• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.74

Ik ben ook met die opdracht bezig. Alle werelden die sleutels gevonden. Dan krijg je op alle werelden een Waupee opdracht met brief. Als je afsluit dan komt er enkel op Graceland een vervolgopdracht op Graceland. Bij de andere werelden zag ik bij Waupee niets verschijnen?
 

DeletedUser16623

Als je precies hetzelfde op de andere werelden hebt gedaan zoals op Graceland (en er verschijnt nog steeds geen vervolg opdracht) dan verzoek ik je om voor de werelden waar het fout gaat een ticket aan te maken. Dan kunnen we nagaan waar het fout gaat.

Edit: opdrachten kunnen onzichtbaar blijven als je niet aan de toegangseisen voldoet.
 
Geweldige update, veel nieuwe dingen ook vooral. Waarom zijn deze topics er überhaupt nog als er enkel wat opdrachten worden toegevoegd en wat buggs worden gefixt? Lekker boeien.
 

DeletedUser15915

Geweldige update, veel nieuwe dingen ook vooral. Waarom zijn deze topics er überhaupt nog als er enkel wat opdrachten worden toegevoegd en wat buggs worden gefixt? Lekker boeien.

Omdat mensen anders gaan vragen waarom er geen discussietopic is? :)
 

DeletedUser16548

Nou, we kunnen wel concluderen dat het de circuskwestie snel opgelost is. Super fijn dat hij zo snel terug verschenen is en dat we het niet voor niets hebben opgebouwd en onze producten ingestopt.
 

DeletedUser16801

Waarom maken ontwerpers/innogames weer diezelfde stomme fout in het circus? Ofteminste, en zelfde soort fout.
 
Op alle werelden heb je nu een tijdelijke eventbonus. (https://prnt.sc/jm67pv) Heel leuk dat die er nu is, maar het zou misschien fijn zijn als de specifieke reden ervoor bekend is.

(Geen zin om een nieuw topic te maken en hier gaat het toch over van alles behalve update 2.74)
 
Wij hebben dit gezien en werken achter de schermen aan een community wedstrijd waarbij de Amerikaanse set winbaar is.
Houd het forum dus in de gaten ^^

Op Beta server kan iedereen nu via zo'n speciaal inloglinkje de hele Amerikaanse set krijgen. (https://beta.the-west.net/?mac=west_birthday_10)
Ik hoef niet te weten wat jullie van plan zijn hier, maar wordt het hier ook voor iedereen mogelijk om die set te krijgen? Zou jammer zijn als op deze server alleen een paar "winnaars" die set kunnen krijgen.
 

DeletedUser15915

Op Beta server kan iedereen nu via zo'n speciaal inloglinkje de hele Amerikaanse set krijgen. (https://beta.the-west.net/?mac=west_birthday_10)
Ik hoef niet te weten wat jullie van plan zijn hier, maar wordt het hier ook voor iedereen mogelijk om die set te krijgen? Zou jammer zijn als op deze server alleen een paar "winnaars" die set kunnen krijgen.

De Duitse server heeft ook wel een leuke actie met deze set. Hier is het voor elke speler mogelijk om op 1 wereld de hele set te krijgen (met uitzondering op de nieuwste wereld) door middel van het beantwoorden van vragen/raadsels.
 

DeletedUser16548

De Duitse server heeft ook wel een leuke actie met deze set. Hier is het voor elke speler mogelijk om op 1 wereld de hele set te krijgen (met uitzondering op de nieuwste wereld) door middel van het beantwoorden van vragen/raadsels.

Als ik zo eerlijk mag zijn klinkt dat vooral als veel moeite. Die antwoorden zullen binnen no time rond circuleren en het is alleen veel werk om op te zetten vgm.
 
Ja, leuk. Ik hoop gewoon dat we hem kunnen krijgen. Beetje moeite ervoor is niet erg :)
Het gaat alleen nog steeds wel om de Amerikaanse set en ben ook wel benieuwd wat er nu met die Lincoln set dan is :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan