• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eervol/oneervol duelleren

Hey the-west,

Een snelle rondgang langs wat doodgravers leert mij dat veel steden schrikbarend veel oneervolle duels hebben gedaan (foei!). Wat mij daarbij opvalt is dat het elkaar (waarschijnlijk) niet wegstreept, dus er zijn (waarschijnlijk) meer oneervolle duels dan eervolle duels.

Nu kan ik natuurlijk het halve forum en alle hulpsites afzoeken om te kijken hoe dat nou precies werkt, maar ik kan mijn vraag net zo goed hier zetten. Ik vraag mij namelijk af, wie krijgt er nou zo'n puntje, alleen de aanvaller of ook de verdediger? Krijg je zo'n puntje alleen als je duellevel hoger/lager is dan de tegenstander?

Mvg,

c-forlife
 

DeletedUser16476

Ik vraag mij namelijk af, wie krijgt er nou zo'n puntje, alleen de aanvaller of ook de verdediger?
Dit geldt alleen voor de aanvallende partij. De verdedigende zal geen vermelding krijgen van een (on)eervol duel.

Krijg je zo'n puntje alleen als je duellevel hoger/lager is dan de tegenstander?
Hier weet ik niet precies het antwoord op. Ik zelf dacht dat het te maken had met het verschil in duelskills. Dit mag dan met een bepaald % afwijken van het aantal duelskills en als het dan te veel van elkaar afwijkt (dus 1 speler is duelgeskilled/duelsetje en de ander is niet duelgeskilled/geen duelsetje) dan is het een oneervol duel.
Maar zoals ik al zei. Hoe dit precies in elkaar zit weet ik niet.
 

DeletedUser16476

Na wat onderzoek:
Begrafenisondernemers laten een ‘eer waarde’ zien afhankelijk van de vaardigheden van je tegenstander.
Wanneer een stadslid een duel gedaan heeft worden de statistieken van de spelers vergeleken. Als de uitdager duidelijk sterkere vaardigheden heeft dan de verdediger, dan verliest de stad van de uitdager een ‘eer punt’, andersom krijg je een punt. Alle steden beginnen met 0. Op dit moment is het alleen een statistiek, maar misschien in de toekomst kunnen we het meer implementeren in het spel.

 

DeletedUser16209

laat ze gewoon de duels terug zetten hoe ze waren, dat mietjes gedoe met duel lvl laten zakken is rommel, en haal meteen het duel lvl cap weg while you're at it.
 
Bovenaan