• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16685

Ik dacht dat nehe nu zijn leidersteam mag samenstellen en dan daarmee het complete team?

Maar gefeliciteerd iedereen!

En bedankt voor de 25 mensen die op mij gestemd hebben :D
 

DeletedUser16739

gefeliciteerd ik denk dat het duidelijk is, de leidersteam van 4. :) ik denk dat het goed gaat komen met hun

Ik heb ondertussen kleding set aangepast van Kledij 3 naar 1 zodat we meer LP krijgen, hopelijk is het leidersteam daar tevreden mee anders excusus :p
 
Gefeliciteerd iedereen! Ik wil de leiders succes wensen met jullie taak, zal vast niet simpel zijn om de 150 nl'ers en belgen onder controle te houden :p
 

DeletedUser14957

Gefeliciteerd iedereen! Ik wil de leiders succes wensen met jullie taak, zal vast niet simpel zijn om de 150 nl'ers en belgen onder controle te houden :p

zal makkelijker zijn dan een dave onder controle houden ;).

on topic: gefeliciteerd nehe
 
  • Hoewel ik slechts één leider in mijn bestand kan aanduiden, kiezen wij nieuwe leiders die hun krachten willen bundelen en waar de community achter staat.
Note: een meerkoppige leiding is dus mogelijk en geen probleem, echter moet elke leider hier natuurlijk achter staan.
Ik zou zeggen minimaal 3 en maximaal 5 leiders.

Dit duid er op dat we een meerkoppige leiding krijgen bestaande uit de mensen met de meeste stemmen. Dus indien zij ermee akkoord gaan wordt Nehemiah als leider in het bestand genoteerd en maakt die bij aankomst op de wereld noessy25, Powerful Pikachu/kraters en Lordwasa mede-leider.
 

DeletedUser5771

Gefeliciteerd aan alle vier! :) Ik ben ook eerder voor het idee van een meerkoppige leiding, met Nehemiah aan het roer en de andere drie die het mee in goede banen leiden.
 
Goede avond mensen,
Zoals jullie weten zal er nu een lijst gemaakt worden met de 150 leden voor het team NL & BE.
Hierover hebben we nog wel een paar vragen/opmerkingen, Willen jullie het doorgeven als je:
Je heb opgegeven, maar je liever toch niet wilt meedoen.
Je heb opgegeven, maar met een ander land gaat meedoen.
Je hebt opgegeven, maar hoopt dat je met een andere land mag/kan meedoen.
Je hebt opgegeven, maar je ook/vooral actief bent onder een andere naam. (+ welke naam)
Je heb opgegeven, maar niet of nauwelijks online kan zijn.
Je hebt opgegeven, maar geen verstand hebt van fortgevechten.
Allemaal bedankt voor het lezen (en reageren) dit gaat ons enorm helpen.

Je kan via het forum hierop antwoorden (bv via pm) of ingame, mij kan je vinden als Noessy25 of Tinkelbella, natuurlijk kan je Lordwasa of Nehemiah ook een tg ofzo sturen.
 

DeletedUser16496

nehemiah gefeliciteerd met de overwinning! :D en ook de co-leiders noessy pikachu en lordwasa gefeliciteerd
 
Bovenaan