• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oktoberfest 2017

Yeey, het Oktoberfest komt er weer aan :)

Helaas jammer dat de aankondiging een enorme flop is: taalfouten, vage vertalingen (of niet eens), foutieve afbeeldingen en geen informatie over pretzel gebruik op de tas na...
 

DeletedUser11642

Yeey, het Oktoberfest komt er weer aan :)

Helaas jammer dat er in de eerste reactiepost alweer geklaagd wordt...
 

DeletedUser12045

Ik zie enkel slechte sets wat betekent dat onze huidige sets nog meekunnen. Dat noem ik een goed event :D
 

DeletedUser16476

"krijgt de Exotische wapens van Bali set, die speciaal is gemaakt voor dit event."

Die is van 2 jaar terug Oktoberfest? Of langer zelfs.
 
Wel een +je aan Rick, tis letterlijk door google translate heengetrokken, plaatjes missen en bij de winnaarsset zijn er zelfs 2 verschillende sets aan plaatjes? Kroenuh als je tijd tekort hebt laat de aankondiging dan even een extra dag op je 'bureau' liggen.... Nja bewijst ook wel weer dat TW gewoon een melkkoe is geworden..
 

DeletedUser526

Beste,... Zijn er na de oktoberset rode brieven te verdienen?
 

DeletedUser16548

Het lijkt alsof het beiers set het bandieten set (op de upgrades na, waarvan de verschillen minimaal zijn) compleet vervangt? Dat is wel fijn.... vooral voor de mensen die zo hard gezocht hebben naar het bandieten set...
 
Geen idee of het de bedoeling is, maar op de beta-server is die beiers set is ook nog eens veilbaar dus dan kun je zelfs beter zijn dan mensen met lvl 2 bandieten spul (setbonus van beiers geeft ook nog eens +1 multiplayer aanvallenverdedigen meer dan dat de setbonus van bandieten geeft)
 
Zo'n ranking setje is meestal op de Beta inderdaad veilbaar, maar hier eigenlijk nooit (voor zover ik me kan herinneren). Dat zal dus wel meevallen.
Hij is idd wel goed, maar voor de grote, non-avo spelende meerderheid dus een uitkomst :D
 
De set hoort veilbaar te zijn, zo kan je dus de set van het andere geslacht verkopen aan andere spelers :)
 

DeletedUser12345

Jammer dat er weer een hoop troep inzit en de droprate op niks trekt.
6x 9k spin, 2x een met staal versterkt kistje, 2x eerste hulp kist, 1x xp-drankje en dan eindelijk is een item(broek)... 54k voor een broek :/
 

DeletedUser16476

Zou het niet handig zijn als je het even laat weten dat je krakelingen kan krijgen bij aankoop van nuggets?
Met daarbij hoelang de actie duurt natuurlijk.
 
Bovenaan