• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Prestatielijst (Oud)

Status
Niet open voor verdere reacties.
update prestatielijst

Morgen ,

Volgens ik zo kan zien moet ik ondertussen plekje 7 hebben in de prestatielijst , wanneer komt er nog eens een update ?

Rowtag.
 


Ik zie dat ik helemaal uit de prestatielijst lig , waarschijnlijk door migratie , kan je me er terug tussen zetten aub , de lijst eens wat ordenen zou ook wat overzichtelijker zijn
 

DeletedUser15915



Ik zie dat ik helemaal uit de prestatielijst lig , waarschijnlijk door migratie , kan je me er terug tussen zetten aub , de lijst eens wat ordenen zou ook wat overzichtelijker zijn

Ik weet niet of mathiver dit nog bekijkt en heb het daarom zelf bijgewerkt :)
 
Had het idd niet gezien

Wat mis je nog van prestaties?

een paar fgt prestaties (nooit echt mee bezig geweest ) moet er maar eens werk van maken :p
Bidden prestatie moet ik ook nog ( wat saai )
Dan heb je nog die avo prestatie "de laatste man" die al ongeveer 2 jaar blijft steken bij enkele mensen op 5/10 , ja je leest het goed 2 jaar :/
 

DeletedUser16623

@mathiver wil je dit blijven bijhouden of zeg je neem het stokje maar over? ;) Het is jouw keuze wat we doen! :)
 
Kan de prestatie Cempasuchils! Oranje is... (bij evenementen) ook eens afgehandeld worden. Staat al een half jaar open en is echt wel gehaald door de wereld...
 
Na jaren afwezigheid toch geprobeerd om een nieuwe lijst te maken, zelf even gekeken hoe ver ik gezakt ben :p
Sorry als ik mensen vergeten ben ;)
Mensen mogen altijd hun handtekening privé doorsturen. Momenteel is het gebaseerd op foto's en wordt de handtekening niet rechtstreeks aangepast.
Bedankt inderdaad. Vraagje dan wel hoe je deze namen hebt gevonden? Of is dit nog op basis van de lijst van vroeger?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan