• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start nieuwe wereld

Welke naam zou jij voor de nieuwe wereld kiezen?


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16476

Geen zin in , begint ook met een 'G'
Ga Ik niet in mee , ook met een 'G'
Kan er nog wel wat bedenken , feit is dat dit voor mij dan de wereld teveel gaat worden.... :/

Ahjoh je bent alweer een tijdje 150. Tijd omdat opnieuw te gaan doen :)
 
8JZPAx8CQfuf5CkxqWni0g.png

En als het dan toch dood moet... Noem het dan maar Georgia.
 

DeletedUser15915

Gold digger


@Kroenuh weet je nog hoe het met fairbanks ging toen die wereld werd aangekondigd, het lijkt me niet dat dat nu anders is. Of wordt deze beslissing net als toen met fairbanks vanuit inno gedicteerd en heb jij dat nog zo lang als mogelijk proberen tegen te houden? Zoniet kan je dan misschien proberen dit nog enigzins uit te stellen. Ik (en de rest hopelijk ook) snapt wel dat er om de zoveel tijd eens een nieuwe wereld moet komen, maar dit is wel heel vroeg.

Dit kan ik ook beantwoorden.
We hebben nog geprobeerd om de start van een nieuwe wereld zo lang mogelijk tegen te houden. Helaas is er altijd een moment dat het niet uitgesteld kan worden en dat de wereld er echt moet komen...
 
Dit kan ik ook beantwoorden.
We hebben nog geprobeerd om de start van een nieuwe wereld zo lang mogelijk tegen te houden. Helaas is er altijd een moment dat het niet uitgesteld kan worden en dat de wereld er echt moet komen...

Thnx voor het duidelijke antwoord, het is goed om te weten dat jullie nog geprobeerd hebben het tegen te houden.
 

DeletedUser16476

Dit kan ik ook beantwoorden.
We hebben nog geprobeerd om de start van een nieuwe wereld zo lang mogelijk tegen te houden. Helaas is er altijd een moment dat het niet uitgesteld kan worden en dat de wereld er echt moet komen...

Dan vraag ik me toch iets af. Wilde Inno dan al na een half jaar een nieuwe wereld?
 

DeletedUser12760

Het meest bizarre is nog dat er sneller een nieuwe wereld geopend wordt op .NL dan op .NET
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
De richtlijn om eens per jaar een nieuwe wereld te openen zal blijven bestaan. Ik heb dit zolang als mogelijk uitgesteld.
Wat betreft het kiezen van een naam is het echt aan jullie. Mocht er niets uitkomen, zal het inderdaad iets in de zin van Galveston ofzo worden.
 
Bovenaan