• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasevent 2018

DeletedUser15915

De kansen om alle nieuwe voorwerpen te vinden zijn erg laag bij deze opdracht ;)
Geef de moed dus niet te snel op!
 

DeletedUser16249

Ik heb hem hoor, dus is geen bug deze keer

Nou dan heb jij wel erg veel mazzel! Ik ben de hele dag al met die k.....opdrachten bezig en heb allerlei thee en geluksklavers ingezet voor betere vindkansen, maar die thee voor Maria heb ik intussen nog steeds niet! Ik baal als een stekker! :(
 
Ik ben er net achtergekomen waarom sommige mensen moeite hebben met het vinden van die koffie: Je moet gemalen koffie equipperen om het te kunnen vinden. Dit vond ik op het Franse forum, en ik kan zelf ook bevestigen dat het werkt. (En ja, gemalen koffie is echt nodig, hij wordt namelijk verwijderd zodra je Maria's koffie vindt ;) )

Dit staat dus niet op TW-Calc :huh:
 
Laatst bewerkt:
de beloning bij de laatste opdracht is afhankelijk van het geslacht van je karakter
als man krijg je een kist, maar als vrouw krijg je niets
https://prnt.sc/iyanrl
dat ze bij inno niet sporen weten we allemaal maar dit is pure discriminatie
 
Gloeiende gloeiende wat nu weer, ben bij de een na laatste opdracht: Bezoek Maria (paaseieren zoeken), ik voldoe aan alle vereisten (alles is lichtgrijs maar kan niks afsluiten).....wat is dit nu weer? Wat een baggeropdracht zo.

Ow sorry, laat maar na nog een paar keer heen en weer klikken heeft het toch maar besloten om te doen.......heel apart :huh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15915

Is dit al bevestigd door mensen die die opdracht al echt met een vrouwelijk karakter hebben afgesloten?

Dit is inderdaad wel erg raar, ik zie dit namelijk ook in onze tool waarin je de opdracht kan bekijken. In het concept van de opdracht staat hij wel dus het is een fout in de opdrachtenreeks. Ik zal even een paar dingen navragen, maar ik denk dat je met een supportticket de set wel zou kunnen krijgen als vrouwelijk karakter ;)
 

DeletedUser16249

Dit is inderdaad wel erg raar, ik zie dit namelijk ook in onze tool waarin je de opdracht kan bekijken. In het concept van de opdracht staat hij wel dus het is een fout in de opdrachtenreeks. Ik zal even een paar dingen navragen, maar ik denk dat je met een supportticket de set wel zou kunnen krijgen als vrouwelijk karakter ;)

Nou dat mag ik dan maar hopen, want ik heb nog steeds al geen koffie voor Maria, dus dan zou ik die klicks voor niks hebben gedaan ook nog (àls ik dan eindelijk die koffie krijg), dat zou balen zijn! :(
 

DeletedUser9127

Gemalen koffie niet vergeten @ jokrange

En ik kan idd bevestigen dat op andere werelden (EN server) vrouwelijke karakters inderdaad GEEN kist hebben gekregen op het einde van de Quest.
 

DeletedUser15915

Nou dat mag ik dan maar hopen, want ik heb nog steeds al geen koffie voor Maria, dus dan zou ik die klicks voor niks hebben gedaan ook nog (àls ik dan eindelijk die koffie krijg), dat zou balen zijn! :(

Dat wat ik zei ging over de beloning van de vrouwelijke karakters. De koffie is gewoon te krijgen.

En ik kan idd bevestigen dat op andere werelden (EN server) vrouwelijke karakters inderdaad GEEN kist hebben gekregen op het einde van de Quest.

Ondertussen heb ik ook te horen gekregen dat we deze beloning handmatig moeten toevoegen.
 

DeletedUser16249

Gemalen koffie niet vergeten @ jokrange

En ik kan idd bevestigen dat op andere werelden (EN server) vrouwelijke karakters inderdaad GEEN kist hebben gekregen op het einde van de Quest.

Inderdaad heb ik nu de gemalen koffie gebruikt en na nog eens 30x klikken heb ik eindelijk het kopje koffie te pakken. :)
 
Bij het afsluiten van de opdrachtenreeks Pasen krijg je nu opeens Feestdagenrevolver in plaats van Rotte eieren, is dat de bedoeling?
upload_2018-3-31_15-49-17.png
De opdrachttekst verwijst er namelijk ook nog naar dat je Rotte eieren al beloning krijgt
 
Ik denk het wel, want ze hebben onlangs in een update die wapens omgewisseld. Het revolver gold als het slagwapen en de eieren als schietwapen en dat klote natuurlijk niet (iig niet met betrekking tot de revolver).
Ze zullen dus wel de tekst van de opdracht moeten aanpassen :p
 
Als ik alles hierboven even doorlees, denk ik dat ik deze opdrachtenreeks gewoon maar laat voor wat het is. Wat een gedoe; ik begin er niet aan...
 
Bovenaan