• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16655

k snap niet hoe low level, onervaren plebs wel mee mogen doen en mensen met ervaring zoals Jesse / Opa A. niet?

Je geeft zelf aan dat het team gekozen is door de leiders, dus door te zeggen dat het team slecht is geef je toe dat de leiders verkeerde keuzes hebben gemaakt. Beter ga je weer eenvoudig rondjes rijden.
 
Je geeft zelf aan dat het team gekozen is door de leiders, dus door te zeggen dat het team slecht is geef je toe dat de leiders verkeerde keuzes hebben gemaakt. Beter ga je weer eenvoudig rondjes rijden.

Geniaal hoe een nubje mij probeert te dissen, keep it going... misschien lukt het je ooit nog eens :x
 

DeletedUser16209

grappig hoe we het nu nog zo kunnen omdraaien om NOG te zeiken, na we gekregen hebben wat we zelf graag hadden. We hebben onze eigen leiders mogen kiezen en DIE hebben HUN keuze gemaakt ZOALS WIJ GRAAG HADDEN.

Kap nou al maar met al dat gezeur en zet je beste beentje voor of we gaan vanaf fg 1 al de dieperik in. Hopelijk zie ik jullie op die wereld met een goede mentaliteit, tot dan.
 

DeletedUser16209

nou niet zoals ik die graag had, maar ja sommige hebben wat makkelijker praten ;)

sommigen hebben miss indd makkelijker te praten, maar dat neemt niet weg dat we altijd overal een probleem van blijken te maken. Het is jammer voor degene die naast het team vallen ofc, maar iedereen wist dat dat een optie kon zijn met eender welke leiding dan ook. Het wordt eens tijd dat we ons bij de beslissing neerleggen ipv overal tegen in te gaan.
 

DeletedUser16286

Jesse, doe een oproep om een plaats in te nemen van iemand die toch niet zo'n zin/tijd/interesse heeft.

Voor de leiding: zullen we vast een plan van aanpak gaan schetsen voordat iedereen over drie dagen ineens een karakterklasse kiest en alles uit balans raakt? Of willen jullie daarmee wachten.
 

DeletedUser15220

Jesse, doe een oproep om een plaats in te nemen van iemand die toch niet zo'n zin/tijd/interesse heeft.

Voor de leiding: zullen we vast een plan van aanpak gaan schetsen voordat iedereen over drie dagen ineens een karakterklasse kiest en alles uit balans raakt? Of willen jullie daarmee wachten.

Volgens dat ik hoorde zou dat er idd komen, ik verwacht dan vandaag de aankondiging van wasa :)

Aan de hand van de reacties daarop zullen ook nog de inactieve spelers uitgehaald kunnen worden en is er mss toch nog een plekje voor mensen als wiebah en jesse.
 
Goede avond mensen,
Zoals jullie weten zal er nu een lijst gemaakt worden met de 150 leden voor het team NL & BE.
Hierover hebben we nog wel een paar vragen/opmerkingen, Willen jullie het doorgeven als je:
Je heb opgegeven, maar je liever toch niet wilt meedoen.
Je heb opgegeven, maar met een ander land gaat meedoen.
Je hebt opgegeven, maar hoopt dat je met een andere land mag/kan meedoen.
Je hebt opgegeven, maar je ook/vooral actief bent onder een andere naam. (+ welke naam)
Je heb opgegeven, maar niet of nauwelijks online kan zijn.
Je hebt opgegeven, maar geen verstand hebt van fortgevechten.
Allemaal bedankt voor het lezen (en reageren) dit gaat ons enorm helpen.

Je kan via het forum hierop antwoorden (bv via pm) of ingame, mij kan je vinden als Noessy25 of Tinkelbella, natuurlijk kan je Lordwasa of Nehemiah ook een tg ofzo sturen.

Lieve mensen die mij allemaal een tg hebben gestuurd ingame. (om bovenstaande vragen te beantwoorden of gewoon om door te geven wie je bent als je dacht dat de leiding je niet goed genoeg kende) Ik heb helaas niet iedereen beantwoord, maar als ik hem gelezen hebt, heb ik de informatie die erin stond meegenomen. Helaas heb ik ook een aantal tg's gekregen na woensdagavond (of op woensdagavond) die ik daardoor niet optijd heb kunnen lezen waardoor de informatie dus ook niet is meegenomen. Iedereen heel erg bedankt voor jullie tg's of fluisters. Dat heeft enorm geholpen. Ook de mensen die ons advies gegeven hebben over mensen die wij persoonlijk niet of nauwelijks kende, heel erg bedankt. (Want, ja mensen we hadden minimaal een lijst van 70 die we zelf niet echt goed kende maar waar we bij sommige er ook al snel achter kwamen met wat rondvragen dat ze toch echt wel super actief zijn en goede teamplayers zijn, dus die hadden we zeker niet willen missen)

Ik heb toch nog een vraag :
Is er een reserve voorzien voor het geval toch mensen niet opdagen op die wereld en het team niet voltallig is ? Mss toch interessant om een lijstje achter de hand te houden om mensen op te vissen die achter het net moeten vissen en eventueel toch nog het team kunnen vervoegen .

BB, das wel een goede, weet eigenlijk niet of dat kan/mag, maar dat ga ik er even in het leidersoverleg (met kroenuh) inbrengen. Goede tip :D



ps. Mensen, als je straks kan inloggen, kies dan nog GEEN karakterklasse en zet je punten ook nog eventjes nergens op (ja, ik weet dat we gratis kunnen reskillen, maar die willen we slim gebruiken en niet perongeluk 1x moeten 'verspillen') Bij voorbaat dank. Je kan bv. al wel de opdrachten rechts onder aan doen waarbij je extra punten krijgt, dat is iets moois om gelijk te doen, altijd goed.
 

DeletedUser16743

Ging iedereen die geselecteerd is een mail krijgen? Of hoe weten we waar en hoe we moeten inloggen?
 

DeletedUser12045

We hebben wel een leuke groep gekregen bestaande uit: Internationaal, Frankrijk, Tsjechië en wij. Zeker niet kansloos dus :)
 
Poule A:

Duitsland
Roemenië
Italië
Slowakije

Poule B:

Internationaal
Frankrijk
Tsjechië
Nederland

Poule C:

Polen
Rusland
Turkije
Denemarken/Zweden

Poule D:

Brazilië
Griekenland
Portugal
Spanje
Hongarije


:)
 
De data's voor Team NL/BE
zaterdag 30 september
donderdag 5 oktober
donderdag 12 oktober
dinsdag 17 oktober
dinsdag 24 oktober
dinsdag 31 oktober

Mbt inventarissen
We hebben enkele uurtjes terug de lijst met inventarissen gekregen van Kroenuh, na deze netjes onder elkaar te hebben gezet (en ff op alfabeth, want anders is het overzicht er nog niet) hebben we: 72x inventaris 1, 20x inventaris 2 en 58x inventaris 3.
--> verdere plannen (wordt hard aangewerkt) en verdelingen over wie wat wordt volgt later dit weekend (het streven is uiterlijk hier zaterdagavond meer info over te geven) Want we gaan dit als team goed aanpakken zodat we maximaal gebruik maken van alle kleding en wapens die we hebben zodat we als team zo sterk mogelijk zijn. Want denk eraan: liever jijzelf een 8 en 2 andere een 10, dan jij een 10 en die andere 2 een 8 (op schaal van 1tot10 op sterkte) want die eerste optie is beter voor het team, en dus in de longrun ook beter voor het individu :D
 
Bovenaan