• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasevent 2018

Wat is daarmee aan de hand dan? De eerste opdracht is hier tenminste wel verschenen gewoon en die bloemen zijn ook vindbaar.
 

DeletedUser16249

En weet iemand dan hoe je die Jonquilles krijgt, ik heb al allerlei arbeiden gedaan in het weiland, maar niks te zien. Toen dacht ik : kranten drukken misschien? Maar dat is het ook niet. Ik heb wel een link, maar daar staat ook niet op welke arbeiden je moet doen, dus ga ik maar weer verder zoeken, geen idee wat ik nog in weilanden of akers zou kunnen doen eigenlijk, maar goed ik zie wel.
https://tw-calc.net/quests/group/182
 

DeletedUser16249

Nou mijn voorraad ideeën is uitgeput, net als mij AP! :(
Ik heb naar mijn idee alles in akker en weiland gedaan en ook nog alles wat op een "s" eindigt, gespietste vis, roos, mais, lotus en noem nog maar wat op, ik weet het in ieder geval niet meer en ga maar wat anders doen.


Sorry had ik niet gezien, dan ga ik het nog eens proberen. Tabak had ik al wel geprobeerd, maar misschien langer volhouden, bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jonquilles zijn extreem zeldzaam. Wees voorbereid op de mogelijkheid dat je, als je pech hebt, 300-400 AP in 15s jobs kwijt gaat raken aan het vinden van die ongein. :p
 

DeletedUser15915

De vindkansen van alle nieuwe voorwerpen zijn bij deze opdracht erg laag (10% of lager).
 

DeletedUser9127

Nu hoor ik weer dat er problemen zijn bij Maria in de Paas Quest. Ze neemt de opdracht wel aan, maar er vallen geen eieren ? Wel [item=50277000] . Zo heb ik er inderdaad al 3.

Ik weet dat de droprate 3% is, maar als ze gewoon niet vallen ga ik ook geen ep verspillen.
 
  • Geschilderd paasei 0/5
  • - Ga naar Spookstad
  • - Je moet de opdracht Een stuk papier (Paaseieren zoeken) afsluiten in 24 uur
Ja graag duidelijkheid hier , als je ze aanneemt moet je ze binnen de 24 uur afsluiten ? Als je geen Geschilderde paaseieren kan vinden , is het een beetje zinloos toch om ze aan te nemen ?
 
Klopt, maar je kan later de opdracht afbreken en opnieuw beginnen (dat is bij vergelijkbare opdrachten het geval tenminste). Dus het kan geen kwaad de opdracht aan te nemen, alleen zal je hem niet kunnen afsluiten voor ze deze fout fixen.
 

DeletedUser15915

Ik heb ondertussen een bevestiging gekregen dat er inderdaad een bug hiermee is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser9127

Euhm, nee.

Ja het event werd te vroeg opgestart en een paar uur later weer gestopt. Ja gisteren zat er een bug in, maar vandaag kregen we de te zoeken voorwerpen van die bug gratis, plus een compensatie van 3000 paaseitjes..

En voor zover ik vandaag kan merken werkt alles prima.
 

DeletedUser15915

Met alleen herladen zou dit bij de meeste browsers al opgelost moeten zijn ;)
Dit komt omdat de producten op een andere manier dan normaal worden toegevoegd aan je inventaris en je inventaris dan 'in de war' raakt.
 
Bovenaan