• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .
Ik heb Lordwasa en Noessy al gevraagd voor een samenwerking. We zijn vanavond begonnen aan het selecteren van spelers. We hebben de lijst van alle aanmeldingen nog niet binnen ( deze hopen Lordwasa, Noessy en ik zo snel mogelijk te ontvangen), maar er stonden al wat namen op forum. Aan de hand hiervan zijn we al begonnen, zodat we straks niet in tijdnood komen:p . we hopen zo snel mogelijk de selectie bekend te maken.

Powerful Pikachu zouden wij ook graag in ons team hebben, maar hem heb ik nog niet gesproken.
Vragen/opmerkingen mogen altijd naar mij, Lordwasa of Noessy.
 
Laatst bewerkt:

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Felicitaties aan noessy25, Nehemiah, Powerful Pikachu & Lordwasa voor het feit dat jullie gekozen zijn tot leiding!
Ik heb jullie zojuist een forum PM gestuurd met meer informatie, zodat we snel een definitief team kunnen gaan vormen.
 

DeletedUser16751

Ik heb me opgegeven en heb nog niet zoveel verstand van fortgevechten maar ben er alles over aan het lezen en neem ook aan fg's deel. Ben we zeer veel online.
 
We hebben ondertussen, zoals Kroenuh hierboven al zei, inderdaad de lijst binnen met aanmeldingen. Hier hebben wij geen lijst bij met welke inventaris er is gekozen, dus het is lastig om die vraag te beantwoorden (en dat zou ik sowieso ook niet zonder overleg met de rest van de leiding doen) Maar voor diegene die het gister al vroegen: er zijn ongeveer 200 aanmeldingen (heb ze niet geteld, maar we hadden er al ongeveer 100 via de oude lijst van het forum doorgenomen (op wie het was, doen ze fg's, zijn ze actief, ect,ect) en dat is ongeveer de helft van de gehele lijst, dus het zal tussen de 190 en 210 aanmeldingen in zitten.
 

DeletedUser16743

Sturen ze een lijst zonder inventories lekker handig. Ik heb voor inventorie 3 gekozen.
 

DeletedUser16286

Het veranderen van de invent zal door mods gedaan worden. Dit is als het goed is geen taak van de fg leiding van NL/BE. Het veranderen van de invent kan geloof ik wel, maar dat zou je via het supportsysteem moeten melden. Dan komt het direct terecht bij de mods.

Overigens, als noessy, wasa, pika of nehe willen dat er bepaalde invents gekozen of gemeden worden, zouden ze dat ook hier openbaar aan kunnen geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de invents zijn wel degelijk relevant voor de leiders, zij kunnen hiermee een team samenstellen dat op alle vlakken functioneert. Ik vrees persoonlijk namelijk dat er teveel damagers gaan zijn als hier niet naar gekeken zal worden. Hiermee bedoel ik dus set3. Just my opinion.
 

DeletedUser16286

Het zou wel handig kunnen zijn ja, al is het kiezen van spelers op basis van invent ook niet alles. Invent 3 biedt overigens wel heel veel mogelijkheden. Niet alleen voor schademakers dus.

Naar mijn mening is invent 3 het best. Als leiding zou je hier wel spelers kunnen oproepen voor een bepaalde invent te kiezen of niet, zoals ik eerder al aangaf.
 
als veel mensen invent 3 hebben kunnen we deze mensen nog ompraten om piza te nemen met bijv alles op lp, ook heel goed. daarom dus handig als je nog geen karakterklasse kiest op de wereld. dan kunnen we daar nog kijken wat we nodig hebben :)
 
als veel mensen invent 3 hebben kunnen we deze mensen nog ompraten om piza te nemen met bijv alles op lp, ook heel goed. daarom dus handig als je nog geen karakterklasse kiest op de wereld. dan kunnen we daar nog kijken wat we nodig hebben :)

Je weet toch al dat ik maar 1 ding (half) kan :o
 

DeletedUser16286

Met invent 3 kan je zoals Row net uitlegt, met Pat set gaan voor hoge schade, of met Hombre wapens en Piza kleding en paardenset + bijgeskilde LP voor een meer verdeelde build, passend bij eigenlijk alle karakterklassen.

Met invent 1 heb je alleen Hombres set. Shawnee en de Gordon wapenset kan je direct weggooien. Daarbij is laatst getest (overigens niet door mijzelf) of Hombre of juist Pizarro met bijgeskillde LP beter is, en toen bleek Pizarro gemiddeld beter (denk ook aan de weerstand)
Invent 2 zijn 2 schadesets, waarvan 1 verouderd, 1 verouderde kledijset, en 1 verouderde paardenset. Dat lijkt me een vrij duidelijke no-go.
Invent 3 heeft een volledige Piza kledij- en paardenset + Hombre's wapenset, en eventueel ook nog een hele Pat set.
De mogelijkheden hiermee lijken mij zeker beter dan met de andere twee invents (vooral beter dan invent 2)

Als ik iets over het hoofd zie hoor ik het graag :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een andere Row ( Rowtag / Rowley , verwarrend :/ ) ook ik heb met precies die weerstand in het achterhoofd inventaris 3 gekozen , dit is ook naar mijn mening mijn mening zeker een heel goeie optie , ik was sws niet van plan er damager mee te worden , setje is LP geskilld een zeer goede keuze , ik zeg Pizarro setje en LP skillen dus , het lijkt me idd ook een goed idee , te wachten met karakterklasse kiezen tot de leiding een overzicht heeft wat we precies nodig hebben .
Sws veel succes aan het leidersteam .
 

DeletedUser16685

Nou als soldaat/avonturier zou ik sowieso voor inventory 1 kiezen, ik ben zelf soldaat (full lp) op fair en ik heb standaard meer uitwijkers in hombre dan in pizarro. En waarom een avonturier hombre moet hebben spreekt denk ik voor zich ;)

Voor arbeiders lijkt Pizarro me wel een nuttig setje mits je full LP skilt en duellant is pat of pizza.
 

DeletedUser15785

Alvast gefeliciteerd ,met jullie aanstelling als leider(s) Nehe ,noes ,lord en pika, ook veel succes met jullie samenstelling van het NL-BE team en met het event hoe het ook moge uitdraaien.
 

DeletedUser11642

Ik koos zelf voor set 1 (Hombre), om als avo full-LP mee te gaan doen.

Trouwens, schiet ik de bal mis (of denk ik te ver), als ik me volgende voorstel?:
Stel dat 1 land in zijn uitgebouwde stad het enkelshotsgeweer heeft in hun geweermaker, zijn die dan niet mooi in het voordeel...?

En houders van set 1 en 2 kunnen best gemakkelijk hun hombre-wapens uitwisselen om te kunnen upgraden, lijkt me?
 
Bovenaan