• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Events

DeletedUser11917

Hoi,
Ik speel al een jaar of 10 dit spel en er is uiteraard veel veranderd de afgelopen jaren.
De grootste verandering is na het invoeren van het middenstuk de dropkans van items, sinds die tijd heeft inno bij leh de dropkans aangepast en dat is ook doorgevoerd in de events. Deze events volgen elkaar zo snel op dat normaal spelen een probleem is geworden, hoewel spelers die vanaf het begin spelen niet echt veel te doen hebben duiken ze op iedere nieuwe opdracht om deze weer in no time te finishen, beetje de enige uitdaging nog. Nu is het paasevent en daar hebben hebben we uiteraard ervaring mee dus om alle items toe te voegen aan je inventaris is 9k een goede start, je krijgt op die manier de kleding compleet en met wat geluk ook de wapens, helaas heeft inno daar weer een stokje voor gestoken, vanaf dit event (ik heb dit met andere dagelijkse spelers besproken) heeft inno bedacht om alleen schoenen en riemen te geven uit de 9k, paaskisten die totaal zinloos zijn reken ik niet eens mee (ik zit op 5 nu uit 9k) is het erg mager. Dit fenomeen wordt steeds duidelijker maar we hebben nu op Dakota een inno spion voor de makkelijke vragen (eigen antwoord) en Thea gaat mij doodleuk vertellen dat de dropkans van setdelen gelijk is, maar verklaar dan 6 riemen en 3 paar laarzen en verder nog 4 paaskisten (alle 9k) en verder geen enkel ander item? Nog even dit, ik speel op alle werelden en schaam me het aantal riemen en laarzen te vermelden, dan lijkt het net of inno het onmogelijk heeft gemaakt broeken, jassen en wapens te krijgen.
 

DeletedUser526