• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser15183

Zit er niet bij? Kijkend naar de lijst zitten er toch een paar mensen bij die toch minder ervaren/actief zijn dan ik ben.
 

DeletedUser5771

Ik snap niet hoe low level, onervaren plebs wel mee mogen doen en mensen met ervaring zoals Jesse / Opa A. niet? Redenering...?

Wat een uitmuntend staaltje beleefdheid. Bedankt voor je positieve ingesteldheid om het minderwaardige plebs vanuit je ivoren toren zo aan te moedigen bij het komende event!

On topic: Heel fijn dat de leiders eensgezind tot een nieuwe lijst zijn gekomen. Bedankt voor het vertrouwen, laten we er samen iets moois van maken!
 

DeletedUser8822

Zit er weer bij bedankt voor het vertrouwen, we gaan er een mooi event van maken;)

Helaas zijn er wel keuzen nodig geweest bij de samenstelling van dit event team en bij zulke keuzen is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden. Wij hebben vertrouwen gehad in de leiding bij de keuze voor hen, laten wij ook vertrouwen hebben dat ze de keuzen weloverwogen gemaakt hebben. :)
 

DeletedUser16745

Danku leiding dat ik mee mag doen :) zal jullie niet teleurstellen
 

DeletedUser16286

Âls duellant met 8k lp kom je gemakkelijk aan 20k schade + zo'n 60 uitwijkers. (weet ik uit ervaring op poolse server = wereldkampioenen :p ) Dat is imho veel beter dan leidernoobjes.

Exact. Duellanten doen al veel schade door crits, dus kunnen ze makkelijk veel LP bijskillen. Dit doe ik al heel lang en het werkt uitstekend.


@jesse1100 , ik denk dat er vast nog wel iemand gekozen is maar niet mee gaat doen en met je wilt ruilen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15127

Thanks for the rank.
Ik ga mijn best doen ook voor het team.
Premium aan en zo actief mogelijk.
 

DeletedUser16476

Voor de mensen die nog steeds iets te melden hebben over de huidige selectie.
Hier een aantal quotes:

en waarom zouden er niet wat nieuwtjes bij mogen zitten? een old men's club heeft nog wel is de neiging te verdrinken in vastgeroeste tactieken en de so called noobjes kunnen misschien wat meer leven in de brouwerij brengen, ben je gelijk van de verminderde opkomst bij fg's af, leuk toch?

Waarom hebben jullie meer recht om mee te doen dan die zogenaamde noobs? Iedereen heeft evenveel recht om mee te doen, hoe goed of slecht ze ook zijn.

Zo ook de selectie maken, want de zogenoemde 'fairbanksnoobs' moeten net zo'n grote kans maken om in de selectie te komen als de rest van .nl . Natuurlijk wel spelers die FG'en aardig onder de knie hebben:).

Toch wil ik even nuanceren dat de op huidige lijst ook heel wat enthousiaste nieuwelingen terug te vinden zijn, die met evenveel zin reikhalzend uitkijken naar het komende WK.

Ik vrees enkel dat de komende selectieprocedure daardoor te veel op namen zal gaan focussen en vriendjespolitiek in de hand zal werken om spelers te gaan schrappen of vervangen. Ik hoop dus dat de nieuwe verkozen leiding ook daar rekening mee zal houden om een evenwichtige, enthousiaste groep te kunnen samenstellen.

Nieuwe spelers/noobs zijn niet zo erg... het aller belangrijkste zijn toch altijd de teamspelers.
Want er gaan altijd mensen ko, sommige in ronde 10, andere in ronde 50... maar dat is beide niet erg, want je vecht als team, dus zelfs al ben je allang ko dan nog kan je wel winnen :D

En ik denk ook dat nieuwe active spelers die mee willen doen wel actief zijn op bv forum, chat, fg's, ect dus die vallen op die manier dan weer op op een positieve manier :D

Volgens mij moeten we vooral op basis van activiteit mensen selecteren. Als er dan enkele mensen bij zitten die er minder van kennen kunnen die nog steeds geholpen worden door de rest van ons.
 

DeletedUser15127

Voor de mensen die nog steeds iets te melden hebben over de huidige selectie.
Hier een aantal quotes:

Goeie post, Bad.
Wel jammer dat jij er zelf niet bij bent moet ik zeggen. Hier nog eens gewoon.
Want ik heb je dat ingame gezegd al.

Maar actieveriger (ja dat is een woord) dan U zie je ze zelden.
Hoe dan ook, we gaan er wat moois van maken!
 

DeletedUser15183

Vind het toch vreemd dat ik samen met Opa A. over de 2000 fg's heen ga. Maar er toch word gekozen voor iemand die er pas 3 heeft afgerond.
Ik snap dat ook nieuwere spelers mee moeten kunnen, maar dit lijkt me niet de bedoeling?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15785

Ik heb toch nog een vraag :
Is er een reserve voorzien voor het geval toch mensen niet opdagen op die wereld en het team niet voltallig is ? Mss toch interessant om een lijstje achter de hand te houden om mensen op te vissen die achter het net moeten vissen en eventueel toch nog het team kunnen vervoegen .
 
Wat een uitmuntend staaltje beleefdheid. Bedankt voor je positieve ingesteldheid om het minderwaardige plebs vanuit je ivoren toren zo aan te moedigen bij het komende event!

Geen probleem, prachtig uitzicht vanaf hier. Ik speel dit spel om te winnen, niet om slachtvoer te worden als .NL zijnde op een internationale FG wereld.
 

DeletedUser16655

Geen probleem, prachtig uitzicht vanaf hier. Ik speel dit spel om te winnen, niet om slachtvoer te worden als .NL zijnde op een internationale FG wereld.

Ik vind geen vertrouwen in de leiding wel een goeie reden om niet gekozen te worden :)
 
Ik vind geen vertrouwen in de leiding wel een goeie reden om niet gekozen te worden :)

Wie zegt dat ik geen vertrouwen heb? Ik heb zelf ook gewoon op Wasa / Noes / Nehe gevote, alleen het feit dat mensen zonder ervaring wel mogen en 'veteranen' niet gaat er bij mij niet echt in. Ik zie ons het liefste dit keer een goed resultaat halen, en niet zon afgang als de laatste keer.
 

DeletedUser15183

De prestaties die dit "team" zal gaan neerzetten zal voor maar één ding goed zijn. Dan lijkt het net alsof het de vorige keer niet eens zo slecht ging.
 
Bovenaan