• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ervaringsbonus voor arbeiden op wapensets; geldt die ook voor bouwen?

DeletedUser15989

Hmm het lijkt me handig als je in dit geval niet naar vroeger kijkt. Geen idee wanneer dit is geweest.Je hebt dan ook spelers met duellvls van 300 en hoger. Dit zul je op een nieuwe wereld niet meer zien. (Spelers die migreren van een oude wereld naar el dorado toe hier buiten gelaten)
Als je een richting wil hebben welk duellvl wel nog bereikt wordt, toen ik stopte op eldo was het hoogste 240 (ongeveer).

Niet eens zo lang geleden (tussen 6 maand geleden en nu ongeveer), je kan best wat ep farmen als je tussen de juiste grenzen zit met je duellvl, je moet er enkel actief mee omgaan.
Bovendien is het ronduit dwaas om referenties te nemen van de laatste 3 werelden op het vlak van duels. Op El Dorado bijvoorbeeld zijn maar twee echte duellanten aanwezig: Sheriff en Rollercoaster. Voor de rest is de duelcompetitie daar ronduit dood.
 

DeletedUser16476

Niet eens zo lang geleden (tussen 6 maand geleden en nu ongeveer), je kan best wat ep farmen als je tussen de juiste grenzen zit met je duellvl, je moet er enkel actief mee omgaan.
Bovendien is het ronduit dwaas om referenties te nemen van de laatste 3 werelden op het vlak van duels. Op El Dorado bijvoorbeeld zijn maar twee echte duellanten aanwezig: Sheriff en Rollercoaster. Voor de rest is de duelcompetitie daar ronduit dood.

Zoals ik al zei moet je de migranten niet meenemen, ofwel dat zijn Sheriff en Rollercoaster :D Nice try :p. En je kan zeggen wat je wil maar duellvl zegt niks over je skills :). Lijkt erop dat je alleen naar het duellvl kijkt namelijk met je 'echte duellanten'.
Daarnaast moet er juist naar de nieuwe (en komende) werelden gekeken worden. Het spel moet beter worden gemaakt voor nieuwe werelden, niet perse voor de oude waar de nieuwe niks mee opschieten.

Voor de rest is de duelcompetitie daar ronduit dood.

De duelcompetitie daar is dood door spelelementen zoals het kerkbouwen. Levert gewoon veel meer op :)

Beide van jullie argumenten komen dus van een oude wereld af :p
 
Onze 'oude' wereld heeft een betere populatie qua duellanten dan jouw El Dorado, en is dus meer te vergelijken met de nieuwe werelden.

Daarnaast zegt duellvl wel degelijk wat over je skills, natuurlijk niet alles, maar wel een groot deel. Je duellvl zal niet stijgen als je veel verliest. Je duellvl zal niet stijgen als je alleen lage lvls aanpakt of aan ZMD doet. Je duellvl zal alleen goed en snel stijgen als je spelers met een hoger DL aanpakt. Het percentage van deze spelers met een hoger DL dat ook daadwerkelijk duelleert is representatief van jouw skill.
Een speler die alleen maar niet-duellanten en spelers aanpakt met een lager DL dan zichzelf, zal ook snel hierom bekend staan, en zal dus snel de grond in gestampt worden zodra hij begint op te scheppen hoe veel 'skill' hij wel niet heeft omdat hij zo'n hoog DL heeft.

En wat ik zojuist benoemde is nog redelijk oppervlakkig, maar lang niet zo zwartwit als jij denkt wat duellvl is.
 

DeletedUser15989

Zoals ik al zei moet je de migranten niet meenemen, ofwel dat zijn Sheriff en Rollercoaster :D Nice try :p. En je kan zeggen wat je wil maar duellvl zegt niks over je skills :). Lijkt erop dat je alleen naar het duellvl kijkt namelijk met je 'echte duellanten'.
Daarnaast moet er juist naar de nieuwe (en komende) werelden gekeken worden. Het spel moet beter worden gemaakt voor nieuwe werelden, niet perse voor de oude waar de nieuwe niks mee opschieten.

Beide van jullie argumenten komen dus van een oude wereld af :p

Ten eerste moet je aardig wat duels winnen om aan een deftig duellvl te geraken. Om die duels te winnen heb je dus ook de nodige skills nodig. Dat Sheriff en Roller migranten zijn, doet er niet eens zoveel toe. Ik wil enkel zeggen dat zij al op meerdere werelden hebben bewezen dat ze effectief kunnen duelleren.
Bovendien vind ik je argument "Het spel moet beter worden gemaakt voor nieuwe werelden" ronduit bedroevend. De activiteit gaat op alle werelden achteruit en ook nieuwe werelden zoals Fairbanks en Graceland trekken nu niet echt de spelersaantallen waar de "oude" spelers jaren geleden aan gewend waren. Het spel zal niet zozeer meer verbeterd worden als in nieuwe functionaliteit die toegevoegd wordt. Het enige dat toegevoegd wordt, zijn sets. Dat jij als "nieuwe" speler niet veel opschiet met oude werelden begrijp ik wel. Maar dat het spel daarom niet meer "beter moet worden gemaakt" voor die spelers vind ik ook maar een vreemd argument.
 

DeletedUser16476

Pff ga mij niet de les leren over duellanten en duels.
Ik houd het maar voor gezien want blijkbaar willen jullie het niet begrijpen.

Moet ik nou serieus met argumenten komen dat duellvl geen ene drol uitmaakt wat betreft je skills? Komop zeg jullie kijken door een wc-rol.
Ik zal het een keer kort benoemen.
- Je bent met duelpensioen en skillt bouwen, je duellvl is 450 en andere duellanten kunnen je farmen.
- Je begint net met duelleren en je duellvl is gelijk aan je normale lvl, dit wil niet zeggen dat je onder doet voor lvl 450 duellanten.

Voor de rest gaan jullie nu helemaal de andere kant op dan mijn oorspronkelijke argumenten die ik gaf.

Als je nog een serieus gesprek met me wil hierover omdat je het niet begrijpt sta ik er voor open om het je uit te leggen en kan je me een berichtje sturen.

Btw, ik won op de speedeventwereld het duel onderdeel. Dit komt alles behalve omdat ik ook daadwerkelijk goed was. Ik speelde het alleen 'slim' waardoor mijn duellvl snel steeg.
 
Gedeeltelijk met je eens. Ik won met een laag lvl en laag duellvl geregeld van hogere lvls met een hoger duellvl. Dus het bestaat zeker dat mensen met een lager duellvl een hoger skill kunnen hebben dan mensen met een hoger duellvl.

Ik denk dat jij meer doelt dat duellvl een indicatie is voor commitment in het duelleren. Hoe meer je duelleert, hoe hoger je duellvl (in de meeste gevallen).
Ik ben van mening dat duellvl een indicatie is voor meerdere dingen, zowel skill als commitment, waarbij die laatste de belangrijkste is.

Daarnaast is DL inderdaad nietszeggend voor mensen die omgeskilled zijn (al zegt het wel iets over de commitment die ze ervoor hadden). Maar daarvoor is de regeling in gang gebracht dat als je geen duels initieert, je DL omlaag gaat, ook al is het langzaam.
 
Bovenaan