• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .
Ik zie alleen maar de wereld Awesomnia. Wat doe ik fout? :(

@noessy, karakterklasse maakt me niet per se uit, maar ik wil vangen, dus soldaat of avo lijkt mij de beste :)
 

DeletedUser16476

De eerste keer deed ik niet mee en nu wou ik heel graag meedoen, doe ik weer niet mee! :D

Ik heb gewacht met aanmelden tot ik antwoord kreeg op wat het inhoudt om leider te zijn. Het feit dat ik daar interesse in had betekent dat ik bereid was om mij extra in te zetten voor dit gevecht. En nu zit ik voor de tweede keer niet bij de selectie!

Ik ben al te vaak slachtoffer geweest van slecht georganiseerde evenementen waar achteraf de spelregels in mijn nadeel werden aangepast, dus het lijkt mij meer dan eerlijk om dit probleem op te lossen.

Kick maar een van die mafklappers van Fairbanks en zet mij op die plaats. Aan sommige van die stoorzenders hebben we toch niks.

Ik snap niet hoe low level, onervaren plebs wel mee mogen doen en mensen met ervaring zoals Jesse / Opa A. niet? Redenering...?

Waar zijn jullie nu dan? Plebs. Of is er een goeie reden voor jullie afwezigheid?
Eerst klagen en veel blablabla en nu niet meer komen opdagen? Had toch liever een paar noobs gehad die wel trouw zijn ;)
 

DeletedUser15220

BhFO1ZGER4Cpmw3D5XqD8g.png
 
Sorry dat ik dat laatste FG gemist heb...
Om de een of andere reden kreeg ik de aankondiging dat er iets ging gebeuren op de nl-server steeds een dag ná het eigenlijke gevecht :/
 

DeletedUser15220

Dat komt omdat cor het gisteren vergeten was en dus pas rond 7u erop kwam... :o

Voor de rest, dagelijks eens inloggen is nu ook niet zoveel moeite he, en je krijgt er nuggets voor :D
 

DeletedUser16209

laat die beloning maar zitten, echt verdient kunnen we het ook niet noemen.
 
Bovenaan