• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dag van de dood 2017

DeletedUser15915

Hoe ontgrendel je de dag van de dood opdrachtenreeks

Dat is de derde wereld beloning, nadat deze op jouw wereld is behaald verschijnt de opdracht na 10.00 vanochtend. Dit is de opdrachtenreeks 'Het drie-daagse feest'.
 
Kan 't aantal bloemen dat je krijgt van de Dood niet verhoogd worden naar bijv. 250?
Het event is al 4 dagen korter dan normaal, wat 4 of 8 minder pogingen betekent...
 
Dat is de derde wereld beloning, nadat deze op jouw wereld is behaald verschijnt de opdracht na 10.00 vanochtend. Dit is de opdrachtenreeks 'Het drie-daagse feest'.

Ik zie deze toch niet bij ons op Arizona. Het is de opdracht die bij Maria moet beginnen toch?
 
Klopt, het kan echter zijn dat je vorig jaar al de opdracht deels hebt gedaan en de rest bij de opdrachtgever zal moeten voltooien.
 
Klopt, het kan echter zijn dat je vorig jaar al de opdracht deels hebt gedaan en de rest bij de opdrachtgever zal moeten voltooien.

Bedankt, daar had ik niet aan gedacht. Ik heb ze inderdaad blijkbaar vorig jaar niet volledig afgerond. Ben onderweg naar de Mexicaan :)
 

DeletedUser15915


De opdracht is nog beschikbaar en je voldoet aan alle voorwaarden (zover ik kan zien). Raar dat je hem niet kan afsluiten, wel kan je het volgende proberen:
  1. Login via een andere browser en probeer de opdracht daar te afronden;
  2. Mocht dit niet werken dan zou je de opdracht kunnen afbreken en opnieuw aannemen, hierdoor moet je wel de 5 uur overnieuw doen. De kans dat hij het hiernaar wel doet is best groot.
Laat het weten als de bovenstaande dingen niet werken.
 
De opdracht is nog beschikbaar en je voldoet aan alle voorwaarden (zover ik kan zien). Raar dat je hem niet kan afsluiten, wel kan je het volgende proberen:
  1. Login via een andere browser en probeer de opdracht daar te afronden;
  2. Mocht dit niet werken dan zou je de opdracht kunnen afbreken en opnieuw aannemen, hierdoor moet je wel de 5 uur overnieuw doen. De kans dat hij het hiernaar wel doet is best groot.
Laat het weten als de bovenstaande dingen niet werken.

Werkte niet,

Ik heb even een supportje aangemeaakt, kunnen we het daar verder bekijken
 

DeletedUser15310

wat een rot event, als je steeds magere hein draait is er niks leuk meer aan zo een events, je MOET dus nuggs gebruiken. Zielig om een koe te melken die al dood is.

en vandaag hetzelfde liedje :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16623

wat een rot event, als je steeds magere hein draait is er niks leuk meer aan zo een events, je MOET dus nuggs gebruiken. Zielig om een koe te melken die al dood is.

Bekijk het positief. Het kerstevenement is ook zo daar en dan zul je de sets ook nog wel kunnen bemachtigen, maar vast beginnen met sparen dus :p
 

DeletedUser15310

nee niks positief aan, je zin om door te spelen ebt stilaan weg bij zo een events. Als we alles kunnen kopen (voorlopig nog met upm) waarom deze events dan nog? Niemand gaat dan ook nuggs gebruiken als je straks alles kan kopen, en waarom dan ook meteen geen upm bij dit event ? rare jongens bij inno. Of ligt deze gedachtengang alleen bij mij?
 
Het event eindigt op 24 november om 23:59 uur.

dit staat in de aankondiging,ik had alle servers gebaseerd op dat gegeven.....maar hij eindigt een dag eerder,,,nu mis ik dus bijna overal de set,of moet alsnog nuggets spenderen.....thx Inno..!!

deze zaak is naar tevredenheid opgelost....waarvan akte..!!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16765

Ach, het moment dat je op 5 werelden de eerste keuze steeds rechts kiest en je het dan 5x fout heb, dan denk je ook. Wat een kutevent eigenlijk. Dit is echt het minst motiverende event aller tijde.
Ja idem hiero...
Ik heb nog nooit zo weinig plezier of interesse in een event getoond. Van alle pogingen heb ik het een keer gehaald tot niveau 4.
Dat was dag een en was zo dom om toen door te spelen voor laatste niveau. Ik ging dood.

Daarna ben ik maar 3x tot niveau 3 gekomen. Op niveau 2 heb ik nog geen een keer een kledingset ontvangen. Je zou zeggen met zoveel gelijke kansen dat het niet zo erg kon zijn.

Met andere woorden dit event had je net zo goed niet kunnen houden want:
1. je verdient er niks aan
2. je beleeft er geen plezier aan
3. het demotiveert nogal als je niet een keer iets goeds kan krijgen

De input alvast en feedback voor als jullie weer een event willen starten.
 

DeletedUser15213

Ik vind wel dat ze in plaats van altijd maar 25 bloemen wel wat meer bloemen mogen geven. 25, 50, 100, 200 en 400 bloemen voor ieder level respectievelijk; idem aan het aantal nuggets dat je nodig hebt om om te kopen.
 
Meer bloemen als je op een hoger level dood gaat mogen ze zeker doen. Misschien is het ook een idee om volgend jaar de loterij met 3 of 4 kaarten te spelen, waarvan er maar 1 die dood kaart is. Zo heb je al een veel hogere kans om iets te krijgen, wat de motivatie er weer in brengt.Als je grotere kans hebt om te winnen zijn mensen ook eerder bereid om nuggets in te zetten om die setdelen te krijgen, nu is het het bij veel mensen niet waard om met nuggets setdelen te krijgen omdat ze er niet zoveel aan uit willen geven
Oftewel spelers worden meer gemotiveerd dit event en inno verdient meer, win-win :p
 
Bovenaan