat je 5min moet wachten voor supportje :X
Al wil je op elke wereld meedoen ben je dan wel eff bezig :D
 

DeletedUser16623

Wellicht kon dit wat duidelijker worden, want wat loopt er überhaupt tussen die bepaalde data?

Dit is de opgeef termijn voor alle spelers, 21-5-2018 tot en met 4-6-2018 (23:59). Dit is een lange opgeef termijn voor vele, maar er moet ook rekening gehouden worden dat er spelers zijn met weinig geld, ook deze spelers verdienen een kans om hieraan deel te kunnen nemen. Met 14 dagen de tijd heb je, na mijn idee, genoeg tijd om $25.000 bij elkaar te kunnen krijgen.

Wanneer vindt de loterij zelf nu exact plaats? Dit is namelijk nog niet aangegeven.

5-6-2018 en 6-6-2018 wordt de controle van alle inschrijvingen (of we niemand over het hoofd hebben gezien, etc.), 7-6-2018 probeer ik de winnaars te hebben. (Dit is sowieso pas in de avond en een mogelijkheid dat het pas op 8-6-2018 gecommuniceerd gaat worden). Het korte antwoord: In de week dat het inschrijven niet meer mogelijk is (na 4 juni), zijn de winnaars ook bekend.

Edit: Ik heb het in de aankondiging aangepast. Bedankt @JorDes voor de feedback!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd leuk dat er überhaupt dingen georganiseerd worden. Ik zie alleen persoonlijk graag een ander item dan de InnoGames riem, zoals bijvoorbeeld het olifantengeweer, aangezien die riem (zeker na het circus) niet erg bijzonder meer is en zeker ook niet in vergelijking met de andere, nog wel een stuk zeldzamere items.
Daarnaast vraag ik me af waarom je maar twee loten mag kopen? Ik hoef er zelf niet (meer), maar zo'n maximaal aantal lijkt mij toch niet nodig ofzo.
 

DeletedUser16623

Innogames riem is toegevoegd bij de beloning als 'gouwe ouwe', vroeger waren we er (nog) blij mee :p. Verder is het nog een klein verzamelobject voor sommige spelers.

Daarnaast vraag ik me af waarom je maar twee loten mag kopen? Ik hoef er zelf niet (meer), maar zo'n maximaal aantal lijkt mij toch niet nodig ofzo.

Om het evenement zo eerlijk mogelijk te houden, ik wil geen machtsposities creëren doordat sommige spelers 10 loten kunnen kopen terwijl beginnende spelers blij mogen zijn met 1 a 2 loten maximaal.
 

DeletedUser16623

Enige kans dat die Inno riem toch vervangen kan worden door iets leukers?

De prijzen zoals deze in de aankondiging staan kunnen niet aangepast worden. Dan hebben we toch ook de verliezers prijs (zoals je aangeeft)? :p
 
Innogames riem is toegevoegd bij de beloning als 'gouwe ouwe', vroeger waren we er (nog) blij mee :p. Verder is het nog een klein verzamelobject voor sommige spelers.
Om het evenement zo eerlijk mogelijk te houden, ik wil geen machtsposities creëren doordat sommige spelers 10 loten kunnen kopen terwijl beginnende spelers blij mogen zijn met 1 a 2 loten maximaal.

Ja, dat zal best, maar tegenwoordig is men er minder blij mee doordat iedereen er al veel heeft :D . Daarnaast is het inderdaad zeker een verzamelobject, maar alle verzamelaars hebben die ondertussen al lang en breed (kunnen!) bemachtigen. Maar goed, wellicht voor een volgende keer ;)
Verder zal dat meevallen. De meeste mensen hebben (ruimschoots) de mogelijkheid meerdere loten te kopen en echte, beginnende spelers zullen 1) het forum waarschijnlijk niet lezen en dus niet meedoen en 2) ook niet direct verzamelaars zijn/willen zijn en dus ook niet meedoen, aangezien alle te winnen items enkel verzamelobjecten zijn.
 

DeletedUser16623

Ik zal na de loterij alle feedback verzamelen en op een rijtje zetten. Mochten we dit in de toekomst nog eens gaan herhalen kunnen we jullie advies ter harte nemen en gebruiken zodat jullie, de spelers, hier ook iets in te zeggen hebben gehad. Alle feedback is dan ook van harte welkom! :)

Tevens zou er nog een aankondiging ingame komen, de aankondiging op het forum is enkele dagen eerder verschenen zodat iedereen even voorbereidingstijd heeft (wie het forum leest in ieder geval).
 

DeletedUser16209

no offence maar ik wil wel zoveel mogelijk loten inzetten op 1 wereld hoor :D
 

DeletedUser15915

no offence maar ik wil wel zoveel mogelijk loten inzetten op 1 wereld hoor :D

Dus je zet er 2 in :p
Aan de ene kant kan ik snappen dat je meer loten wil kopen, maar aan de andere kant hebben de mensen die het meeste geld uitgeven een veel groter voordeel tegenover de spelers zonder geld wanneer dit mogelijk zou zijn.

Met het huidige concept zijn de kansen veel meer verdeeld onder de spelers. Hierdoor hebben spelers, die normaal zo goed als geen kans zouden hebben, een kans om iets te winnen! Dit lijkt mij toch iets positiefs :)
 

DeletedUser4130

Grote fan van wat leven in de community: loterij en Dodge City!
Ik doe graag mee :) Heb nog geen Inno riem (blijkbaar wil niemand die winnen :p), al spreken de Rudolph en het sluipgeweer bij mij het meest tot de verbeelding. Bedankt mods voor het werk!

Over de discussie rond het aantal loten:
Is wel leuk dat iedereen nu een vergelijkbare kans heeft, zodat je zonder al teveel geld toch met goeie moed kan meedoen. Voor een veel hogere (of geen) limiet valt ook wat te zeggen, omdat dat bij oudere werelden vaak al veel geld in omloop is na al die jaren. Eventueel afwisselend wel/geen limiet, stel dat er meerdere loterijen komen?
 

DeletedUser16623

Eventueel afwisselend wel/geen limiet, stel dat er meerdere loterijen komen?

Dit kan inderdaad voor de toekomst een idee zijn. We hebben nu een (actuele) opzet met actuele feedback en daar kan op voort borduurt worden :D
 

DeletedUser13786

Ik ben juist wel blij met het limiet. Anders zal je straks zien dat ik met twee loten geen kans meer maak tegen de echte rijke stinkerds met 10/20 loten. Hiermee vind ik het dan ook niet echt meer een loterij maar een manier om met veel geld een prijs te 'kopen' (hoewel veel loten ook nog geen garantie is).
 
Ik ben juist wel blij met het limiet. Anders zal je straks zien dat ik met twee loten geen kans meer maak tegen de echte rijke stinkerds met 10/20 loten. Hiermee vind ik het dan ook niet echt meer een loterij maar een manier om met veel geld een prijs te 'kopen' (hoewel veel loten ook nog geen garantie is).

De kans zal altijd relatief klein zijn waarschijnlijk. Daarnaast heeft inderdaad iedereen op oude werelden wel genoeg voor 10 loten (250k), wat de kansen dan weer gelijktrekt min of meer, maar alleen meer geld kost per speler en lang niet iedereen zal dat erop wagen. Je geeft gelukkig zelf de juiste conclusie al.
 
Ik vind die limiet ook wel fijn, dan hoef je niet je hele geldstapel weg te gooien om een even grote kans te hebben als alle anderen. En iedereen gewoon gelijke kansen geven vind ik ook beter dan rijke mensen een enorm voordeel te geven, eerlijk gezegd. Het enige wat niet snap is waarom de limiet 2 is, ipv 1. Wat voor mogelijke reden kan iemand hebben om slechts 1 lot te kopen? 25 of 50k, maakt toch weinig verschil, kan je net zo goed gewoon evenveel kopen als alle anderen (2).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan