• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cold case (brieven uit nergens)

Ik ben lekker bezig met de West sedert nog maar kort en ben op dit moment level 63. Er loopt een openstaande opdracht genaamd Cold Case (brieven uit nergens) met als doel het verzamelen van een aantal sleutels. Op dit moment vraagt men het volgende:

Hallo James. We hebben serieuze problemen. Jack en John zijn naar ons onderweg om ons te vermoorden en de sleutels te stelen. Ze zijn erg kwaad. Maak je geen zorgen, ik heb een plan. Laten we vroeg in de ochtend afspreken op de open plek in het bos. Ze zullen het niet verwachten dat wij ze opwachten.
En breng wat eten mee, het wachten kan lang duren voordat ze komen. Je weet dat ik erg veel van zalm houd, maar alleen als ze vers gevangen zijn. Ik bedoel erg vers. Ze mogen niet ouder zijn dan 15 minuten want anders gaan ze erg stinken. Succes, Jake.


Ik sta iedere ochtend met even daarvoor gevangen vis bij de stenen cirkel plaats (bosgrond), op de kaart bovenste rij 3 vakje van rechts. Maar er gebeurd helemaal niets. Natuurlijk heb ik al overal op het forum gezocht, maar tevergeefs. Kan iemand me helpen?
 

DeletedUser15117

Je moet tussen 6 en 10 's ochtend bij de bosgrond zijn, vissen zijn niet nodig.
 
Ik stond er vandaag om 07:15 uur maar tevergeefs. Er staat helemaal niets, geen tekst, geen opdracht :( Er gaat dus ergens wat mis. Wellicht is nog wel van belang dat ik bij bosgrond sta, onderdeel van de Stenen Cirkel Plaats. Is dat wel de juiste locatie?
 

DeletedUser15117

Ik ben vergeten om vrijdag toe te voegen, dus nog ff wachten op een mogelijkheid.
 

DeletedUser16804

hoi, kan iemand me helpen met de eerste stap van deze opdracht? beëindig Jack's Geest. Ik moet zondag om 12 uur met edele flaphoed ergens heen maar ik vind niet waar.
alvast dank voor tips.
 

DeletedUser15915

Hiervoor moet je tussen 10:00 uur en 14:00 uur bij Wauppee's Indianendorp zijn.
 

DeletedUser16732

goede morgen, ik ben ook bij de bosgrond, maar er gebeurt niks.
Wat doe ik nou verkeerd.
 
Bovenaan