• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start nieuwe wereld

Welke naam zou jij voor de nieuwe wereld kiezen?


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Op woensdag 11 oktober a.s. starten wij een nieuwe wereld!

Beste cowboys en cowgirls,

Bereid je voor want op woensdag 11 oktober a.s. openen wij de deuren van nieuw western gebied!
Maak jij gebruik van deze kans en laat jij op deze nieuwe wereld zien wie de enige echte avonturier, arbeider en/of revolverheld is? Dit is je kans om nieuwe tactieken uit te proberen of om te bewijzen dat je huidige het beste bij je past!

De nieuwe wereld zal in de loop van de dag gestart worden en iedereen de kans geven opnieuw te beginnen.

Beslis hier samen met je medespelers de naam voor deze nieuwe wereld, zolang hij maar met een "G" begin!

Met vriendelijke groet,
Het The West team
Beslis hier samen met je medespelers de naam voor deze nieuwe wereld!

Spelregels: De wereldnaam moet met een "G" beginnen!
 
Gold digger


@Kroenuh weet je nog hoe het met fairbanks ging toen die wereld werd aangekondigd, het lijkt me niet dat dat nu anders is. Of wordt deze beslissing net als toen met fairbanks vanuit inno gedicteerd en heb jij dat nog zo lang als mogelijk proberen tegen te houden? Zoniet kan je dan misschien proberen dit nog enigzins uit te stellen. Ik (en de rest hopelijk ook) snapt wel dat er om de zoveel tijd eens een nieuwe wereld moet komen, maar dit is wel heel vroeg.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16476

2ffhxTu
 
Geen zin in , begint ook met een 'G'
Ga Ik niet in mee , ook met een 'G'
Kan er nog wel wat bedenken , feit is dat dit voor mij dan de wereld teveel gaat worden.... :/
 
Bovenaan