• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aantal te vinden veren bij arbeid

DeletedUser15988

Goedemorgen,

In de aankondiging hier op telegraaf, van het carnaval evenement word gesproken over het vinden van de veren.
Er staat letterlijk;

Van 6 maart (11:00 uur) tot 20 maart (23:59 uur) heb je een kleine kans om tot wel 925 carnavals pauwveren te vinden bij arbeiden op de kaart. Dus hou je ogen open! Je hebt al deze veren nodig om de gloednieuwe opdrachtenreeks te kunnen voltooien.

Ik lees hier dus dat er op de een of andere manier meerdere veren, tot wel 925 stuks in 1 x te vinden is.

Hoe kan ik dat vinden op de kaart, waar moet ik op letten om zo`n arbeid te vinden en wat zijn de voorwaarden waaraan zo`n arbeid dan dient te voldoen?

Ja, ik weet dat je 1 veer per arbeid krijg en ja ik weet dat je 15 seconden arbeiden moet doen...echter stat er in de aankondiging wel degelijk dat er kans is op meer per x...lees maar goed ;)

Vraag is dus simpel...hoe kan ik die arbeiden vinden en waar moeten die dan aan voldoen?
 

DeletedUser15988

zal wel aan mij liggen maar er staat nergens dat 925 veren in 1x kan vinden
dat ligt aan jou..kijk goed naar de aankondiging en het deel wat ik heb aangehaald...een kleine kans tot wel 925...definitie kleine kans is 33,3 % kans op 1 tot 925 veren per keer;)
 
denk toch eerder dat het aan jou manier van lezen ligt
tot wel 925 veren betekent dat je er niet meer dan 925 kan vinden
bovendien staat er in die zin arbeiden en geen arbeid
 

DeletedUser15988

jullie hebben allemaal gelijk..ik lijd aan een speciale vorm van oostindisch lezen...laten we het daar maar op houden #ok
 
Bovenaan