• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

opdrachtenreeks versla grote red bluff

DeletedUser16170

Voorstel
gaat over een wat dominante indiaan genaamd Red Bluff en er word eindelijk een plan gemaakt om hem te verslaan

Details

stel red bluff tevreden.


Hey! Jij daar haal eens mijn spullen. Ik kan niet weg en jij wil best wel een karweitje doen voor Red Bluff.


Vereist:

5 Sigaren
3 Wodka
2 Maaltijd


Beloning:

3000 Xp, 2250 Dollar


De mysterieuze vreemdeling

Howdy wij willen af van de dominante Red Bluff en zoeken nog mensen die ons verzet willen steunen. Ik zag hoe je afgeblaft word door hem. Maar kan ik je vertrouwen? Bewijs het maar!


Vereist:

Schiet bewaker 1 en bewaker 2 van red bluff k.o


Beloning:

6500Xp, 3000 Dollar


Deel van het verzet

Je heb jezelf bewezen dat je tegen Red Bluff bent welkom bij de club. Nu moeten we spullen verzamelen om een aanval te kunnen starten.


Vereist:
25 Munitie
15 Dynamiet
50 Ijzeren staaf
5 Huls


Beloning:

4500 Xp, 3000 Dollar


Aankondinging: aanval op Red Bluff

Nu moeten we de mensen die niet lid zijn van het verzet laten weten dat we een aanval gaan doen op Red Bluff.


Vereist:
1 Uur kranten drukken
1 Uur affices ophangen


Beloning:

1250 Xp, 900 Dollar


De aanval op Red Bluff

Oke mensen we hebben hard gewerkt om een goede aanval op Red Bluff voor te bereiden. We gaan ervoor nu kunnen we hem pakken en eens en voor eeuwig van hem afzijn. ( deze opdracht is alleen beschikbaar op ..-..-2018 )


Vereist:

Schiet red bluff k.o


beloning:

9000 Xp, 5500 Dollar, 25 Goudnuggets


Voorbereiding op het feest

YEAH mensen we hebben Red Bluff verslagen goed gedaan. Dit moeten we vieren ons laatste opdracht als verzet een feest organiseren.


Vereist:

25 Whiskey
25 Rum
50 Sigaren
50 Sigaretten
1 Vredespijp


Beloning:

6500 Xp, 6000 Dollar


Feest

Nu gaan we het koningrijk van Red Bluff aanvallen en de bewakers uitschakelen om daarna feest te vieren en Red Bluffs eigendommen vernietigen. ( deze opdracht is alleen tedoen op ..-..-2018 )


Vereist:

De aanvallende kant in het fg en winnen


Beloning

12500 Xp, 8000 Dollar, 55 Nuggets, 45 Upm en de talisman van Red Bluff

prestatie ware verzetsheld

Misbruikpreventie
/

Visuele hulpmiddelen

Screenshot_1 rb.png Deze krijg je bij de laatste opdracht feest

Samenvatting
Een opdrachtenreeks word eig nooit voorgesteld en vooral niet waarbij werken,duelleren en een fg in voorkomen


Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan