• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.67

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Changelog_267.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 21 november a.s. spelversie 2.67 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Avonturen ranglijst
    Een avonturen ranglijst toegevoegd.

  • Fortgevecht chatrechten
    Je kunt nu zien wie de spreekrechten van een fortgevecht chat heeft aangepast door middel van een systeemmelding.
opgeloste_fouten.png

  • De inventaris filters werkten niet helemaal naar behoren.
  • Schade van NPC duelvijanden in opdrachten werkte niet helemaal goed.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Klein maar fijn.
 
Oeh, leuk. Wat zou erin zitten? :D

Ik hoop trouwens dat ook de Halloween pompoen nog eens terug in 't spel en de shop komt van een paar jaar geleden (item: 2391000). Die past prachtig in dit kader en thema, maar hij is er nooit weer :(
 

DeletedUser14167

Oeh, leuk. Wat zou erin zitten? :D

Ik hoop trouwens dat ook de Halloween pompoen nog eens terug in 't spel en de shop komt van een paar jaar geleden (item: 2391000). Die past prachtig in dit kader en thema, maar hij is er nooit weer :(

ja die is dit jaar weer te verkrijgen in die pompoenen die random droppen bij arbeiden
 

DeletedUser14167

op de beta is het als volgt: ze droppen vaak, 1 keer in de 20-30 keer 15sec. Maar daar is een max van 40. Dus je kan er niet meer dan 40 krijgen. in die pompoenen zitten buffs/medailles/munten/quest voorwerpen en met een hele kleine kans kun je een setkist krijgen van een dag van de dood event van vorige jaren.
 
Oh, dat is dus best wel heel erg nice. Droppen ze ook gewoon in uren arbeidstijd, lijkt me wel? En oké, een max. van 40 vind ik toch vrij veel gelukkig. En zelfs kans op een hele kist is best gaaf. Enig idee wanneer het hier komt en hoe lang dit zal blijven, leones wellicht?
 
Ze droppen tijdens elke arbeidsduur, maar de kans is hetzelfde dus 15 seconden arbeid levert de meeste pompoenen op.
Het zal binnenkort hier worden aangekondigd met meer informatie over de startdatum.
 
Oeh dan was ik dus net op tijd :)

Kunnen wij ook die sets krijgen of worden de beloningen aangepast aan 'normale' werelden?
 
Ik ben erg benieuwd. Hopelijk dat 't wel ook even nog na afloop van 't huidig event loopt op z'n minst, zodat je er ff rustig voor kan zoeken :D
 
Het maximum is inderdaad later pas toegevoegd.
De mogelijke beloningen zouden hier hetzelfde moeten zijn als op de beta :)
 
Leuk, ik ben benieuwd. Hopelijk zijn ze ook hier veilbaar zodat je er lekker veel kunt verzamelen. En ook veel nieuwe dingen, leuk voor de verzameling (pompoenen zelf en bijzondere enveloppen) :)
 

DeletedUser15915

1. Ik haat pompoenen, geef mij maar meloenen.

Wist je dat pompoenen en meloenen beide lid zijn van de komkommerfamilie? Zo verschillend zijn ze dus niet ;)

2. Het is al halloween geweest... jullie zijn een paar weken te laat..

Nu Halloween is geweest is het eindelijk tijd om de overige pompoenen te oogsten en te verwerken in ons eten, heb je ooit wel eens pompoenensoep of pompoenenchips gegeten? Mits je het goed klaarmaak is het nog best lekker!
 

DeletedUser16170

Wist je dat pompoenen en meloenen beide lid zijn van de komkommerfamilie? Zo verschillend zijn ze dus niet ;)



Nu Halloween is geweest is het eindelijk tijd om de overige pompoenen te oogsten en te verwerken in ons eten, heb je ooit wel eens pompoenensoep of pompoenenchips gegeten? Mits je het goed klaarmaak is het nog best lekker!

dat is iets wat the west nog mist een goed educatief kookprogramma :p
wie is voor? koken met de support :D
 
Bovenaan